Paljonko maksaa Suomesta ostettuna sellainen lonkero 24 kappaleen laatikko?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Noin 40e oli ainakin joskus
Ei riitä, kyllä siitä yli 60€ saa pulittaa.
Itse tilaan Saksasta, 12,90 per laatikko.
ehtiikö saksasta vielä lauantaiksi?
Eikö lonkero ole joku kolme euroa tölkiltä? Eli sellaiset 75 €.
Mikä järki tässä on, että se maksaa niiin paljon suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tässä on, että se maksaa niiin paljon suomessa?
Ahneus ja alkoholiverot. Kannattaa ostaa nettikaupasta niin ei hinnat pyörrytä. Kun kutospakkaus lonkkua on 15 e niin laatikollnen on 60 e.
Lonkero laatikko suomessa yli 60 euroa helposti. HArtwall original lonkku 12 pack maksaa 33.48 euroa. Olvi karpalo lonkero maksaa 6 pack yli 12 euroa joten 24 pack maksaisi sitä 50 euroa.
8,40 euroo litra.Saksasta kannattaa tilata niin säästää pitkänpennin.
Hartwall Original Long Drink Pineapple 5,5% 0,33 l 6 pack maksaa 16.74 euroa prismassa
Alkon sivuilla on hinnat, laiska ap.
68 €/24 kpl
Laivalla viking linellä koppa normaalia lonkkua maksaa 23.90 euroa.
Original gin long drink maksaa 26,90 laivalla.
Tallinnassa koppa lonkkua maksaa 22.90 euroa.
Eckero linella lonkku maksaa 27.50 koppa. Olen menossa risteilylle heinäkuussa. Aion tuoda 8 koppaa lonkkua.
Vierailija kirjoitti:
Se saksasta tilattu lonkero on KÄYMISTEITSE valmistettua kiljua kun original long drink on JUOMASEKOITUS jossa AITOA GINIÄ
Saksasta tilaa, niin viinakset tuodaan suoraan herran/rouvan kotiovelle.
Minä ostan aina baarista. Puoli litraa 10,50. Laatikko noin 8 litraa eli 168 euroa.
Ei voi sanoa kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saksasta tilattu lonkero on KÄYMISTEITSE valmistettua kiljua kun original long drink on JUOMASEKOITUS jossa AITOA GINIÄ
Suurin osa kyllä,mutta Originalia saa myös.Koska osaat käyttää caplockkia niin ehkä onnistut löytämään.
Jos tilaa saksasta niin pitää tilata oma kuljetus sille joltain kuljetus firmalta. Tulli voi myös iskeä väliin että siinä on riskinsä.
nostan