Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Tavattiin Tinderissä. Sanoi olevansa homo. Täysin homo. Mentiin treffeille. Tulin treffeile vihreässä yksiosaisessa shortsipuvussa (niitä on naisilla usein) ja meikkiä naamalla. Sano että hyi hele. Myöhemmin meni erään naisen kanssa naimisiin. Emme olleet eronneet. Ja halusi jatkaa suhdettamme. Ja vielä oli hetero kuulemma ja tämä oli vain kokeilu. Joo erosin siitä sitten.
Minipenis. Ei vaan pystynyt, en tiennyt, onko se edes sisällä.
Aikuinen mies tissuttelee useampana päivänä viikossa, kun työt eivät estä. Näiden alkoholisessioiden vuoksi parisuhteelle jäi minimaalisesti aikaa.
Aikani tuota katsoin, mutta viimein en vain enää jaksanut. Koen että jokin on pahasti pielessä, jos mun seurani on niin vastenmielistä, että sitä kestää maksimissaan muutaman tunnin viikossa :(
Ei hitto :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mämä ovat siis eri tapauksia
- Mies olisi halunnut muuttaa yhteen kolmen kuukauden jälkeen ja vielä niin että olisin muuttanut hänen luokseen, homeiseen ok-taloon. Siellä oli varmasti hometta! Aina kun olin ollut kylässä jouduin heittämään vaatteet pesuun ja käymään suihkussa mutta eihän se kellarin haju mihinkään meinannut irrota. Ja kun mies tuli luokseni piti ohjata ensimmäiseksi suihkuun, mistä loukkaantui "Ai mä haisen vai?" Ei muka itse haistanut mitään.
- Miehellä oli iso muna ja kovat seksihalut, mulla ei vaan paikat kestäneet. Välillä huusin kesken aktin että sattuu ja koetin opastaa hellempään menoon, mutta kohta taas rytkytti kuin ompelukone ja tökki pohjaan asti. Liukkarikaan ei auttanut.
- Mies niisti käteensä ja koska kärsi vasektomisesta nuhasta, tuota niistämistä kävi usein. Nenäliinoja ei tuntunut osaavan käyttää, vaikka niitä ostin ja tyrkytin. Ihmetteli sitten kun en pidä kädestä..
Miesten kannattanee harkita piuhojen katkaisua tarkkaan, jos siitä voi saada jatkuvan nuhan. :-D (Psst. Se on va-so-mo-to-ri-nen)
Ex-tyttöystävä oli vakavan masennuksen kourissa (erilaisten hänen elämässään tapahtuneiden asioiden vuoksi). Usemman kerran syytti minua masennuksestaan ja esimerkiksi siitä, että oli yrittänyt tappaa itsensä. Minua kohti on heitetty lasisella olutpullolla, saksilla ja tuolilla.
Kohtelu jonka sain häneltä sai minut voimaan todella huonosti. Kestin sitä kuitenkin puolitoista vuotta. En tiedä miten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi vaatia minua käymää omassa asunnossani kakalla. Eikä kyse ollut edes mistään haisevasta ripaskasta, mutta kai ne plomsahtelut kuului paperiseinien läpi miehen korviin. Millainen ihminen ei kestä sitä, että naisetkin kakkaa? Pitääkö naisella olla naimisiinmenon jälkeen oma asunto, jossa käydä isommalla asialla? :D
Asuin nuorena muutaman kuukauden sellaisen miehen kans, joka piereskeli ja röyhtäili ruokapöydässäkin, mutta vaati, että minä käyn kakalla läheisellä huoltoasemalla. Kuulemma inhottaa, kun nainen käy vessassa.
No en mennyt huoltsikan vessaan, mutta typerän kilttinä laitoin musiikkia, avasin vesihanan ja poltin tulitikun jälkeenpäin. Juu, naurettavalta tuntuu nyt 20 v. myöhemmin. Kun tämä piirre hänessä paljastui, rupesin heti hakemaan omaa asuntoa.
Tykkään kuitenkin asunnoista, jossa vessa ei ole ainakaan aivan keittiön vieressä. Eihän se ole toisten kakkausääniä kiva ruokapöydässä kuunnella, mutta normaali ihminen ne kestää ja laittaa vaikka hienotunteisesti musiikkia kovemmalle tekemästä asiasta numeroa.
Kauhea sika.
Ihmettelen myös jos vessa keittiön vieressä. Tai makkarin! Romanttinen tunnelma, no toinen menee vessaan vääntää hirveet varpusparvet että pönttö miltei halkee. Sitten tullaan hajun saattelemana daamin luo jotta Kelpaiskos s.. si?
Etenkin uusissa taloissa joissa äänieristys huono.
Mitä väliä, kyllä täytyy olla lapsen tasolla henkisesti jos tällaista miettii suhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin tapailun kun selvisi että mies on pelkkä tyhjäntoimittaja. Aikuinen ihminen, jolla ei ollut elämässä mitään päämäärää, unelmia tai suunnitelmia. Kaikki oli sen hetkisten mielijohteiden toteuttamista, ei siis mitenkään vakaata elämää.
Toinen mies taas ei halunnut sitoutua vakavasti, mutta olisi halunnut seksiä ja yhdessäoloa. Olisi siis halunnut rusinat pullasta. Itse halusin enemmän joten jätin hänet elämästäni pois.
Kolmas mies taas oli kovin leuhka ja kehuskeli saavutuksillaan. Esitti piinkovaa naistenmiestä, mutta sisimmässään oli hyvin epävarma ressukka.
Yllättävän monta sitoutumiskammoista miestä on tullut vastaan. Halutaan parisuhteen kaltaiset olosuhteet kuitenkaan ilman mitään "vakavaa", koko ajan halutaan pitää verkot vesillä jos saisikin jonkun paremman. Moni tuntuu etsivän vain sitä uutuudenviehätystä yhä uudelleen. Ei siinä mitään pahaa ole, äkkiä tuollaisista eroon pääsee.
Mitä ihmeen haavemaailmoja aikuisella ihmisellä pitäisi olla? Itse ainakin kaipaan vain seesteistä ja yksinkertaista elämää ja syvää yhteyttä jonkun luotettavan ja tasaisen ihmisen kanssa.
Mies kuvasi treffeillä minua puhelimellaan. Lähetti videot kavereilleen. Jo ennen tapaamista minulla oli miehestä ahdistava olo.
Treffeillä menin jotenkin tuosta kaikesta sekaisin. Olen hyvin herkkä. Päädyimme miehen kanssa harrastamaan seksiä varaston lattialle. Jälkeenpäin minulla oli todella ruma olo ja tuli itsetuhoisia ajatuksia. Pidän itseäni halpana nyt. Ehkä se olo tuli siitä videoinnista, kerroin myös miehelle asioita, joita en ole kertonut muille. Avasin sieluni miehelle, ja hän kuvasi minua ja nauhoitti keskustelumme. Panemista ei sentään kuvannut, mainitsi, että tämä jää meidän kahden väliseksi. Mies olisi halunnut jatkaa tapaamista, mutta älysin lopettaa. Toisia treffejä ei tullut.
Olen masentunut jutusta ja itsetuhoiset ajatukset pulpahtelevat pintaan. Haluan vain etsiä seksiseuraa. Tuntuu, että olen rikottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koti täynnä koirankarvoja, ei siivousvälineitä. Kaikki huonekalut kirpparilta, asui kaupungin vuokratalossa, törkeän ruskeat hampaat jatkuvasta tupakoinnista, erektio petti heti alkumetreillä sekstaillessa. Miehellä ikää 40+.
Ja silti menit tuollaisen kanssa sekstailemaan?
Tuskin nyt kirjoittajakaan on mikään 1. perintöprinsessa, tää on huumoriketju mutta hyvä sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin tapailun kun selvisi että mies on pelkkä tyhjäntoimittaja. Aikuinen ihminen, jolla ei ollut elämässä mitään päämäärää, unelmia tai suunnitelmia. Kaikki oli sen hetkisten mielijohteiden toteuttamista, ei siis mitenkään vakaata elämää.
Toinen mies taas ei halunnut sitoutua vakavasti, mutta olisi halunnut seksiä ja yhdessäoloa. Olisi siis halunnut rusinat pullasta. Itse halusin enemmän joten jätin hänet elämästäni pois.
Kolmas mies taas oli kovin leuhka ja kehuskeli saavutuksillaan. Esitti piinkovaa naistenmiestä, mutta sisimmässään oli hyvin epävarma ressukka.
Yllättävän monta sitoutumiskammoista miestä on tullut vastaan. Halutaan parisuhteen kaltaiset olosuhteet kuitenkaan ilman mitään "vakavaa", koko ajan halutaan pitää verkot vesillä jos saisikin jonkun paremman. Moni tuntuu etsivän vain sitä uutuudenviehätystä yhä uudelleen. Ei siinä mitään pahaa ole, äkkiä tuollaisista eroon pääsee.
Ei monella 40- vuotiaalla naisellakaan ole enää unelmia, koska ne vaativat rahaa eikä vakituista työpaikkaa saa. 2 lasta on tehty, enempää ei tule. Edessä on vain normaalia arkea, ei mitään erikoista enää.
Miehen luonne merkkaa myös tuossa iässä enemmän kuin pituus.
Siis ei jäniksen pituus.
Jos puhutaan miehen pituuksista niin 170 cm ja 13 cm on ok.
Vähintään 175/18cm
190 /24 on miehen mitta.
Harmi vaan, että tuollaisia on todella vähän ja ne tuppaavat yleensä suosimaan muita kuin isovittuisia mammuttinaisia.
Äijä kirjoitti:
Naisen pikkupöksyistä paljastui niin huono vagina että seksihaluat alkoi karista pois piakkoin.
Ulospäin tursunneet lihat, mutta en miehenä halunnut perääntyä. Kokeilin naisen värkkiä ja se paljastui vielä löysähköksi. Päätin suhteen kun en halunnut noin huonoa naista itselleni
Miehen kalsareista löytyi niin rupinen ja haiseva peenis että seksihalut karisivat ja heitin haisumunan pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Mies kuvasi treffeillä minua puhelimellaan. Lähetti videot kavereilleen. Jo ennen tapaamista minulla oli miehestä ahdistava olo.
Treffeillä menin jotenkin tuosta kaikesta sekaisin. Olen hyvin herkkä. Päädyimme miehen kanssa harrastamaan seksiä varaston lattialle. Jälkeenpäin minulla oli todella ruma olo ja tuli itsetuhoisia ajatuksia. Pidän itseäni halpana nyt. Ehkä se olo tuli siitä videoinnista, kerroin myös miehelle asioita, joita en ole kertonut muille. Avasin sieluni miehelle, ja hän kuvasi minua ja nauhoitti keskustelumme. Panemista ei sentään kuvannut, mainitsi, että tämä jää meidän kahden väliseksi. Mies olisi halunnut jatkaa tapaamista, mutta älysin lopettaa. Toisia treffejä ei tullut.
Olen masentunut jutusta ja itsetuhoiset ajatukset pulpahtelevat pintaan. Haluan vain etsiä seksiseuraa. Tuntuu, että olen rikottu.
Mies siis myös jatkuvasti viestitti kavereilleen treffien ajan. Ilmeisesti jutun ei olisi pitänyt mennä panemiseen asti. Kaverit olivat miestä selkeästi menestyneempiä, kun mies jossain vaiheessa puhisi omantunnontuskissaan, että ”Jotkut eivät tajua, mitä on köyhän elämä. Luulevat, että rahalla voi ostaa kaiken.” Mies sanoi sen tosi hiljaisella äänellä. Ilmeisesti hänelle oli luvattu jotain, ehkä joku diili tai rahaa siitä, että kuvasi minua. Mies teki töitä musiikkipiireissä. Omien sanojensa mukaan tulee, kun taas kutsutaan. No ilmeisesti ei enää kutsuta. Kun erosimme sanoi itsekseen: ”On mulla sen verran kavereita tässä kaupungissa vielä, että yösijan löydän.”
1. Seksi sitä ja seksi tätä...ei oltu vielä edes tutustuttu, etunimen sentään olin saanut kuulla. Ei auttanut edes se, kun muistutin, että en ole hakemassa mitään seksisuhdetta. Se sairaalloinen tapa kääntää joka hiton aihe seksiin ja vielä inisevällä äänellä....olisin kuunnellut mieluummin kun joku vetää kynnellä lautasta vasten.
2. 'Mä en ole sellainen ihminen, joka pettää. Muhun voi luottaa jne...' jos alkaa pyytämättä mainostamaan itsestään jotain minkä pitäisi olla itsestäänselvyys, se on ihan varma, että juuri ko. asia on tämän vakuuttelijan pahin ongelma. 'Mua ei kiinnosta kenekään toisen rahat', sanoi kaveri ja ne hulppeat kolme kuukautta oli jatkuvaa hyväksikäyttöyritystä ja yritystä maksattaa kaikki minulla.
3. Sitten on näitä ehtojen asettelijoita: jos värjäät hiuksesi, mä lähden. Jos otat koiran, mä lähden. Jos teet sitä tai tätä, mä lähden. Kysyin mieheltä, että lupaatko varmasti. Ja kun lupasi, niin otin kaksi koiraa.
4. Ja nämä sairaalloisen mustasukkaiset...voi hevosen p....e....naurattaisi, jos ei saisi pelätä, miten se hullu reagoi. Yhden mielestä annoin viestejä muille miehille paitani kuvioilla. Sama sanoi, että sälekaihtimilla annoin viestejä jollekin, joka odotti puskissa hänen lähtemistään kotiin. Sanoin lopulta, että annan hänelle nyt ihan suusanallisen viestin: Ulos!
5. Juuri eronneet. Siis niin rasittava ajatuksenakin, ettei jaksa edes avata...
6. Itsesäälissä vellovat äidin mussukat. Ihanaa. 'Mä olen niin paska jätkä. Sä varmaan inhoat mua'. Juu, kaksi oikein kahdesta, sun kannattaisi lotota.
Vierailija kirjoitti:
Äijä kirjoitti:
Naisen pikkupöksyistä paljastui niin huono vagina että seksihaluat alkoi karista pois piakkoin.
Ulospäin tursunneet lihat, mutta en miehenä halunnut perääntyä. Kokeilin naisen värkkiä ja se paljastui vielä löysähköksi. Päätin suhteen kun en halunnut noin huonoa naista itselleni
Miehen kalsareista löytyi niin rupinen ja haiseva peenis että seksihalut karisivat ja heitin haisumunan pihalle.
Nyt jonne heti läksyt ja sitten nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ab-kuuri päällä ja pieretti kauheasti, mies pyysi ilmoittamaan kun kuuri olisi ohi enkä enää haisisi. Sama mies ei myöskään halunnut koskea minuun kuukautisten aikana ja moitti siitä että nauran "kuin hullu hevonen". Tuli olo että haluaa jonkun barbin eikä oikeaa naista. jolla voi joskus vatsa olla vähän huonona!
Mä kutsun kuukautisia pelkääviä/häpeäviä miehiä neitimiehiks. Kuukautiset on yks naiseuden keskeisin olemus, enkä todellakaan seuristelis kenenkään kanssa, jota ne inhottaa. Eri asia tietty jos pelkää verta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masentunut jutusta ja itsetuhoiset ajatukset pulpahtelevat pintaan. Haluan vain etsiä seksiseuraa. Tuntuu, että olen rikottu.Mies siis myös jatkuvasti viestitti kavereilleen treffien ajan. Ilmeisesti jutun ei olisi pitänyt mennä panemiseen asti. Kaverit olivat miestä selkeästi menestyneempiä, kun mies jossain vaiheessa puhisi omantunnontuskissaan, että ”Jotkut eivät tajua, mitä on köyhän elämä. Luulevat, että rahalla voi ostaa kaiken.” Mies sanoi sen tosi hiljaisella äänellä. Ilmeisesti hänelle oli luvattu jotain, ehkä joku diili tai rahaa siitä, että kuvasi minua. Mies teki töitä musiikkipiireissä. Omien sanojensa mukaan tulee, kun taas kutsutaan. No ilmeisesti ei enää kutsuta. Kun erosimme sanoi itsekseen: ”On mulla sen verran kavereita tässä kaupungissa vielä, että yösijan löydän.”
Aivan kuin olisi sanonut vielä: ”Jotkut räppärit kuvittelevat voivansa tehdä mitä vain.” Melkein olin tunnistavinani yhden suomiräppärin baaritiskillä. Ehkä hän oli kuvaamassa meitä treffeillä. Minua ja kuvaajamiestä.
Miehellä oli fatsismi, mikä itsessään ei sinänsä ollut ongelma, mutta vaatekappale johon tämä liittyi, oli minulle liikaa. Mies pukeutui aina kotona tähän autonepiophiliaan liittyvään vaatekappaleeseen ja kun huomasi, että hyväksyn asian, olisi minun pitänyt pukeutua samoin ja eritoten sek sissä, se oli liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ab-kuuri päällä ja pieretti kauheasti, mies pyysi ilmoittamaan kun kuuri olisi ohi enkä enää haisisi. Sama mies ei myöskään halunnut koskea minuun kuukautisten aikana ja moitti siitä että nauran "kuin hullu hevonen". Tuli olo että haluaa jonkun barbin eikä oikeaa naista. jolla voi joskus vatsa olla vähän huonona!
Mä kutsun kuukautisia pelkääviä/häpeäviä miehiä neitimiehiks. Kuukautiset on yks naiseuden keskeisin olemus, enkä todellakaan seuristelis kenenkään kanssa, jota ne inhottaa. Eri asia tietty jos pelkää verta tms.
Ota mies, joka harrastaa metsästystä, ajaa kelillä kuin kelillä.
Neitsyt jonnet täällä jaksaa keksii näitä häppäri juttujaan.