Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille liikunnasta hyvä olo?

Vierailija
07.10.2018 |

Siis ihan fyysisesti vai onko se vaan välttämätön paha?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, joille tulee huono olo liikunnasta tai päänsärky yms. niin menkää lääkäriin. Otattakaa perusverikokeet, kilpirauhanen ja varastorauta. Kilpirauhasongelmat ja raudanpuute ainakin aiheuttaa huonon olon liikunnan aikana tai sen jälkeen.

Vierailija
42/45 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule enää oikeastaan koskaan. Nuorena yleensä tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu liikunnasta. Useinmiten tulen kipeäksi.

Vierailija
44/45 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joka kerta ihan mahtava olo. Käyn ryhmäliikuntatunneilla, salilla, uimassa ja kävelylenkeillä. Koko kropassa on vahva olo, lihakset ovat voimakkaat ja ryhti hyvä. Selkä pysyy kunnossa jatkuvan liikunnan avulla. Pursun energiaa ja olen iloisella mielellä, kun olen saanut liikkua kunnolla. Paras treeni on, kun on saanut itsensä oikein kunnolla hikeen ja hengästymään.

Vierailija
45/45 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihana ja lämmin olo. Harrastan salia ja juoksua. Kaikki näyttää kirkkaammalta liikuntasuorituksen jälkeen ja olo on hyvin energinen. Itse olen sellainen tapaus että mitä enemmän teen ja puuhailen, sitä enemmän jaksan, energia vain lisääntyy ja jos taas makaan pari päivää sohvalla niin sitten tuntuu ettei jaksa mitään enää ikinä.

Nautin kuinka nivelet saavat hoitoa kun ne liikkuessaan alkavat erittää sitä omaa "öljyänsä" kropassa. Sydän vahvistuu kun hengästyy, ääreisverenkierto paranee. Paikkoja ei kolota. Lihakset eivät jumita. Iho hehkuu. Ihminen on luotu liikkumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi