Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Seurusteltiin monta v mutta olin kokoajan ihastunut ainakin vähän erääseen toiseen.
Muutin sitten opintojen perässä läheiseen kaupunkiin, eli poissa silmistä poissa mielestä, senhän tiesi että kotikylälle jäänyt poikaystävä jäi siinä hurmoksessa. Eipä aikaakaan kun seurustelin itensiivisesti tuon ihastukseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Miehen koti oli ihan sikolätti. En ole itsekään välttämättä mikään supersiisti, mutta pidän tavarat järjestyksessä ja kaikelle on paikkansa. Jos mies elää kuin eläin, ei meillä mielestäni ole tulevaisuutta. En rupea siivoamaan toisen raitoja vessanpöntöstä tai pyyhkimään viikon vanhoja maitoja pöydältä, imuroimaan yms...
- Miehellä oli 80cm leveä sänky, eli sellainen yhden hengen sänky. Se oli ehkä vähän kohtuutonta lopettaa tapailu siihen kun hänen luonaan ensikertaa kävin, mutta mielestäni aikuisilla ja itsenäisillä ihmisillä ei ole sellaisia "lastensänkyjä", vaan joku mihin mahtuu kaksi nukkumaan..
- Mies vonkasi treffien alusta asti ja ehdotteli kaikkea, millon minkäkin verukkeella. En itse ole ollenkaan yhden yön juttujen perään, enkä mene ensitreffeillä sänkyyn joten tämä jäi yksiin treffeihin. Ylipäätään liiallinen vihjailu ja ehdottelu on päättänyt useammatkin treffit. Ällöttävää!
- Mies oli liian vässykkä ja kaikki piti opettaa. Tämä on varmaan aika pahasti sanottu monen mielestä, mutta miehellä pitää olla jonkinlaista itsevarmuutta ottaa kädestä kiinni, halata tms. En halua opettaa ihan kaikkea keskustelusta kosketukseen. Enkä myöskään halua pitää toista tossun alla, mutta toisinaan he haluavat itse mennä sinne väkisinkin.
Nämä siis kaikki erillisiä tapauksia. Kuulostan varmaan tosi kauhealta ja pinnalliselta, mutta on asioita joista voin joustaa ja joista en. Minulle miehen koulutustasolla, varallisuudella tai ulkonäöllä ei juurikaan ole väliä, mutta vaikkapa koti on minulle tärkeä juttu, sekä kunnioitus.
Kun mies voidaan dumpata sängyn kapeuden takia, niin alamme pikkuhiljaa ymmärtää, miksi sinkkuja on nykyään ennätysmäärä.
Sängyn kapeuden arvostelu on käytännössä miehen varallisuuden arvostelua. Pieneen yksiöön ei välttämättä mahdu isoa parisänkyä ja jos jo yksiön vuokraan menee melkein kaikki rahat niin minkäs teet.
m31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Miehen koti oli ihan sikolätti. En ole itsekään välttämättä mikään supersiisti, mutta pidän tavarat järjestyksessä ja kaikelle on paikkansa. Jos mies elää kuin eläin, ei meillä mielestäni ole tulevaisuutta. En rupea siivoamaan toisen raitoja vessanpöntöstä tai pyyhkimään viikon vanhoja maitoja pöydältä, imuroimaan yms...
- Miehellä oli 80cm leveä sänky, eli sellainen yhden hengen sänky. Se oli ehkä vähän kohtuutonta lopettaa tapailu siihen kun hänen luonaan ensikertaa kävin, mutta mielestäni aikuisilla ja itsenäisillä ihmisillä ei ole sellaisia "lastensänkyjä", vaan joku mihin mahtuu kaksi nukkumaan..
- Mies vonkasi treffien alusta asti ja ehdotteli kaikkea, millon minkäkin verukkeella. En itse ole ollenkaan yhden yön juttujen perään, enkä mene ensitreffeillä sänkyyn joten tämä jäi yksiin treffeihin. Ylipäätään liiallinen vihjailu ja ehdottelu on päättänyt useammatkin treffit. Ällöttävää!
