Naiset, miksi ette suoraan sano jos kiinnostaa?
Mikä teille naisille siinä suoraan sanomisessa on aina niin vaikeaa?
Kommentit (28)
Jos ei kuulu naisesta mitään, niin voi olettaa, ettei naista kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Koska liian monet miehet on suoranaisella idioottimaisuudellaan tehnyt tilanteen liian epämiellyttäväksi.
Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska liian monet miehet on suoranaisella idioottimaisuudellaan tehnyt tilanteen liian epämiellyttäväksi.
Kerro lisää.
No itse pelkään torjutuksi tulemista. Varsinkin, kun joka paikassa aina korostetaan sitä, että nainen saa aina miehen ja naisen on niin helppo iskeä mies. En rehellisesti sanottuna halua joutua naurunalaiseksi tai näyttää miltään luuserilta jos mies jostain syystä torjuukin aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää.
Onko tuo nyt ymmärrettävä niin että naiset lähestyvät aina niitä idiootteja? Kannattaisiko joskus kokeilla lähestyä kivoja miehiä?
Jos nainen kertoo suoraan että kiinnostaa, niin voi käydä että mies "tyytyy" naiseen, ja heti paremman tullessa vaihtaa. Se ei ole niin sitovaa miehen osalta.
Vierailija kirjoitti:
No itse pelkään torjutuksi tulemista. Varsinkin, kun joka paikassa aina korostetaan sitä, että nainen saa aina miehen ja naisen on niin helppo iskeä mies. En rehellisesti sanottuna halua joutua naurunalaiseksi tai näyttää miltään luuserilta jos mies jostain syystä torjuukin aloitteen.
Tuo oikeus sinulle toki suotakoon. Sitä vain ihmettelen että miehiltä aina odotetaan kaiken kestämistä vaikka hampaat irvessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kertoo suoraan että kiinnostaa, niin voi käydä että mies "tyytyy" naiseen, ja heti paremman tullessa vaihtaa. Se ei ole niin sitovaa miehen osalta.
Ja kun nainen ei koskaan kerro olevansa kiinnostunut niin mitään ei koskaan tapahdu. Win-win?
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä olet varattu.
Vaikka niin voisikin helposti kuvitella, niin se ei pidä paikkaansa.
Pitäisikö varattuna mennä soittamaan huomattavasti nuoremman naapurin ovikelloa ja sanoa, että olet kiinnostava? Ei. Kaikki varmaan ymmärtää, että kiinnostuminen pelkästään ei riitä.
Liian monta pettymystä taustalla, ei uskalla enää heittäytyä ennen kuin tietää, millä mielellä mies on liikkeellä. Tai tietää ja tietää, miehet on kyllä oikein taitavia vedättämäänkin.
Pelkään torjunnan mukanaan tuomaa nöyryytystä.
Hattua nostan miehille, jotka uskaltavat rohkeasti lähestyä naisia. Minusta siihen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö varattuna mennä soittamaan huomattavasti nuoremman naapurin ovikelloa ja sanoa, että olet kiinnostava? Ei. Kaikki varmaan ymmärtää, että kiinnostuminen pelkästään ei riitä.
Kallistun sen puoleen etä naisille ei mikään riitä.
Sanoinkin. Arvaa mitä? Sain pakit :)
Olen joskus nuorempana mennyt sanomaan miehelle että kiinnostaa. Tapailimmekin jonkin aikaa, kunnes kuulin miehen sanovan kaverilleen että onhan toi (siis minä) vähän lihava, mutta kelpaa paremman puutteessa. Tapailut loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin pelkään! Että mies tyytyy minuun. On että " no ei mun unelmanainen, mut tarjolla ois varmaan seksiä, niin kelvatkoon nyt"
Toinen syy on toisten naisten paheksunta. Jos nainen iskee miehiä, häntä kutsuu toiset naiset usein epätoivoiseksi :(
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla esimerkkejä? Mä olen nähnyt joitain kaveriporukkani miehiä iskettävän ja nämä miehet ovat aina superyllättyneitä ja imarreltuja ja pahoittelevat kovasti, jos eivät voi vastata iskuyritykseen, esim. varattuja.
Koska noita tapahtuu aika harvoin niin miehet on yleensä siitä niin hämmästyneitä ja iloisia, et leijuvat pitkään ton jälkeen. Jopa komeat miehet tuntuvat yllättyvän.