Milloin kokoomus ja sinit yhdistyy ?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut Kokoomuksen äänestäjä koko ikäni ja jos perussuomalaisia tai sinisiä sinne siirtyy vaihtuu puolue saman tein.
Mihin puolueeseen ajattelit vaihtaa?
Miksi olet äänestänyt Kokoomusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut Kokoomuksen äänestäjä koko ikäni ja jos perussuomalaisia tai sinisiä sinne siirtyy vaihtuu puolue saman tein.
Olen halunnut äänestää liberaalia, yrittäjyyttä arvostavaa sivistyspuoluetta. On oikeastaan aika miellyttävä ajatus jo nyt siirtyä äänestämään Vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sineillä on monta kansansuosikka kuten Ninnistö, Terho , Lindström, Lohela jotka toisi paljon ääniä kokoomukselle
Miksi kukaan äänestäisi jniinistöä tai terhoa kun olisi aito kokoomuslainenkin ehdolla? Niinpä. Ei miksikään. Ei noilla ole käytännössä eikä teoriassakaan mahdollista saada ääniä.
Kokoomuksessa on paljon jniinistö/ terho - faneja nehän on täysin kokoomuksen oikean linjan mieleen
Sellaista kokoomuksen äänestäjää saa kyllä etsimällä etsiä, joka fanittaa persuja... nyt valot päälle siellä!
Kyllä siellä kokoomuksessa on ihan oma rasistisiipensä, josta nämä tasa- ja ihmisarvokriittiset persut löytävät uuden poliittisen kotinsa.
Eiköhän esim. Wille Rydmanin ja Elina Lepomäen äänestäjät voi ihan hyvin äänestää terhoa ja jniinistöä.
Nytkun Rydman on PSlainen kokkari, miksi ottaisi vaikka Terhon samalta lautaselta syömään?
Onhan se kiva kun on kaveri syömässä samalla kaukalolla.
Länsimaisia arvoja ja sivistysmyönteistä politiikkaa kannattavana aion antaa ääneni RKP:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sineillä on monta kansansuosikka kuten Ninnistö, Terho , Lindström, Lohela jotka toisi paljon ääniä kokoomukselle
Miksi kukaan äänestäisi jniinistöä tai terhoa kun olisi aito kokoomuslainenkin ehdolla? Niinpä. Ei miksikään. Ei noilla ole käytännössä eikä teoriassakaan mahdollista saada ääniä.
Kokoomuksessa on paljon jniinistö/ terho - faneja nehän on täysin kokoomuksen oikean linjan mieleen
Sellaista kokoomuksen äänestäjää saa kyllä etsimällä etsiä, joka fanittaa persuja... nyt valot päälle siellä!
Kyllä siellä kokoomuksessa on ihan oma rasistisiipensä, josta nämä tasa- ja ihmisarvokriittiset persut löytävät uuden poliittisen kotinsa.
Eiköhän esim. Wille Rydmanin ja Elina Lepomäen äänestäjät voi ihan hyvin äänestää terhoa ja jniinistöä.
Jos muistelee Rydmanin veteraanit suututtanutta yritystä ratsastaa heillä vaalikampanjassaan asenne Rydmanilla on ilmeisen sopiva persuleille. Susanna Koski sopisi ihmisvihamielisine mielipiteineen ja kommentteineen paremmin kuin Lepomäki persuleiden tunkkaiseen mielenmaisemaan.
Niin, persut voivat äänestää Rydmania. Mutta kokoomuslaiset eivät äänestä persuja.
Kokoomus haluaa vain Lindströmin, on niin viisas ja heidän tyyliin sopiva mies.
Varmaan sillä sekunnilla, jos siniset saisivat siitä päättää.
Mutta pitihän heillä olla vaaliliittojakin vaan eipä taida olla. Että se siittä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen halunnut äänestää liberaalia, yrittäjyyttä arvostavaa sivistyspuoluetta. On oikeastaan aika miellyttävä ajatus jo nyt siirtyä äänestämään Vihreitä.
Jos yrittäjyydellä tarkoitat pienyrittäjyyttä, niin Kokoomus ei ole mikään ykkösvaihtoehto todellakaan. Ajaa lähinnä vain suuryritysten asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne tykkää kun sinisiä voi käyttää kilpimiehinä.
Joo, silti sopiiko kysyä mahtuuko sinne sitten Rydmanin tilanne Terho ja Niinistö, kun Rydmankin joutui pari kertaa yritteleen.