Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi Luoja miten joku voikin tunkea lapselleen näin paljon päälle näillä ilmoilla.

Vierailija
06.05.2006 |

Olin lasten kanssa tänään puistossa ja sinne tuli sitten yksi mamma lastensa kanssa.

Täällä on 22 astetta lämmintä ja meidän lapset olivat t-paidassa, kalastajanhatussa ja capreissa sekä sandaalit jalassa.

Mutta arvatkaapa mitä tuon äitsykän muksuilla oli päällä?

Välikausihaalarit, kumisaappaat, lapaset sekä pipo.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vanha isoäitini sanoi aina että niin kauan kuin ruoho ei viherrä, ei lasta saa laittaa maahan. Ja parin mukulan flunssakokemusten perusteella tuota kannattaa uskoa !

Vierailija
22/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lumetkaan ole vielä sulaneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vetivät lapsen päälle sukkikset ja colitsihousujen päälle 2 pitkähihaista paitaa ... Äly hoi!

Vierailija
24/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät lähti joesta pari päivää sitten, lunta on metsässä vielä paikoin paljonkin, maa on kylmä. Lämpötila oli tänään +20, lapsella päällä pitkät housut, lenkkarit, t-paita ja fleece-takki. Sopivasti mielestäni.

Vierailija
25/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ok, ehkä tuli tänään puettua muksuille pikkuisen liikaa, vähensin sitten. En tajua sitäkään, että esim. pikkutytöt ovat jo kaikkein kevyimmissä kesämekoissaan ja sandaaleissa.

Nyt ei kuitenkaan ole vielä kesä ja se kyllä tuntee tuulesta, pienestäkin!

Aikuiset ihmiset kulki tänään takeissa ja huiveissa kaupungilla!! Mulla t- paita, caprit ja avosandaalit. 4v tytöllä t- paita, caprit, nilkkasukat, sandaalit ja hellehattu. JA KUUMA OLI =D

Vierailija
26/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän lumetkaan ole vielä sulaneet!

Vierailija
27/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puut paikapaikoin kohta täydessä lehdessä!

Näin siis sisä uudellamaalla.

Vierailija
28/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin alla oli paksu kerros jäätä. Terassilla oli kyllä 23 astetta, mutta pohjoisrinteessä ei varjopaikoissa ole lumi vielä sulanut!

T-paidoissa oltiin ulkona, mutta ei kyllä olisi tehnyt mieli maassa istuskella.

Vierailija
29/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin on vielä luntakin maassa, muualla puissa kohta lehdet. Ja eiköhän nekin vanhemmat jotka niitä vaatteita liikaa pukee lapsillensa pian huomaa virheensä. Että tää on kyllä niin turhaa höpönlöpöä taas tää " meidän lapsilla ja naapurin lapsilla" höpinä.

Vierailija
30/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla saatte vetää ne välikausihaalarit ja pipot ja lapaset uudestaan päälle...

Vierailija
31/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erehtyä, puin jopa itselleni liikaa eilen....

Vierailija
32/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoaminen edesauttaa sairastumista eli ei missään nimessä liikaa päälle. Näin lukee lasten lääkärikirjassa.

Vierailija:

Ok, ehkä tuli tänään puettua muksuille pikkuisen liikaa, vähensin sitten. En tajua sitäkään, että esim. pikkutytöt ovat jo kaikkein kevyimmissä kesämekoissaan ja sandaaleissa.

Nyt ei kuitenkaan ole vielä kesä ja se kyllä tuntee tuulesta, pienestäkin!

Vierailija
33/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vanha isoäitini sanoi aina että niin kauan kuin ruoho ei viherrä, ei lasta saa laittaa maahan." Just joo. Kyllä meillä ainakin ovat lapset myös talvella maassa.

Vierailija
34/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa muuten kun koko suomi on kelien puolesta nyt niin tasavertainen!

Vierailija
35/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tuulipuku

- lenkkarit

- nilkkasukat

- t-paita

- kalastajanhattu

Ja oikein sopiva oli, ei valittanut kuumuutta tai kylmyyttä.

Olen sitä mieltä, että 20 astetta toukokuussa tai heinäkuussa on ERI asia.

Vierailija
36/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäkää kesä hynttyyt päälle (ellei ole jo) ja istukaa tuolla hiekkalaatikolla väh 2h päivä useamman päivän ajan. Katsotaan tuleeko flunssaa tai virtsaputken tulehdus.

Jos ei tule niin eiköhän lapsetkin ehkä selviä.

Itse kuitenkin olen pitänyt vielä hupparia päällä ulkona. Ei tulis mieleenkään juosta kesä vetimissä tuolla.

Tosin mun mielestä jos auringossa on 22 astetta niin ei ole vielä edes kuuma ja varjossa on ehkä kuitenkin vaan noin 18 astetta.

Vierailija
37/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen sitä mieltä, että 20 astetta toukokuussa tai heinäkuussa on ERI asia.

Vierailija
38/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiekkalaatikolla oli niin kuuma, että piti lähteä sisälle. Mulla caprit, t-paita, sandaalit, maa ei todellakaan ole roudassa pk seudulla.

Vierailija
39/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii mulle on ihan sama että mikä päivämäärä on.. kun tuntuu että ihmiset katsoo vaan kalenteria, eikä käytä päätään ollenkaan

Vierailija
40/62 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hiekkalaatikolla oli niin kuuma, että piti lähteä sisälle. Mulla caprit, t-paita, sandaalit, maa ei todellakaan ole roudassa pk seudulla.