- Mies oli liian vässykkä ja kaikki piti opettaa. Tämä on varmaan aika pahasti sanottu monen mielestä, mutta miehellä pitää olla jonkinlaista itsevarmuutta ottaa kädestä kiinni, halata tms. En halua opettaa ihan kaikkea keskustelusta kosketukseen. Enkä myöskään halua pitää toista tossun alla, mutta toisinaan he haluavat itse mennä sinne väkisinkin.
Nämä siis kaikki erillisiä tapauksia. Kuulostan varmaan tosi kauhealta ja pinnalliselta, mutta on asioita joista voin joustaa ja joista en. Minulle miehen koulutustasolla, varallisuudella tai ulkonäöllä ei juurikaan ole väliä, mutta vaikkapa koti on minulle tärkeä juttu, sekä kunnioitus.
Kun mies voidaan dumpata sängyn kapeuden takia, niin alamme pikkuhiljaa ymmärtää, miksi sinkkuja on nykyään ennätysmäärä.
Sängyn kapeuden arvostelu on käytännössä miehen varallisuuden arvostelua. Pieneen yksiöön ei välttämättä mahdu isoa parisänkyä ja jos jo yksiön vuokraan menee melkein kaikki rahat niin minkäs teet.
m31
Olen mies ja minustakin on vähän omituista jos aikuisella ihmisellä on yhden hengen sänky. Ellei ole joku incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cake Make kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.Anteeksi minkä ikäinen? Viisikymmentä kymppinen, eli 500-vuotias?
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Kaikki eivät näytä ymmärtävän suomenkieltä.
Vierailija kirjoitti:
Cake Make kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.Anteeksi minkä ikäinen? Viisikymmentä kymppinen, eli 500-vuotias?
Siinä iässä saa jo häppärit vähän mielestäni roikkua. Kohtuullisuutta peräänkuulutan, parahin Kakku-Markku (suomennos, toim.huom.)
Vierailija kirjoitti:
Cake Make kirjoitti:
Make yritti olla hauska, mutta elämämkoululaisen kirjoitustaidolla ei pröystäillä :D 500-vuotiaalla paikat jo arvatenkin roikkuu ja löystyy....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi naisella on turn-off.
tämä
Olen nainen ja tatuoinnit, joilla on tarina,
on kiehtovia. En silti itselle halua sellaista ja olen jättänyt miehen, jolla oli joku pantterin ja liskon välimuoto. Ei mitään muuta selitystä kuin että halusi ottaa jonkun kivan kuvan ja lopputulos on ruma sotku.
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.
Sairas fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Hän osoittautui oikealta luonteeltaan 8 kk:ssa ihan erilaiseksi kuin mitä alussa puhui ja antoi ymmärtää. Muutenkin puheet ja teot (käyttäytymine) oli valitettavasti ristiriidassa.
Kukaan ei ole täydellinen, meillä on kaikilla keski-iässä elämän taakkoja kannettavana vaikka muille jakaa mutta ei uusi parisuhde ja kumppani voi olla mt ongelmien ja edellisen suhteen terapiasessio ja uusi kumppani terapeutti, toisen itsetunnon pönkittäjä ja fiiliksen nostattaja.
Tämän lisäksi hänen juttunsa oli välillä kuin 11 vuotiaalla, ihan hassua, ihan ku ois ollu jonku lapsen kanssa. Pidän huumorista ja joskus vähän hassuttelustakin mutta en todellakaan näillä ikävuosilla halua kuulla mitään vessahuumoria ym jatkuvaa kehon eritteisiin liittyviä vitsejä. En myöskään ole tottunut siihen että minulle puhutaan kuin lapselle, ohjeistetaan ja neuvotaan kuin ensimmäistä kertaa oisin ollu jotain asiaa tekemässä. Kun kehoitin häntä olemaan neuvomatta minua kuin lasta, hän katsoi ihan hölmönä eikä tainnut tajuta ollenkaan mitä tarkoitin.Joskus jopa katsellessani häntä mietin että missä ihmeen maailmassa tuo tyyppi oikein elää ja millasessa perheessä on aiemmin elänyt, kun on ihan pihalla aikuisten parisuhteesta ja siitä mitä on tasa-arvoinen parisuhde, toisen arvostus ja aikuisten keskustelujenaiheet.
Kuulostipa tutulta.
Lisäisin vielä sen, että ei näillä kilometreillä enää aloiteta parisuhdetta sillä kumpi tässä on kumpi ja hallitseva osapuoli, perheen pää ja luomakunnan kruunu. Ei aikuisten parisuhde voi olla jatkuvaa mies-nais maaottelua kumpi on hallitsevampi järkevämpi viisaampi jne sukupuoli. Sovinistiset naisvihamieliset vitsit ei todellakaan sovi siihen kohtaan kun pitäs yrittää tehdä toiseen vaikutus....
sillon lentää kuuta kiertävälle radalle hyvin nopsaan.
Mies valitti koko ajan yhdestä hampaastaan,ettei sillä voinut syödä mutta ei mennyt hammaslääkäriin.
Muna oli kapea kuin tikku ja haisi ja maistui saunan jälkeenkin ummehtuneelle.
Joi energiajuomaa tölkkitolkulla ja röyhtäili päälle.
Ei jatkoon.
Yhteen muuttamisen jälkeen naisen luonne jotenkin muuttui tosi ailahtelevaiseksi. Kaikenlaista raivokohtausta ja jatkuvaa mustasukkaisuutta.
Seurusteltiin 6 kk niin että asuttiin erillään ja kaikki meni todella hyvin, olin onnellisempi kuin koskaan. Kuukauden yhdessä asumisen jälkeen totesin että en ikinä halua nähdä tätä naista tai olla missään tekemisissä hänen kanssaan.
Liiallinen sometus ja kännykän käyttö kun olimme yhdessä.
Joka päivä oli pakko päivitellä ja käydä tsekkaa kaikki somekanavat.
Sen lisäks valitti ettei tuu toimeen ja rahat lopussa, mut tatuointeja pakko saada lisää ja joka viikko käydä mimmikaverien kanssa viinillä/sushilla/shoppailee yms.
Tiivistäen, yksinkertainen nainen, joka ei ollu henkisesti kovin läsnäoleva ja meillä oli selvästi erilaiset arvot.
t. M33
Vierailija kirjoitti:
Yhteen muuttamisen jälkeen naisen luonne jotenkin muuttui tosi ailahtelevaiseksi. Kaikenlaista raivokohtausta ja jatkuvaa mustasukkaisuutta.
Seurusteltiin 6 kk niin että asuttiin erillään ja kaikki meni todella hyvin, olin onnellisempi kuin koskaan. Kuukauden yhdessä asumisen jälkeen totesin että en ikinä halua nähdä tätä naista tai olla missään tekemisissä hänen kanssaan.
Kamalia nämä tällaiset yllärit.
Itse seurustelin 2 vuotta miehen kanssa, joka asui toisessa maassa mutta suunnitteli työnsä vuoksi muuttoa Suomeen. Ensimmäinen vuosi meni niin hyvin, että pidimme molemmat selviönä yhteen muuttoa heti kun olemme samassa maassa. Kävin asuntonäytöilläkin ennakoivasti katselemassa tarjontaa siinä toisen vuoden aikana.
Jälkikäteen ajatellen olen valtavan helpottunut että suhteen ongelmat paljastuivat ennen kuin kerkesimme ostaa yhteisen asunnon! Melko samanlaisia ne olivat kuin teilläkin: tolkutonta, katteetonta mustasukkaisuutta ja minun olisi pitänyt aina pystyä aukottomasti todistamaan että jotain hänen epäilemäänsä asiaa ei ole tapahtunut (ei sellaista voi todistaa!). Alkoholismiakin alkoi paljastua. Aluksi sai pidettyä sen piilossa. Analysoi viesteistämme kuinka monta kertaa olen sanonut rakastavani tiettynä ajanjaksona, ja jos frekvenssi oli laskusuunnassa niin siitä päätteli että olen jättämässä, jne. Yritin aluksi tukea ja auttaa häntä rauhoittumaan, mutta mikään määrä tukea ei ollut tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Muna haisi ja maistui saunan jälkeenkin ummehtuneelle.
Joi energiajuomaa tölkkitolkulla
Nämä saattavat liittyä toisiinsa. Energiajuomissa on vaikka mitä sontaa, ja se mitä ihminen syö, päätyy myös makuna eritteisiin. Paljon lihaa ja vähän kasviksia/hedelmiä syövillä miehillä on myös usein pahanmakuinen vehje.
Tupakoi jatkuvasti ja arvosteli muita. Ja mieti miten pääsis eroon elatustustuesta.Oli siis eronnut ja ei mitään yhteyttä halunut pitäälapseensa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukava mies, jota tapasin muutaman kerran. Oli kuitenkin kovasti ikäistään vanhemman näköinen, mitä heti ensi treffeillä ihmettelin. No jossakin vaiheessa keskustelun lomassa lipsautti ikänsä. Oli 12 vuotta vanhempi kuin oli sanonut olevansa. Lähdinpä siitä nopsasti kotiin ja seuraavana aamuna ilmoitin, että tapailu loppuu tähän.
Minulla ihan sama. Netissä tavattiin, kun olin 24 tai 25 v. Mies ihan selvästi viestiin kirjoitti olevansa 28 v. En nähnyt näkyjä, vaan niin hän väitti. Kun ekan kerran tavattiin, ihmettelin, että on vanhan näköinen 28-vuotias. Silmäpussit, vähän pöhöä naamassa ja leuan alla, ryppyjäkin. Kun housuissa oli vyö, hiukan löysä masuröllykkä puski vyön päälle, vaikkei muuten ollut lihava. Tapailtiin joitakin kuukausia harvakseltaan, mutta sitten kun hän näytti kuvia kavereistaan, tajusin, että nämä on kaikki vanhempia kuin 28 v. Yhden hänen lapsuuskaverin tapasinkin ja se puhuu jotain, että kasarilla lapsena käytiin paikassa x isoveljen mopolla salaa. Sen kerran jälkeen kysyin, mikä sen oikea ikä on ja tunnusti, että täyttänyt 40. Kehtasi vielä väittää, ettei iästä ollut puhetta, vaikka oli ihan selkeästi valehdellut itsensä 12 vuotta nuoremmaksi.
Naisella oli niin lyhyt hame että persus vilkkui ja jalat olivat täynnä huonosti tehtyjä tatuointeja vailla logiikkaa. Hihaton paita paljasti vanhat viiltelunarvet käsissä, Päässä oli neulottu kärpässientä esittävä myssy joka lörpsähteli pitkin olkapäitä. Myssyn alta pilkistivät homeen väriset rastat. Iho kukki ja silmäpussit olivat kuin lihapiirakat. Meikkiä ei ollut yhtään. Puri kynsiä ja poltti ketjussa. Halusi mennä näköalatornin luo korkealle mäelle juomaan kaljaa. Ensin kertoi olevansa työtön, sitten työkyvyttömyyseläkkeellä. Kaksi lasta jotka asuivat isällään.
Ja oli 44vuotias, ei 14.
Tyyppi ei oikeastikaan kiinnostanut minua nuoruusvuosina muuten kuin nyt ehkä ok seurana ja sattiui sopivasti kohdalle kun tarvitsin laastarisuhteen tultuani jätetyksi.
Hirveätä enää edes kirjoittaa näin, mutta hän (exäni tuttuna) oli vain kostotoimenpide jolla sain exäni mustasukkaiseksi ja raivostumaan.
Seurusteltiin kuitenkin n vuosi ilman oikeita tunteita, hän jäi sitten kiinni valehtelusta ja koska olin jo pitkään etsinyt syytä ja sopivaa hetkeä lopettaa suhde, niin se oli sit siinä.