Hävettää! Mies tuli aikaisemmin kotiin salilta ja löysi mut istumassa tv:n edessä lasagne vuoka sylissä.
Valehtelin miehelle aikaisemmin että pakastin sen lasagnen.
Nyt söin kaiken ja join punkkua.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin syön ja juon kun mies ei ole näkemässä.
Onko sullakin ruokakätköt, joista mies ei tiedä? Niinkuin mulla.
Ap
Sehän kuulostaa mukavalta koti-illalta!
Mies ehkä oli kateellinen, mutta se onkin eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Mä pelkään et se jättää mut.
Ap
Mulla on suklaapiilo vessassa. Aina kun istun paskalla, vedän samalla suklaalevyn napaani.
Vierailija kirjoitti:
Sehän kuulostaa mukavalta koti-illalta!
Mies ehkä oli kateellinen, mutta se onkin eri juttu.
Ihan parasta
Mies menee salille ja mä söin endin neljä ruisleipää voilla sinapilla ja juustolla. Sitten lämmitin pitsanjämät pakasteesta. Lopuksi vedin puoli vuokaa lasagnea kylmänä. Piti vielä syödä jädeä, mistä mies ei edes tiedä.
Salasyöminen on ihanaa!
Ap
Voi teitä reppanoita. Syömisenne ei kuulu mitenkään ns. miehellenne. Elääkö se ns. mies sitten ihan ilman ruokailua, jos omaa ruokailuanne täytyy piilotella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suklaapiilo vessassa. Aina kun istun paskalla, vedän samalla suklaalevyn napaani.
Mä en vois syödä vessassa. Milla on suklaa ja karkkipiilo mm autossa. Meen autoon kuunteleen musaa ja herkuttelemaan eikä mies löydä mua : )
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä reppanoita. Syömisenne ei kuulu mitenkään ns. miehellenne. Elääkö se ns. mies sitten ihan ilman ruokailua, jos omaa ruokailuanne täytyy piilotella.
Totta kai syödään miehen kanssa yhdessä. Mut syön vielä siihen päälle lisää. Usein parin kolmen aterian verran.
Ap
Päästä keksitty koko aloitus. Hullulla on hullun huvit.
Tykkään syödä kaikkia ruokia kylmänä jääkaapista. Mun välipalat on tosi isoja, esim kokonainen lenkkimakkara (kiekuralenkki) kylmänä sinapilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Päästä keksitty koko aloitus. Hullulla on hullun huvit.
Etkö usko et syön paljon?
Ap
Aika erikoista on, jos pitää syödä salaa.
Vierailija kirjoitti:
Sexillä peität häpeän teostasi!
M
Syöminen on 1000x parempaa kuin seksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista on, jos pitää syödä salaa.
Kehtaisitko sinnä syödä puolisosi nähden 600 g lasagnea jääkaappikylmänä suoraan uunivuoasta?
Ap
Mäkin syön ja juon kun mies ei ole näkemässä.