Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille liikunnasta hyvä olo?

Vierailija
07.10.2018 |

Siis ihan fyysisesti vai onko se vaan välttämätön paha?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, mutta ei niin hyvä että ois sen pskan arvoista.

Vierailija
22/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Taavitsaisen jänskällä miesystävällä tulee liikkumisesta hyvä olo, seiskan sivuilla on kuva jossa viipottaa golfautolla yleisellä tiellä, oisko matkalla abceelle röökiä ja bisseä hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule hyvä olo. En ole koskaan kokenut sitä hehkutettua euforiaa, joka siitä pitäisi tulla.

Ulos pitää kyllä päästä päivittäin, ts. ulkoilmaan, muuten tulee tunkkainen olo, mutta ei siellä kummemmin liikkua tarvitse, jotta koen tuulettuneeni. Pallopelejä tykkään pelata. Muusta liikunnasta en pidä, pakottautumista se on aina.

Vierailija
24/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin  luulin ja yritin liikkua, mutta v##ut  tule hyvä olo! Olen mieluummin pehmoisella sohvallani, laitan kynttilöitä palamaan ja syön herkullista ruokaa 🤗

Vierailija
25/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi liikua itkemättä. Kiitos, koululiikunta.

Muinaisen koululiikunnan "ansiosta" vihasin liikuntaa 20 vuotta. Nyt rakastan, mutta vain lajeja jotka eivät kuuluneet koululiikuntaan. Varmaan nykyinen opetus on mielekästä eikä traumoja aiheuta.

Vierailija
26/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppia kuulokkeisiin ja merenrantaa pitkin juoksemaan, niin tulee erittäin hyvä olo. Usein myös lenkkipolulla leikin olevani joku agentti suorittamassa tärkeää tehtävää tms. höpöä.

Vierailija
27/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, liikun ihan vaan velvollisuudesta.

Sama. Vaikka sinällään mieluisia lajeja tai vaan rentoa kävelyä, pyöräilyä ulkona niin ei tule mitään hyvän olon tunnetta. Koitan liikkua koska tiedän että liikunta on hyvästä, hoikkana voisin ruotoni puolesta keskittyä makoiluunkin. 

Vierailija
28/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rauhallisesta lenkistä ulkona tulee hyvä olo, mutta jos teen rasittavamman treenin, on treenin jälkeen jotenkin inhottava olo. Vähän masentuneen oloinen. Rauhallisen lenkin jälkeen olen stressitön, iloinen ja rauhallinen. Sali treeni on ihan kauhea. Fyysisesti tulee ryhdikkäämpi olo, mutta treenin jälkeen kädet tärisee, olo on todella ahdistunut ja hermostunut, olen kiukkusempi ja tuntuu niin stressi valtaisi kroppani. Osaako joku selittää mistä tämä johtuu?

Vierailija
29/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus, riippuu siitä missä kunnossa olen. Joskus särkee ennen ja jälkeen ja aikana, joskus helpottaa treenien jälkeen. Yleensä kyllä positiivinen kokemus, kun ei ole niitä kipuja päällä.

Ei liikunta ole pelkkää treeniä salilla.

Ei lainaamasi kirjoittaja sanonut treenaavansa salilla. Yhtä hyvin voi pelata vaikka pallopelejä. Lisäksi, jos se on hänen harrastamaansa liikuntaa, niin toki hän kommentoi asiaa omasta näkökulmastaan.

Vierailija
30/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee hyvä olo. Mutta aina näin ei ollut, vasta sen jälkeen kun sain ruokavalioni ja muut elämäntapaseikat kuntoon, alkoi liikuntakin tuntua paremmalta. Se on monitahoinen juttu. Ymmärrän täysin niitä joille liikunta on pakkopullaa ja aiheuttaa lähinnä huonoa oloa.

Olen tämän takana täysin. Aikaisemmin olin uupunut monesta syystä ja silloin liikunta pahensi oloa. Nyt on mullakin peruspalikat, kuten kilpirauhashormonit kohdallaan elimistössä ja nukun ja syön sopivasti, ja liikuntakin tuottaa hyvää oloa ja vahvistaa kehoa.

Vierailija
31/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hetkeksi tulee helpotus erilaisiin särkyihin, mutta siinä se ilo sitten onkin. Itse liikkumisen aikana odotan vain, koska voi lopettaa ja mitään endorfiinijuttuja en ole koskaan tuntenut. Joskus tulee hirveä päänsärky. 

Vierailija
32/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Aina on tullut vaan paha olo. Nyt tosin olen vasta saanut tietää että varastorautani on ollut vuosia erittäin huono, ja epäilen että se on ollut lapsesta asti koska olen aina voinut huonosti jos olen liikkunut enemmän. En ollut lapsena lihava mutta silti erittäin huono liikunnassa.

Minulla on ihan sama, lapsuudesta lähtien. Varastorautani oli 15. Yli 50 vuotta olen kärsinyt turhaan.

Vierailija
33/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä tule mitenkään erityisen hyvä olo, tylsää vain.

Joskus liikunnasta tulee hyvä olo (harvoin), joskus paha olo. Mutta yleensä se on vain neutraalia tai ikävystyttävää. Mulla on ikuisena projektina kunnon parantaminen, mutta siitä ei tule mitään, koska ärsyttää ajatellakin sitä liikunnan määrää, jota se vaatisi.

Vierailija
34/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitäisi puoliväkisin harrastaa liikuntaa? Olen aina inhonnut sitä ja paljon mieluummin vedän peiton korvilleni lämpimässä kodissani. Onko sitä pakko syödä niin paljon, että lihoo?

35/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olo tulee, suurin haitta tai ongelma on se et pitää itsensä saada puserrettua sinne liikkumaan ja viittiä liikkua. Jos vaikka hölkkälenkillä käy niin kyllä se seuraavaan päivään heijastuu paremmalla ololla.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
36/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olo tulee helpommallakin. Tee jotain hyvää ruokaa ja katso joku kiva elokuva.

Vierailija
37/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/45 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Vihaan liikuntaa. En ole koskaan tajunnut, miten siitä voi tulla hyvä olo?

N24

Vierailija
39/45 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hirveästi odotan että tulisi. Toistaiseksi niin ei ole käynyt.

Olen tosi mukavuudenhaluinen ns. laiha läski ja liikun, koska ymmärrän, että näin nelikymppisenä käytännössä on ihan pakko jos haluaa pysyä alle 60-kiloisena.

Jos vaikka lenkillä on oikein hyvä sää, siitä voi tulla mulle hyvä olo, mutta liikunnan jälkeen olo on yleensä ainakin hetkellisesti huono. Kurkkuun sattuu voimakas hengästyminen, kroppaa vapisuttaa ja ihoa kuumottaa.

Vierailija
40/45 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ja siksi en tänä syksynä ole aloittanut mitään liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi