Ulla Appelsinin kommentti: Mikä yhdistää Metsäketoa ja amerikkalaista tuomaria? Elinkautinen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005855730.html
Lisäksi esim. Ford ei löytänyt lopulta ainuttakaan todistajaa väitetylle tapahtumalle, vaikka nimesi useitakin paikalla olijoita.
Kommentit (44)
Katsokaapa Me too-vauhkoajat islantilainen elokuva Syytöksiä. Areenasta löytyy. Siinä ajateltavaa teillekin. Voi olla pian oma poikasi tai veljesi raadeltavana. Miltä se tuntuisi?
Yleensä olen tosi kyllästynyt Appelsin teksteihin mutta tällä kertaa olen samaa mieltä. Kauhistuttaa se, että kaivetaan ihmisen tekemisiä joltain ajalta ennen täysi-ikää. Tai jos olet vapaa-ajalla törttöillyt, niin se maksaa sinun uran.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä olen tosi kyllästynyt Appelsin teksteihin mutta tällä kertaa olen samaa mieltä. Kauhistuttaa se, että kaivetaan ihmisen tekemisiä joltain ajalta ennen täysi-ikää. Tai jos olet vapaa-ajalla törttöillyt, niin se maksaa sinun uran.
Mielestäni kohtuutonta myöskin useissa tapauksissa. Tosin, vapaa-ajan törttöilyt voi vaikuttaa uraan, jos kyseessä on joku luottamukseen ja hyvään maineeseen perustuva tehtävä, esim. poliisi tms.
Mutta ihan uskomatonta kaivaa jotain 40 vuoden takaisia opiskelijaörvellyksiä, kun henkilö ei ole sen koommin syyllistynyt vastaavaan! Ihmisen paskat mielipiteet ei oikeuta kohtelemaan häntä epäoikeudenmukaisesti.
t. liberaali feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kohtuutonta myöskin useissa tapauksissa. Tosin, vapaa-ajan törttöilyt voi vaikuttaa uraan, jos kyseessä on joku luottamukseen ja hyvään maineeseen perustuva tehtävä, esim. poliisi tms.
Mutta ihan uskomatonta kaivaa jotain 40 vuoden takaisia opiskelijaörvellyksiä, kun henkilö ei ole sen koommin syyllistynyt vastaavaan! Ihmisen paskat mielipiteet ei oikeuta kohtelemaan häntä epäoikeudenmukaisesti.
t. liberaali feministi
Illiberaalille feministille tiedoksi, että tuossa on paljon muutakin kuin mitä donaldissa on kerrottu.
Kavanaugh on mm. valehdellut tutkinnassa varastetuista sähköposteista, ja jäänyt siitä kiinni. Sitä on myös syystetty raiskauksesta, ei siis ahdistelusta, ja siinä tapauksessa on silminnäkijä.
Donaldissa on hyvin, hyvin valikoitua tietoa tarjolla teille.
Ullan lehti tekee tiliä pellkällä paskapuheella, ja jos Ullalla olisi omatunto, hän olisi eronnut aikoja sitten ja ryhtynyt oikeisiin töihin.
Ulla kirjoitti ihan asiaa. Totuus on se, että esim. Metsäkedon ura saattoi loppua tähän, vaikka hän kuinka vakuuttaisi, että on parantanut tapansa. Monen mielessä hän on silti leimaantunut hirviöksi, vaikka ei sitä ole ja tästä leimasta on vaikea päästä eroon. Oli miten oli, niin palstan vihaajat saavat Ullan tekstistä lisää öyhötettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. liberaali feministi
Illiberaalille feministille tiedoksi, että tuossa on paljon muutakin kuin mitä donaldissa on kerrottu.
Kavanaugh on mm. valehdellut tutkinnassa varastetuista sähköposteista, ja jäänyt siitä kiinni. Sitä on myös syystetty raiskauksesta, ei siis ahdistelusta, ja siinä tapauksessa on silminnäkijä.
Donaldissa on hyvin, hyvin valikoitua tietoa tarjolla teille.
Okei, en tiedä tapauksesta kovin paljon. Puhuin lähinnä yleisellä tasolla, kavanaugh esimerkkinä.
Mikä on Donald?
t. liberaali feministi
Ulla on tyhmä meninisti persu ja hänen kuuluisi maistaa omaa "lääkettään". Typerä huomiohuoraaja joka vain apinoi muita.
Vierailija kirjoitti:
No voi helkkari. Jos ne tekemisesi ennen täysi-ikää on seksuaalirikoksia niin kyllä sietääkin kaivaa esiin. Tuskin tuo Kavanaughin keissikään on vielä loppuun taputeltu.
Vierailija kirjoitti:
Ulla kirjoitti ihan asiaa. Totuus on se, että esim. Metsäkedon ura saattoi loppua tähän, vaikka hän kuinka vakuuttaisi, että on parantanut tapansa. Monen mielessä hän on silti leimaantunut hirviöksi, vaikka ei sitä ole ja tästä leimasta on vaikea päästä eroon. Oli miten oli, niin palstan vihaajat saavat Ullan tekstistä lisää öyhötettävää.
Metsäketo ei ole raiskaaja, siitä on nyt selvää tietoa. Miksi siis kukaan edelleenkin pitäisi häntä sellaisena? En minä ainakaan, eikä kukaan järkevä ihminen. Tämä jupakka ei siis vaikuta hänen uraansa mitenkään.
t. liberaali feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsäketo ei ole raiskaaja, siitä on nyt selvää tietoa. Miksi siis kukaan edelleenkin pitäisi häntä sellaisena? En minä ainakaan, eikä kukaan järkevä ihminen. Tämä jupakka ei siis vaikuta hänen uraansa mitenkään.
t. liberaali feministi
Siellä mistä jupakka lähti liikkeelle, eli CIA Naisten olohuoneessa vaahdotaan edelleen, ettei tuomio todistanut mitään siitä ettei olisi tehnyt kaikkea sitä mistä netissä on puhuttu. Eli myös rais kan nut ja sekaantunut lapsiin. Ja että todistajia olisi ollut. Jostain syystä niitä ei kuitenkaan oikeudessa nähty.
Ne on kyllä sysityhmiä. Eikö ne nyt oppineet kerrasta + että tuota ryhmää syynätään nyt takuulla aika suurennuslasilla.
Ulla Appelsin on ihailtavan järkevä ja suorapuheinen totuudentorvi!
Tomi on pedannut tämän homman tasan itse. MITEN voi tuolla alhaalla ihminen vuosia käyttäytyä tuolla lailla ja kuvitella ettei joku päivä shitti osu tuulettimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. liberaali feministi
Sinulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin vai etkö oikeasti ymmärtänyt lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. liberaali feministi
Siellä mistä jupakka lähti liikkeelle, eli CIA Naisten olohuoneessa vaahdotaan edelleen, ettei tuomio todistanut mitään siitä ettei olisi tehnyt kaikkea sitä mistä netissä on puhuttu. Eli myös rais kan nut ja sekaantunut lapsiin. Ja että todistajia olisi ollut. Jostain syystä niitä ei kuitenkaan oikeudessa nähty.
Ne on kyllä sysityhmiä. Eikö ne nyt oppineet kerrasta + että tuota ryhmää syynätään nyt takuulla aika suurennuslasilla.
Osa saattoi provosoitua vaan entisestään. Niin se useasti menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. liberaali feministi
Sinulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin vai etkö oikeasti ymmärtänyt lukemaasi.
Aina on mahdollista ettei ymmärrä. Käsitin, että Appelsinin pointti oli, että perusteettomat raiskaussyytökset jotenkin pilaisi Metsäkedon maineen lopullisesti. En usko siihen, koska suurin osa ihmisistä on kuitenkin sillä tavoin järkeviä, että eivät pidä rikollisena henkilöä, jonka maine on oikeuskäsittelyssä puhdistettu.
Missä menen vikaan?
libfem
Ulla taas kerran yrittää miellyttää miehiä. Lapsuustraumoja?
siitä huolimatta että missään vaiheessa kukaan ei ole edes syyttänyt Louhimiestä seksuaalisesta ahdistelusta, vaan kyse on ollut ennen kaikkea johtamiseen liittyvistä ongelmista.
Ullalla ei näemmä ole tuo luetunymmärtäminen hallussa kun noin väittää.
Vierailija kirjoitti:
Ulla taas kerran yrittää miellyttää miehiä. Lapsuustraumoja?
Jep, erityisesti persumiesten mielistelyyn on erikoistunut noilla "kolumneillaan". Olisi mielenkiintoista tietää, että mistä lapsuudentraumasta tuollainen kumpuaa.
Niin ja kyllä me täällä suljetulla osastolla tiedetään asiat paremmin kuin FBI ja USA:n senaatti.