Voi että näin IHANAN nuoren perheen ostoksilla!
Kaunis nuori tumma äiti miehensä kanssa ja heillä kaksi pientä lasta. Kaikki olivat siististi ja nätisti pukeutuneet. Äiti käsitteli lapsia hirmu nätisti ja puhui heille kauniisti. Olivat jotenkin hirveän onnellisen näköisiä! Tuli hyvä mieli heitä katsellessa. :)
Kommentit (6)
pitivät toisiaan kädestä ja molemmat kurkkivat kaikkiin vastaantuleviin lastenvaunuihin :)
Onnellisia ollaan ja onnekkaita. kaksi ihanaa tervettä lasta, siistit vaatteet aina päällä ja kaikki hyvin. Lapset on kauniita ja iloisia.
Mutta teidän mielestä olemme varmaan ihan rupusakkia.. Koska minä olen lihava ja mieheni on duunari.
Vierailija:
Onnellisia ollaan ja onnekkaita. kaksi ihanaa tervettä lasta, siistit vaatteet aina päällä ja kaikki hyvin. Lapset on kauniita ja iloisia.Mutta teidän mielestä olemme varmaan ihan rupusakkia.. Koska minä olen lihava ja mieheni on duunari.
Poikkeuksena se että mies ei ole duunari ja meillä kolme lasta.. Silti väitän että olemme kaupan onnellisin perhe.
Väsynyt, kireä, kiireinen vanhempi kaupassa lasten kanssa on ikävämpi näky. Mutta jokaisellahan meillä on hyvät ja huonot päivämme.
Ihanan tästä perheestä teki se, että kaikki olivat onnellisen näköisiä ja näytti siltä että oli hirveän kivaa yhdessä. SE oli kaunista. Ihana perhe. Voi kun näyttäisikin siltä itsekin.
ap
ihan tuntemattomia ihmisiä, jotka vaan erilaisuudellaan pistivät silmään. Ihanaa nähdä onnellinen perhe. Sellainen kyllä olemme itsekin.
ap