Järkytyin! Mieheni 54v sanoi toivovansa vielä lasta!
Järkytyin! Mieheni 54v sanoi toivovansa vielä lasta!
Kommentit (14)
Itsellä 27v vaimo (suomalainen, ei rahan perässä, ) hän on raskaana, minusta tulee neljännen kerran isää :)
Kuinka vanha olet itse? Kerro myös miehellesi, että vaikka jotkut miehet saavatkin lapsia vielä 70 vuotiaina, niin miehen sperman parasta ennen päiväys on noin 40-45 vuoden paikkeilla. Sen jälkeen alkunsa saavilla lapsilla on huomattavasti enemmän kehityshäiröitä, tulee enemmän keskenmenojakin ja syntyneillä lapsilla on enemmän myös tarkkaavaisuushäriöitä, autismia yms.. Naisen kannattaakin valita ennemmin itseään nuorempi mies.
En järkyttynyt kun mieheni kävi nelikymppisenä steriloitavana.
Isukkix4 kirjoitti:
Itsellä 27v vaimo (suomalainen, ei rahan perässä, ) hän on raskaana, minusta tulee neljännen kerran isää :)
Yhh. Harrastaa nyt jonkun vanhan ukon kans seksiä ja oottaa sellaselle vielä lasta. Yököttävä ajatus.
N27
Vierailija kirjoitti:
Isukkix4 kirjoitti:
Yhh. Harrastaa nyt jonkun vanhan ukon kans seksiä ja oottaa sellaselle vielä lasta. Yököttävä ajatus.
N27
Äläpä muuta virka. Lahoavalihainen mätisäkki nylkyttämässä haisevana päällä, ja ”pappa” koulun pihassa nolaamassa lapsen. Kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Isukkix4 kirjoitti:
N27
Taidat sitten ajattella suomen pressasta samalla tavalla eikä heillä ole kuin n 29v ikäeroa
RELAX, luulenpa sun kuulleen väärin, miehes kaipais ruokavalioonsa lisäystä: pastaa!
Saara-täti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isukkix4 kirjoitti:
N27Taidat sitten ajattella suomen pressasta samalla tavalla eikä heillä ole kuin n 29v ikäeroa
Todellakin. Ei vanhoilla ukoilla kuulu olla seksielämää.
N27
Vierailija kirjoitti:
Saara-täti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isukkix4 kirjoitti:
N27Taidat sitten ajattella suomen pressasta samalla tavalla eikä heillä ole kuin n 29v ikäeroa
Todellakin. Ei vanhoilla ukoilla kuulu olla seksielämää.
N27
Hih hih
Miehen kyllä kannattaisi vähän ynnätä, että seitsemänkymppisenä hänellä saattaisi olla sitten sellainen kuustoistakesäinen, ihan mahdottomasti käyttäytyvä kolli vaivoinaan. Että olisko kivempi 7-kymppisenä vain jo nauttia itse siitä jäljellä olevasta elämästä.
Olen 16v ja olen raskaana 32v miehelle.
Porukat ei kyllä tiedä miehen ikää, mutta suhteessa olemme. Repikää siitä :D
Ymmärrän ihan hyvin. Kuinka vanha sinä itse olet?