Naiset, miksi ette suoraan sano jos kiinnostaa?
Mikä teille naisille siinä suoraan sanomisessa on aina niin vaikeaa?
Kommentit (28)
Ylpeys estää. Tiedän, että säälittävä syy. Olen ehkä aika montakin kertaa antanut onneni mennä ohi.
Tässä me naiset voitais ottaa oppia miehiltä. Mitä sitten jos ei saa vastakaikua. Aina ei voi onnistua. Meidän pitäis kanssa kerätä tarpeeksi rohkeutta laittaa itsemme likoon.
Kerran soitin yhtä miestä yökylään, mutta ei suostunut. Siihen jäi aloitteet.
Vierailija kirjoitti:
Sanoinkin. Arvaa mitä? Sain pakit :)
Minä en enää tuota väitettä usko. Liian monta kertaa lukenut tuon "tein kerran, aloitteen, sain pakit, enää en lähesty miehiä!" -läpän. Se ei vain ole uskottavaa. Se ei ole uskottavaa monestakaan syystä, mm. siksi että
a) naiset eivät juuri koskaan tee aloitteita
b) JOS sellainen ihme tapahtuu että nainen tekee aloitteen, 99,9% miehistä ei torju
c) SIKSI että 99,9% miehistä ei ole varaa nirsoilla
d) naiset ovat iät ajat kunnostautuneet tekosyiden mestareina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinkin. Arvaa mitä? Sain pakit :)
Minä en enää tuota väitettä usko. Liian monta kertaa lukenut tuon "tein kerran, aloitteen, sain pakit, enää en lähesty miehiä!" -läpän. Se ei vain ole uskottavaa. Se ei ole uskottavaa monestakaan syystä, mm. siksi että
a) naiset eivät juuri koskaan tee aloitteita
b) JOS sellainen ihme tapahtuu että nainen tekee aloitteen, 99,9% miehistä ei torju
c) SIKSI että 99,9% miehistä ei ole varaa nirsoilla
d) naiset ovat iät ajat kunnostautuneet tekosyiden mestareina
Voi vittu. Miehet antaa kyllä ihan yhtä paljon pakkeja kuin naisetkin. Haluavat metsästää ja kiinnostunut nainen on vain helppo tai ei-haluttava heidän silmissään.
Tuota olen kanssa miettinyt, että kun kerron olevani kiinnostunut ja ihastunut, menettääkö miehet mielenkiintonsa? Pitäisikö minun muka olla vaikeammin tavoiteltava? Plaah, ei yhtään tätä päivää. Silti tuntuu, että minulle on käynyt niin jo pari kertaa. Aivan kuin oikeasti haluaisivat jahdata, metsästää.
Ei jaksaisi olla 1800-luvun ujoileva nainen.
Koska olen ruma eikä kukaan mies kiinnostu minusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen kanssa miettinyt, että kun kerron olevani kiinnostunut ja ihastunut, menettääkö miehet mielenkiintonsa? Pitäisikö minun muka olla vaikeammin tavoiteltava? Plaah, ei yhtään tätä päivää. Silti tuntuu, että minulle on käynyt niin jo pari kertaa. Aivan kuin oikeasti haluaisivat jahdata, metsästää.
Ei jaksaisi olla 1800-luvun ujoileva nainen.
Niin se vähän menee.. miehillä voi usein jo alussa lopahtaa kiinnostus eivätkä he edes tiedä itse miksi. Ei pidä leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa vaan oikeasti olla sellainen, mutta samalla kuitenkin näyttää että on kiinnostunut.
Tiedän, tuntuu rasittavalta.. mutta se on sitä biologiaa joka pitäisi hyväksyä tai sitten tehdä sen vastaisesti jolloin voi tulla pettymyksiä toisensa perään.
Olen sanonut monta kertaa ja aina on torjuttu. En sano enää. Voin elää yksin.