Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt siellä fitnesskisoissa oikeasti näkyy sukuelimet kuvissa :o

Vierailija
06.10.2018 |

Miten tuollaista älytöntä pyllistyslajia kukaan täysjärkinen haluaa harrastaa?

Kommentit (302)

Vierailija
221/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi korkkarit? Olisi edes vähän urheilullisempaa jos olisivat lavalla paljain jaloin.

Pohkeet ja sääret näyttää paremmilta korkkareissa.

Eikö pohkeet pitäisi olla kunnossa että voi poseerata ilman korkkareita;) Kas kun ei saa olla sukkahousutkin.

Vierailija
222/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkykö pelkät pallit vai lerssikin. Sen verran on miehekkään näköstä populaa, että eiköhän ne vehkeetkin aika miehisiä ole.

Pippeli ei kasva treenaamalla. Muutenhan joka jampalla olis puolimetrinen halko.

Päinvastoin se näyttää pienemmältä massiivisten reisilihasten rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen haluaa aina olla jotain mitä ei ole. Miksi naiset meikkaa? Eikö sen luonnollisuuden pitäisi riittää? Miksi katsoa mitä päälle laittaa, eikö siinäkin riitä että on lämmintä päällä? Lähes jokainen nainen laittautumisella yrittää tehdä itsestään kauniimman. Miten tämä kropan muokkaaminen eroaa siitä? Luonnollisempaa on liikkua ja syödä terveellisesti ku vetää pakkelia naamaan ja ottaa siideriä jotta itsetunto nousisi.

Ei meikkaa ei ja riittää, että on säänmukainen varustus. On kyllä totta, että meikkaaminen ja hiustenvärjäys vahingoittavat kehoa ja erityisesti pinnoitetut vaatteet aiheuttavat miehille siittiökuolleisuutta. Että siltä kannalta voi kyllä vertailla.

Vierailija
224/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi korkkarit? Olisi edes vähän urheilullisempaa jos olisivat lavalla paljain jaloin.

Onko mieskisaajillakin korkkarit?

Ei, koska miesten pohkeet pitää olla paksut.

Yhdessä sarjassa miehillä oli rimpammat kintut kuin naisilla :p

Vierailija
225/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet oikeasti että mies- ja naiskisaajar kilpailevat samoissa luokissa samoin arvostelukriteerein?

Eikö miesten pohkeiden ja säärten tarvitse näyttää paremmilta?!

Vierailija
226/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pidä, vaan sopusuhtaisen lihaksikkaat ja erottuvat. Eikö niin? Samoin naisilla ei pidä olla "ohuemmat" pohkeet vaan lihas näkyvänä siinä. Eli laitetaan korkkarit, jolloin lihas on jännityksessä ja näkyy. Toisin sanoen, miehilläkin pitäisi olla korkkarit.

Vierailija
227/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavallinen, urheilullinen nainen joka voittaa useammat miehet useemmissa lajeissa. 170/65kg eli melko kuivan kesän orava. Ja kyllä, tää laji on puhdasta idiotismia ja kanamaisuutta ja harrastajia pidän naurettavina ihmisinä.

Eli kyllä, tätä lajia arvostelee ja haukkuu muutkin kuin liikkumattomat ja lihavat

Sus siunatkoon.

Minun vaimoni on ex-urheilija. Pituutta 171 ja paino 52-55 luomutisseillä. Minusta sinulla on 10 kg löysää. Se vastaa siis 20 voipakettia. Muovikassillista voita. Orava pärjää sillä oikein hyvin talven yli.

Säähän sälli olet, kun pystyt näkemättä kertomaan pelkän pituuden ja painon perusteella, kuinka paljon kelläkin on laardia, tietämättä yhtään, miten se paino on hankittu.  Kerrotko minulle, mistä kohtaa tältä naiselta raavit pois 11 kiloa "ylimääräistä löysää": https://www.mybodygallery.com/photos-49335-body-shape.htm?StartAt=43#.W…

Hänellä siis mitat 170/66kg

Vierailija
228/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavallinen, urheilullinen nainen joka voittaa useammat miehet useemmissa lajeissa. 170/65kg eli melko kuivan kesän orava. Ja kyllä, tää laji on puhdasta idiotismia ja kanamaisuutta ja harrastajia pidän naurettavina ihmisinä.

Eli kyllä, tätä lajia arvostelee ja haukkuu muutkin kuin liikkumattomat ja lihavat

Sus siunatkoon.

Mikä ihmeen kuivan kesän orava? Sinulla on kymppi ylimääräistä pituuteesi nähden, toki jos olet lihaksikas niin siitä voi toki tulla.

Hänessä ei ole yhtään liikaa, hän on 70 kg asti täysin normaalipainoinen

Miksi linkitit BMI-taulukon, joka on väestötason tilastollinen suurre? Nyt oli puhe yksittäisen naisen kuosista, ja normaalin naisen ihannepaino kiloissa on aika tarkalleen [pituus senteissä] - 110, pitkillä lähempänä 115.

Et tainnut osata lukea taulukkoa.

En tee tässä kohtaa jollain väestöllisellä keskiarvotilastolla yhtään mitään, etenkään kun kukaan muu kuin sinä ei ole mistään ”normaalipainosta” puhunut.

Vierailija
229/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sus siunatkoon.

Minun vaimoni on ex-urheilija. Pituutta 171 ja paino 52-55 luomutisseillä. Minusta sinulla on 10 kg löysää. Se vastaa siis 20 voipakettia. Muovikassillista voita. Orava pärjää sillä oikein hyvin talven yli.

No tätähän tässä on useampi jo koittanut selittää mutta eihän täällä osata kuin painaa alanuolta ja linkittää jotain väestöllisiä keskiarvoja.

Vierailija
230/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sus siunatkoon.

Älä yhtään yritä kun et ole ko. postaajaa edes nähnyt. Jos omalla eukollasi ei ole enää lihaksia jäljellä urheilu-urastaan vaan ainoastaan tissit, niin eihän se poissulje sitä, että tuo jota kommentoit on lihaksikas ja tikissä.

Oletko usein kuullut ”lihaksikasta ja tikissä” kutsuttavan kuivan kesän oravaksi?

Vierailija
231/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pidä, vaan sopusuhtaisen lihaksikkaat ja erottuvat. Eikö niin? Samoin naisilla ei pidä olla "ohuemmat" pohkeet vaan lihas näkyvänä siinä. Eli laitetaan korkkarit, jolloin lihas on jännityksessä ja näkyy. Toisin sanoen, miehilläkin pitäisi olla korkkarit.

Miehet ”seisoo varpaillaan” kun jalka/pohje-poseja tehdään.

Vierailija
232/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sus siunatkoon.

Säähän sälli olet, kun pystyt näkemättä kertomaan pelkän pituuden ja painon perusteella, kuinka paljon kelläkin on laardia, tietämättä yhtään, miten se paino on hankittu.  Kerrotko minulle, mistä kohtaa tältä naiselta raavit pois 11 kiloa "ylimääräistä löysää": https://www.mybodygallery.com/photos-49335-body-shape.htm?StartAt=43#.W…

Ensin pitäisi tietysti aloittaa punnituksella jotta tiedetään onko tuo lukema tosi vai ei. Itse hieman epäilen.

Vierailija
233/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ”seisoo varpaillaan” kun jalka/pohje-poseja tehdään.

Mutta naiset ei voi seistä? Onko ne niin heikkona siitä dieetistä? Ja jos voi, miksei miehilläkin voi olla korkkareita?

Vierailija
234/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sus siunatkoon.

Laihaläski. Ei yhtään lihasta näkyvissä. Varsinkin kädet pelkät pullapötkylät. Tämä nainen ei ole harrastanut ulkoilua kummenpaa liikuntaa.

Vierailija
235/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä nyt tiedä .. olis kyllä vaikka mitä käyttöä tollasille .. ihan alkaen siitä pystyhommasta.

Tuollaiset naiset nyt vaan ovat tietyllä tavalla lahjakkaita – lisäksi vähän salia mukaan, niin talous on todennäk.  taas hieman paremmalla tolalla.

Se on sitä elämän realismia vakoineen, kokoineen, pituuksineen ja paksuuksineen sekä muine lisukkeineen.

Vierailija
236/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sus siunatkoon.

Laihaläski. Ei yhtään lihasta näkyvissä. Varsinkin kädet pelkät pullapötkylät. Tämä nainen ei ole harrastanut ulkoilua kummenpaa liikuntaa.

Pahakin lukihäiriö? Kukaan ei väittänyt naisen harrastuksista yhtään mitään. Kysymys kuului, missä kohtaa hännellä on 11 kiloa löysää? Meinaarko ihan vakavissasi, että naisella on käsissä 11 kiloa laardia?

Laihaläski sulla on housussas.

Vierailija
237/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervot kuolkaa sukupuuttoon. Onneksi runkkaamalla ei lisäänny.

Kävipä taas selväksi kyseisen aviisin lukijakunnan äly, joka on <90.

Vierailija
238/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä sarjassa miehillä oli rimpammat kintut kuin naisilla :p

Never miss a leg day

Vierailija
239/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet oikeasti että mies- ja naiskisaajar kilpailevat samoissa luokissa samoin arvostelukriteerein?

Eikö miesten pohkeiden ja säärten tarvitse näyttää paremmilta?!

Korkkareiden käyttö tekee pohkeista ja sääristä hoikemmat. Miesten pohkeiden pitää olla paksut ja lihaksikkaat.

Vierailija
240/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo lajina aika hullu jos siis kisaa. Toki jos harrastaa fitnesstä ilman kisaamista ja sen vaativaa laihdutusosiota niin ei tuo laji niin epäterveellinen ole.

Seurasin Instagramin kautta Ilona Siekkistä ja täytyy sanoa että vaikka hurjalta näytti niin kyllä se sellaista itsekontrollia vaatii että nostan siinä mielessä kyllä hattua. Eihän tuollainen toki keholle hyvää tee, mutta missä lajissa muka täysin vammoitta selviää? Hölmöä se on tangoillakin heilua sillä uhalla että joku kaunis päivä tiput sieltä niskoillesi alas tai joudut pahasti taklatuksi yms. Kilpailulajit on kovia. Ilonan dieetti kuitenkin lajin puolesta on toteutettu fiksusti. Uskon että yhtenä syynä lopettamiseen on varmasti nuo terveyssyyt.

Fitness ei kuitenkaan ole koko ajan tuota dieettaamista. Lihasmassan kasvatuksen aikana syödään reilusti terveellistä ruokaa ja treenataan. Ei siis silloin ole epäterveellistä. Ainoa epäterveeellisyys on se kisakausi, jossa vedetään juurikin ne rasvaprosentit todella alas (Ilonalla oli päälle 7%). Kisassa laitetaan itseruskettavaa, jotta lihakset erottuvat paremmin. Ulkonäköä puunataan kisoihin koska ainakin bikini fitnekessä se vaikuttaa arvosteluun.

Oma valinta se on ja kukin ne seuraukset kestää. Missään nimessä roolimalliksihan nuorille epävarmoille naisille tuollainen ei sovi, mutta ei se ole tarkoitustaan. Fitness on laji siinä missä voimistelu tai pallopelit. Ei sekään ole hyvä roolimalli jos valmentaja kiroo ja haukkuu toisia seuroja ja sen valmentajia (hyvin monessa lajissa tapahtuu tätä).

Sitä en käsitä miksi pitää arvostella aina kaikkia. Haukutaan anorektikoksi jos olet laiha, normaalius on tämän päivän lihava. Mikään ei ole ikinä hyvä kaikkien mielestä. Elit miten tahansa, joku löytää aina vikaa ja moittimista.

Ja oletko tullut seuranneeksi sen kisakauden kestoa? Jos pääset yhdestä kilpailusta läpi, pääset kenties toiseen jne. ja hupsis, kisakausi on uusi normaali.

Riippuu vähän missä kisaa. Tuo Ilona kisasi samana päivä juuri eilen lauantaina kahdessa sarjassa ja ne olivat hänen viimeiset kisansa ja näihin kahteen myös valmistautui. Dieetti alkoi kesäkuussa.

Jokainen heistä varmasti tietää mitä tekee ja tärkeintä on kuitenkin että tekee sitä mistä nauttii ja saa onnea elämään. Kaikille se ei ole fitness, mutta monelle on. Miksi nälviä toisen elämäntapaa? Jokainen eläköön omaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi