Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys dialyysihoidosta

Vierailija
09.10.2018 |

Mikä tekee dialyysihoidosta rankkoja? Mihin dialyysissä olevat yleensä menehtyvät ja menehtyvätkö he hoitojakson aikana vai lopetetaanko hoidot, kun huomataan, ettei hyötyä ole.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta luin keskustelua mielenkiinnolla. Minulla todettiin munuaisten vajaatoiminta tänä kesänä. Se on lievän ja keskivaikean rajoilla. Onkohan lievässä vajaatoiminnassa vaarana nuo mikrobit ja verenmyrkytykset? Nyt pelottaa.

Juttele nefrologisi kanssa, hän kyllä selittää, ihan kaikkeen nettipuppuun ei kannata sitten uskoa.

Terv. siirteellä hyvin mennyt jo 12 vuotta

Vierailija
22/23 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin, että mikä tuo juttu on. Munuaiseni toimivat vielä kuulemma aika hyvin ja onneksi olen muuten perusterve. Minulla kuoli kaksi isovanhempaa munuaisten vajaatoimintaan ja olen senkin takia ollut peloissani diagnoosini kanssa. 

tv. 19 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. 

Mutta se dialyysin raskaus aika usein johtuu juuri siitä, että pitää sinne sairaalaan makoilemaan mennä. Itse dialyysi ei ole niin raskasta?

Appiukko on joutunut käymään dialyysissä yli 35 vuotta.

Ihmettelen aina, kuinka jaksaa, mutta jostakin löytää motivaatiota sinnitellä eteenpäin vuosi kerrallaan.

Rinnalle on aikaa myöten tullut kipuja raajoihin ja avannekin piti laittaa 11 vuotta sitten.

Nyt ikää on 78v. Kotonaan asuu vielä, mutta tarvitsee apua mm. Avanteen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi