Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ei välitä ystävistä?

Vierailija
09.10.2018 |

Aina vaan kyhnätään perheen tai omien vanhempien kanssa.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jaksa hoitaa ystävyyssuhteita. Työ ja arki vievät kaikki mehut.

Vierailija
2/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät pysty tekemään mitään ilman laumaa muita ihmisiä. Perhe riittää minulle paremmin kuin hyvin ja välillä joutuu larppaamaan sosiaalista lasten takia. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään velvollisuutta olla sinun ystäväsi.

4/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ystäviä paljon, mutta pakko myöntää, että tärkeitä he eivät ole. Siis sillä tavalla, että odottaisin heiltä mitään, tai olisin valmis antamaan itsestäni. Tottakai olen mukana muuttotalkoissa jne. mutta jos jotain isompia apuja pyydettäisiin, olisi pakko kieltäytyä.

Kyllä jokaisen pitää hoitaa se oma tonttinsa, näin se vaan menee. Jos paukkuja jää muuhun, käytän ne itseeni tai perheen hyväksi. Kavereihin tuhlatut resurssit on vähän sama kuin heittäisi rahaa mereen, noin niinkuin kärjistetysti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan jaksa hoitaa ystävyyssuhteita. Työ ja arki vievät kaikki mehut.

Mahtava elämä sulla 🙄

Vierailija
6/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Itselläni on ystäviä paljon, mutta pakko myöntää, että tärkeitä he eivät ole. Siis sillä tavalla, että odottaisin heiltä mitään, tai olisin valmis antamaan itsestäni. Tottakai olen mukana muuttotalkoissa jne. mutta jos jotain isompia apuja pyydettäisiin, olisi pakko kieltäytyä.

Kyllä jokaisen pitää hoitaa se oma tonttinsa, näin se vaan menee. Jos paukkuja jää muuhun, käytän ne itseeni tai perheen hyväksi. Kavereihin tuhlatut resurssit on vähän sama kuin heittäisi rahaa mereen, noin niinkuin kärjistetysti.

Oletko tosissasi?

Vierailija
7/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Hyi helvetti. Toivottavasti ei koskaan kohdata, tai ainakin olen sen verran vireä, että näen mukaystävyytesi läpi.

Vierailija
8/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen miettinyt paljon tätä samaa asiaa kuin ap. Kai näillä ihmisillä sitten huomio elämässä menee muihin asioihin. Ehkä heillä vuorovaikutus ihmisten kanssa ei ole niin kovin tärkeää.

Vierailija
9/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kiinnosta ihmissuhteet ollenkaan. Ne vaan vievät voimia, eivät anna mitään. En siis ole pariutunut enkä perhettäkään perustanut, enkä halua mitään kavereita tai ystäviä. Mahdollisimman erakkomaisesti eläen olen onnellisin.

Meitä ihmisiä vaan on erilaisia.

Vierailija
10/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihdyn yksin. Ei mulla ole puolisoa tai lapsiakaan. Mun kokemukseni ihmisistä on vaan niin huonoja, etten enää halua mitään. En osaa enää luottaa kehenkään.

Vierailija
11/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan viihtyy paremmin yksin kotona.

Vierailija
12/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syömishäiriö aina narsistinen piirre?

13/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kyse siitä, että ihmissuhteet eivät merkitsisi. Vaan päinvastoin, ihmissuhteet nimenomaan merkitsevät, ne oikeat ja tärkeät. Eli parisuhde ja perhe.

Miten jotkut kaverit voivat edes kuvitella olevansa tärkeitä perheeseen verrattuna?

Kaverit ovat ajanvietettä, jos ei ole mitään muuta tekemistä. Ei muuta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti mitä älykkäämpi ihminen, sitä vähemmän hän tarvitsee ystäviä ollakseen onnellinen.

Vierailija
15/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Itsellä ei ole kyse siitä, että ihmissuhteet eivät merkitsisi. Vaan päinvastoin, ihmissuhteet nimenomaan merkitsevät, ne oikeat ja tärkeät. Eli parisuhde ja perhe.

Miten jotkut kaverit voivat edes kuvitella olevansa tärkeitä perheeseen verrattuna?

Minä en halua törmätä sinuun. Kuulostat ikävältä.

Vierailija
16/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolisessa ystävyydessä on yksi hyvä puoli: sen päättäminen on helppoa. Kun et enää vain ota yhteyttä, niin se on sitten siinä.

17/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä: Kyse ei ole siitä, että en arvostaisi ystäviäni. Arvostan heitä todella paljon. 

On eri asia kysyä, ovatko he tärkeitä

Nuo asiat ovat ihan eri tasolla.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mitä kun vanhemmistasi aika jättää?

Mitä kun toinen osapuoli haluaa erota? (erot ovat todella yleisiä!)

Sinulla ei ole KETÄÄN. Miten lapsuudestakin mukana kulkeneet rakkaat ystävät ei merkitse? Ei he ole ajanvietettä, he ovat elämässä parasta <3. Pystyn hyvin tekemään itse asioita, mutta kivan ystävän kanssa voi jakaa myös ilot ja surut. Kyllä mielestäni puolisoilla pitää olla muutakin elämää kuin toisensa.

Vierailija
19/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä urheilu kaveri hirttäytyi mökillään tammikuu 2016 hieman ennen 30v synttäreitä lapsuuden ajan ystävä harmi

Vierailija
20/126 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet maailman aurinkoenergiasta tuotetaan Kiinassa

https://www.dw.com/en/china-leads-in-global-shift-to-renewable-energy/a…