Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
5341/9847 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirakamu kirjoitti:

Tapaamani mies puhui kokoajan koirastaan. Vaikka vaihdoin puheenaihetta vaikka vaaleihin niin juttu jatkui koirasta "saankohan ottaa *koiran nimi* mukaan äänestyspaikalle sinne koppiin? “

Okei koirat on kivoja mutta mitäh? Kolmas kerta riitti minulle.

Koiraihmiset on parempi jättää toisilleen. Ei sitä jaksa.

Ihan kaikenlaiset eläinihmiset, joilla se elukka menee kaiken edelle ja on ajatus nro1 kun heräävät on parempi jättää toisilleen.

Vierailija
5342/9847 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi valittaa miten on vaikea löytää naista jolla on kaunis iho, kuulemma ei tykkää kun naiset meikkaa mutta ihossa ei saa  olla yhtään mustapäitä, punotusta tms ja että jokainen nainen on ollut ilman meikkiä pettymys. Samaan syssyyn selitti myös miten naiset eivät ymmärrä että alapäässä pitää olla karvoja muttei niitä saa olla liikaa. Naiset eivät kuulemma ymmärrä todellista LUONNOLLISUUTTA.

Olimme kahvilassa ja olin tukehtua viineriini miehen juttuja kuunellessa, lopulta kiitin kahvista ja toivotin  onnea OIKEANLAISEN luomunaisen etsintään

Jep nämä on näitä jotka etsii barbimaista hippinaista tajuamatta, ettei sellaista ole. Kenenkään iho ei ole virheetön ilman ehostusta, ei edes filmitähtien! ja jos nainen on ihan täysi hippi niin hänellä luultavasti on karvaiset sääret ja tämähän on sitten ällöttävää. Että pitää olla luomu, mutta karvaton. Meikitön, mutta pitkät ripset ja posliini-iho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/9847 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella koiria ja tatuointeja. Lisäksi tupakoi.

Vierailija
5344/9847 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi valittaa miten on vaikea löytää naista jolla on kaunis iho, kuulemma ei tykkää kun naiset meikkaa mutta ihossa ei saa  olla yhtään mustapäitä, punotusta tms ja että jokainen nainen on ollut ilman meikkiä pettymys. Samaan syssyyn selitti myös miten naiset eivät ymmärrä että alapäässä pitää olla karvoja muttei niitä saa olla liikaa. Naiset eivät kuulemma ymmärrä todellista LUONNOLLISUUTTA.

Olimme kahvilassa ja olin tukehtua viineriini miehen juttuja kuunellessa, lopulta kiitin kahvista ja toivotin  onnea OIKEANLAISEN luomunaisen etsintään

Jep nämä on näitä jotka etsii barbimaista hippinaista tajuamatta, ettei sellaista ole. Kenenkään iho ei ole virheetön ilman ehostusta, ei edes filmitähtien! ja jos nainen on ihan täysi hippi niin hänellä luultavasti on karvaiset sääret ja tämähän on sitten ällöttävää. Että pitää olla luomu, mutta karvaton. Meikitön, mutta pitkät ripset ja posliini-iho.

No minun vaimoni on todella kaunis ilman meikkiä ja virheetön iho. On lisäksi DI.

Vierailija
5345/9847 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli kaulassa tatuointi, sellaiset punahuulet kuin olisi pussattu huulipunalla. Ihan hauska idea mutta sitten mies paljasti että ne ovat hänen äitinsä huulet, oli äiti painanut jäljen servettiin jonka mies vei tatuoijalle. Siis oman äidin huulet kaulassa mitä helv.. 

Vierailija
5346/9847 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on klassisesti lopahtanut levy - ja kirjahyllyjen luona. Tai keskusteltaessa musiikista ja/tai kirjallisuudesta.

Itse olen opiskellut kirjallisuutta ja soitan bändissä/harrastan musiikkia.

Ehkä nykyään virtuaalisuus pelastaa ihmisiä?

Vierailija
5347/9847 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä päättänyt, mutta ahdistaa.

Yritän antaa miehelle mahdollisuuden, josta en ole lähtökohtaisesti kiinnostunut. Lämpenen hitaasti ja kestää aikaa ennen kuin voisin ihastua.

Mies kärttää seksiä ja suutelemista enkä ole valmis sellaiseen ihmisen kanssa, josta en tiedä mitään.

Yrittää saada minua lähtemään saunaan kanssaan, mutta en haluaisi olla heti missään näytillä kuten lihan pala arvioitavana. 

Haluaisin tutustua ihmiseen ja siinä menee aikaa.

Vertailukohtana: olen ihastunut työkaveriini, josta valitettavasti kävi ilmi, että on varattu. Mutta ei olisi mitään ongelmaa suudella. Seksiäkin olisi aika nopeasti vaikka hänenkin kanssa yrittäisin pakottaa itseni ottamaan rauhallisesti, enkä heti hyppäämään sänkyyn. Ihan suhteen keston kannalta. Mutta olo on ihan kuin yö ja päivä. (Varallisuudella/koulutuksella ei tässä vaiheessa ole mitään merkitystä, koska ihastus on varaton amis, kun taas ensiksi mainittu on hyvin toimeentuleva ja koulutettu.)

Mikä tuossa miehessä aiheuttaa sen, että romanttista kiinnostusta ei synny? Itse olen juuri tuollainen mies joka vaan treffailee ja treffailee saamatta seksiä ja parisuhdetta.

No eikö asia ole päivänselvä. Nahkatakkinen, eläväinen ja villi amis vs. tylsä kynäniska tukka jakauksella.

Vierailija
5348/9847 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy mulla, eli mies aloitti yksinpuhelun itsestään heti nimeni kysyttyään ja koko tapaamisen ajan jatkoi sitä. Jos sain jotain sanottua väliin niin se unohtui kyllä saman tien. Itseä homma alkoi kyllästyttämään aika lailla 10 min päästä. Annoin vielä henkilölle lisää aikaakin osoittaa, osaako myös keskustella toisen ihmisen kanssa, mutta ei. Toisia treffejä ei tullut.

Muita syitä hylyille oli myös (jotkut syyt oli osatekijöitä sille ettei muutenkaan ollut kemiaa):

-tuli likaisissa ja reikäisissä vaatteissa

-kertoili oleensa jossain erotiikkamessuilla, josta sitten kertoi yksityiskohtia jostain esiintyjistä, jotka panivat kai lavalla

-tuijotti minua koko tapaamisen ajan maanisesti

-puhui koko ajan siitä millaisia naiset ovat

-vilkaisi iso eleisesti takapuoltani virnuillen kun kävelin hänen edessään. Siis tyyliin pää oli siinä minun peffan tasolla🙄

-vinkui luokseni yökylään vaikka olimme nähneet yhden kerran ja ilmoitti, että voi nukkua vaikka lattialla

-selitti ummet ja lammet jostain räppäristä, josta ei ollut mitään hajua kuka se oli. Puolen tunnin jälkeen lopetti napinan kun aloin vilkuilemaan kelloa

-pohti ääneen kannattaisiko sheivata alapää ja kysyi mun mielipidettä siihen

Ei helvetti nyt kun itse mietin näitä esimerkkejä niin kaikenmaailman tyyppien kanssa sitä minäkin olen treffeillä käynyt!Voi hyvänen aika🙈

Vierailija
5349/9847 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on klassisesti lopahtanut levy - ja kirjahyllyjen luona. Tai keskusteltaessa musiikista ja/tai kirjallisuudesta.

Itse olen opiskellut kirjallisuutta ja soitan bändissä/harrastan musiikkia.

Ehkä nykyään virtuaalisuus pelastaa ihmisiä?

Tarvitseeko ihminen pelastusta?

Vierailija
5350/9847 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-mies halusi tavata kaupungin kalleimassa viinibaarissa. Mielestäni ensimmäisille treffeille sopii paremmin jokin keskihintainen paikka (ellei sitten kutsuja halua tarjota), mutta suostuin koska pari ylihintaista viinilasillista ei onneksi kaada budjettiani. Kävelimme yhdessä ja mies käveli niin nopeasti että pysyin juuri ja juuri perässä korkkareillani. Mies kommentoikin kehuen että käveletpä sinäkin nopeaa, hänelle kun on usein sanottu että hän kävelee liian nopeasti. Ei sitten käynyt mielessä huomioida muita ja hidastaa hieman seurassa, jos hänelle on jo useamman kerran asiasta huomautettu?

Baarissa hän aloitti snobbailun tarinoimalla tarjoilijalle millaisissa erilaisissa viinilaaksoissa oli matkustellut nauttimassa viinejä. En odottanut rennon hippimäisesti pukeutuneesta miehestä ihan tällaista hifistelijää. Lopulta löytyi herralle mieluinen viini ja pääsimme tutustumaan ja keskustelemaan. Tai hän pääsi, minä en juuri saanut suunvuoroa yrityksestä huolimatta. Lörpötyksensä ohessa mies paljasti mm. olevansa työtön, toisin kuin oli Tinder-profiilissaan kertonut. En tiedä yrittikö edes löytää töitä, koska olimme samalla, erittäin hyvin työllistävällä alalla ja jutuista päätellen pelaaminen ja baareilu tuntui kiinnostavan tätä yli 30-vuotiasta herrasmiestä uraa enemmän. Mikä on tietty ihan ok, mutta aikuisen ihmisen toivoisi edes yrittävän tekevän jotain itsensä elättämiseksi.

Mies selitti myös pitkät tarinat eksästään, eksän uudesta "panosta" sekä panoista joita hänellä itsellään on ollut sinkkuaikanaan. En tiedä miksi kukaan kuvittelee että tällaiset olisi hyviä keskusteluaiheita ensitreffeillä. Samalla hengevedolla hän kehui minua "laadukkaaksi matchiksi joita tulee harvoin vastaan". Olen ihan tavallinen ja tavallisen näköinen vajaa nelikymppinen nainen, en mielestäni mikään erityisen laadukas jos en laadutonkaan. Liekö oli jokin epätoivoinen pelimiestaktiikka.

Miehen höpötys taukosi vain kun näytti minulle puhelimestaan videoita milloin mistäkin häntä itseään kiinnostavasta aiheesta, mm. tietokonepeleistä. YouTuben tuijotus treffeillä on mielestäni muutenkin aika tylsää ellei ole jotain erityistä molempien kiinnostuksenkohteisiin kuuluvia aiheita.

Lopulta totesin että eiköhän tämä ollut tässä ja aloin tehdä lähtöä, vaan mies halusi kävellä yhtä matkaa joten keksin käyväni kaupassa matkalla. Joka oli virhe, koska mies seurasi sinnekin. Kaupassa hän supatteli korvaani että enhän säikähdä jos tulen käymään hänen luonaan, koska hänellä kasvaa iso kannabis-kasvi olohuoneessa.

Viestejä tuli tovin treffien jälkeenkin vaikka sanoin suoraan etten ole kiinnostunut tapaamaan uudestaan.

Vierailija
5351/9847 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies  ilmoitti että tatuoitujen naisten on turha vaivautua, no mulla on peukalossa erittäin haalea pieni sydän jonka tein mustekynällä 14vuotiaana. Ekat treffit meni hyvin mutta toisilla mies huomasi "tatuointini" ja piru oli irti. Itse luuli purtuine kynsineen olevansa joku unelma.

Sit toinen mies, sillä oli aika paksu ja mulla on ahtaat paikat, gynekin todennut että paikkani  on pienet. Seksi sattui muhun  kun mies ei ensinnäkään malttanut mitään kunnon esileikkiä ja toiseksi ei suostunut käyttämään liukkaria. Naureskeli että "täähän on kuin neitsyttä panis", mua ei naurattanut yhtään. Harastettiin kahdesti seksiä ja sitten sanoin että sori, ei enää. Mies vinkui kuin muksu jolta ei viety tikkari.

Vierailija
5352/9847 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt.  Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.

"Paikat kunnossa"? En usko mitenkään olevani ainoa tiukka suomalainen, mutta ei se anatomiani johdu siitä, että minulla on "paikat kunnossa" vaan anatomiasta. Ihan niin kuin se peniksen muoto ja koko ja kivesten myös. 

Olet oksettava. 

Vierailija
5353/9847 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt.  Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.

"Paikat kunnossa"? En usko mitenkään olevani ainoa tiukka suomalainen, mutta ei se anatomiani johdu siitä, että minulla on "paikat kunnossa" vaan anatomiasta. Ihan niin kuin se peniksen muoto ja koko ja kivesten myös. 

Olet oksettava. 

Lisään vielä, että tajuatko, että yhdyntä voi sattua naista tai vähintään tuntua epämukavalta, jos mies on liian iso suhteessa naisen tiukkuuteen. Mutta sillä tuskin on sinulle mitään väliä, koska nainen on vain väline, jonka nautinnolla ei ole mitään merkitystä. Toivottavasti et koskaan saa ketään naista. 

Vierailija
5354/9847 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oksettava. 

Heti on oksettavaa kun mies kirjoittaa samaan tyyliin kuin te naiset.

Ei todellakaan ole harvinaista kuulla/lukea seuraavanlaisia:

"Miehellä on kunnollinen varustus"

"Miehellä on speksit kunnossa"

"Miehellä on tukka päässä"

Puhumattakaan:

"Pitkä mies"

Anatomiaa sekin, eikö vain?

Vierailija
5355/9847 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oksettava. 

Heti on oksettavaa kun mies kirjoittaa samaan tyyliin kuin te naiset.

Ei todellakaan ole harvinaista kuulla/lukea seuraavanlaisia:

"Miehellä on kunnollinen varustus"

"Miehellä on speksit kunnossa"

"Miehellä on tukka päässä"

Puhumattakaan:

"Pitkä mies"

Anatomiaa sekin, eikö vain?

Tässäkin ketjussa on läjäpäin naisten kirjoituksia kuinka mies sai pakit koska muna oli liian pieni/ohut eikä "tuntunut missään".

Ja naiset yläpeukuttavat.

Naista ei saisi jättää jonkun asian vuoksi jolle tämä ei voi mitään, vaikka kaikki mitä naiset katsovat miehessä ovat asioita joille ei voi mitään. Hyväkuntoisuus ja hoikkuus painavat paljon vähemmän vaakakupissa kuin pituus, komea naama ja leveät hartialuut.

Vierailija
5356/9847 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui ihan rapajuopoksi. Jonkin aikaa jaksoi esittää (ja pystyi esittämään), että suhde alkoholiin terveellä pohjalla, mutta paljastuuhan alkoholismi aina ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
5357/9847 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuikin äitinsä talossa. Äitinsä on suurimman ajan vuodesta mökillä joten tavallaan ehkä ymmärrän järjestelyn, mutta mies oli kuitenkin jo 39-vuotias ja asuu kuitenkin osan vuodesta äitinsä kanssa kahdestaan. 

Vierailija
5358/9847 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli seksuaalisesti liian estynyt kun jopa normaalit jutut kuten oraali ja anaali olivat off the menu. Harmi kun muuten nainen oli todella 5/5

Ymmärrän hyvin, kun ajattelee että seksielämä olisi pelkkää vaginan jyystämistä niin kyllä jää paljosta paitsi.

Mielestäni ihanneseksiä on se, että et voi ikinä etukäteen tietää onko vaginaa vai oraalia vai anaalia, pysyy monipuolisena ja kiinnostavana seksi kun on 3 vaihtoehtoa 1 sijasta.

Otatko itse anaaliin?

Otan joo, olen antanut naisen sormettaa minua kun hän halusi kokeilla ja kodista löytyy jo dildokin jota käytän välillä ihan vapaaehtoisesti.

En täten ymmärrä miten se on niin monille naisille niin kamala juttu..

Mitä mielihyvää nainen saa sun peräreiän jyystämisestä? Niin, ei yhtään mitään. Tule jo kaapista ulos. 

Voitteko lopettaa ihmisten seksitapojen sheimaamisen? Jokainen tekee makkarissa mitä tykkää ja siihen on ulkopuolisten turha huudella ja tuo homoksi haukkuminen on täysin infantiilia ja vanha juttu.

Ja anaali on monille vaikea juttu kivun ja paskan takia. Siitä on turha myös syyllistää.

Jos ukko on koko ajan peräreikää kinuamassa, niin väkisinkinkin tulee mieleen että mahtaako tyyppi olla edes hetero.

Jos mies haluaisi olla miehen kanssa niin sitten varmaan olisi.

Unohdatte myös sen seikan, että moni nainen oikeasti nauttii anaaliseksistä.

Olen omin silmin livenä todistanut sitä kun nainen pyytää tulemaan peppuun ja saa voimakkaan orgasmin pelkällä anaaliseksillä niin että koko kroppa tärisee ilman mitään klitoriksen koskettelua. Kiitti vielä aktin jälkeen. Tuo ei ole miehen kinuamista vaan naisen omaa halua.

Olen itsekin inhonnut anaalia, mutta oppinut nauttimaan siitä nykyisen rakastajani kanssa. Hänellä on suuri penis, joten aluksi sanoin, ettei tule tapahtumaan, minkä hän hyväksyi, koska haluaa minulle vain nautintoa. Minulla oli kuitenkin muusta syystä kaapissani puuduttavaa voidetta. Tulin uteliaaksi ja pyysin, että kokeiltaisi voiteen (ja toki öljyn) kanssa varovasti. Löysin aivan uuden nautinnon tason ja nyt, vuosi myöhemmin, olen itse se, joka anaalia silloin tällöin pyytää. Joskus laitan voidetta etukäteen ennen tapaamistamme varalta, jos vaikka molemmilla tulee sellainen halu.

Ensimmäinen avomieheni (jolla oli liian suuri penis tavalliseenkaan seksiin minun kanssani) teki sen minulle aikanaan ilman puudutusta ja välittämättä yhtään, kuinka kivuliasta se minulle oli. Siitä minulle jäi kammo anaaliseksiin aivan liian pitkäksi aikaa. Hän oli muutenkin sellainen, joka vain käänteli ja väänteli minua eri asentoihin kuin pumpattavaa nukkea. Seksimme oli hänen mielestään niin mahtavaa ja hän pyysi sitä vielä erotessammekin. Seksi, kuten kaikki muukin hänen kanssaan, oli hänen palvelemistaan. Mutta se on ihan toinen, pitkä tarina.

Rakastajani on myös aivan mahtavan avoin ja antaa minun antaa hänelle nautintoa lukemattomin eri tavoin. Vasta hänen kanssaan olen oppinut, kuinka hyvä toisen ihmisen kanssa voi olla. Henkinen yhteytemme on uskomaton. Olemme usein kokeneet seksin enemmän henkisenä yhteytenä, olleet pitkiä hetkiä liikkumatta sisäkkäin, kyyneleet silmissä toisiamme katsoen, kun ykseyden ja onnellisuuden tunne on niin ylitsevuotava. Siitäkin voisin kirjoittaa vaikka kirjan.

Harmikseni voin todeta, että kaikista paremmin tuntemistani ihmisistä vain muutama on pystynyt oppimaan tuntemaan itsensä ja tunnistamaan omat tunteensa niin hyvin, että kykenee tällaiseen suhteeseen toisen ihmisen kanssa. Ja kun siihen tarvitaan juuri se oikea ihminen, joka tuntee myös itsensä yhtä hyvin. Rakastajani on oppinut sen minun kanssani vapauduttuaan entisen elämänsä kahleista, jotka entinen vaimo oli luonut. En edes muista, miten aloimme puhua kaikesta niin vapautuneesti, mutta yhtäkkiä huomasimme, että nautimme ja haluamme kokeilla samoja asioita. Seksi on ollut uskomattoman nautinnollista, mutta johtanut myös rakkauteen, kun kaikki alkoi vitsistä, että pitäisi varmaan panna, kun kuulemma yhteiset tutut luulivat meidän jo tehneen niin. Elämä on ihmeellistä.

Sinusta on ainesta pakinoitsijaksi seksisivustoille. Kunhan et ihan noin epäuskottavia juttuja kirjoittaisi.

Vierailija
5359/9847 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin että hän on peluri ❤️

Vierailija
5360/9847 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli tavis, harmaavarpunen, ja puhui jotain tylsiä naisten juttuja. Ei mitään yllätyksellisyyttä. 50 vuotias ja näytti ihan 50 vuotiaalla. Ei jatkoon. 5 minuutti jaksoin katsella sivusilmällä ja kuunnella sitä naista ruokalistaa lukiessa, kunnes piti jo kysyä että vieläkö sinä oot siinä? Ruokakaan ei ees maistunut kun se oli istunut siinä vastapäätä. Jätin heti sen sian.

Toivottavasti kukaan mies ei törmää enää tuollaisiin ilmestyksiin. Niiltä pitäis lailla kieltää kaikenlaiset treffisovellukset.

Hyi helvetti mikä deitti. Sus siunakkoon.