Nyt siellä fitnesskisoissa oikeasti näkyy sukuelimet kuvissa :o
Miten tuollaista älytöntä pyllistyslajia kukaan täysjärkinen haluaa harrastaa?
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kehonrakennuksen suosio on laskenut jopa lajiliittonsa myöntämänä.
Ai? Miksi sitten hehkuttavat kotisivuillaan, että syksyn SM-kisoissa on ennätyssuuri osanotto?
Kansainvälinen liitto sanoo että laskenut maailmanlaajuisesti.Alan lehdethän kaatuivat lähes yhtäaikaa pari vuotta sitten.
Mutta Suomessa suosio kasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Miksi sitten hehkuttavat kotisivuillaan, että syksyn SM-kisoissa on ennätyssuuri osanotto?
Kansainvälinen liitto sanoo että laskenut maailmanlaajuisesti.Alan lehdethän kaatuivat lähes yhtäaikaa pari vuotta sitten.
Ihan kuten suurin osa printtiharrastelehdistä. Siitä voi syyttää ihan internetiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Printtimediahan on muutenkin vaikeuksissa alasta riippumatta. Jopa p-o-r-n-o-lehdet joutuvat liittämään dvd-levyjä lehtiinsä pitääkseen myyntiä yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi korkkarit? Olisi edes vähän urheilullisempaa jos olisivat lavalla paljain jaloin.
Pohkeet ja sääret näyttää paremmilta korkkareissa.
Onko mieskisaajillakin korkkarit?
Tuossa lajissa ei muu ärsytän kuin se kilpailujen pinnallinen tyyli. Siinä jotenkin vedetään sellainen mielikuva, että olisivat aina tätä. Treenatessahan täytyy asu olla sopiva. Ärsyttää tuo korkokenkätyyli, irtoripset, tekotukka pakko.
Olisi hyvä jos itse lihasten esittely olisi enemmän urheilullinen kuin missikisatyylinen spektaakkeli.
Eli bikinit ja tukka kiinni ja paljainjaloin.
surulliset hyvät miehet perhe hajonnut kirjoitti:
nää naiset on hankalampia läheisimpiä, tiedän tapauksia paljonkin tutuista että nainen on jättänyt miehen tuon vouhotuksen takia siihen kuuluu muuutenkin epänormaali elämä, haluaa kuulemma olla vapaa yksin ja hullunlailla treenata silmät kiiluen jotain kisaa kohti silmät ummessa lähemmmäisille..
Jeps. Tiedän myös lähipiiristä yhden... tuollainen marginaalilaji joka ei pysy mitenkään kohtuudessa vaan määrittää koko elämän. Sitten palkintona siitä ajankäytöstä ja muusta sitoutumisesta on pieruherapussi :D Jos siis satut voittamaan... Salillakäynti on ihan jees, mutta ei näistä kisailijoista mihinkään parisuhteeseen ole. Oma "harrastus" tulee ensin ja kaikki muut sitten miljoona kilometriä sen takana.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavallinen, urheilullinen nainen joka voittaa useammat miehet useemmissa lajeissa. 170/65kg eli melko kuivan kesän orava. Ja kyllä, tää laji on puhdasta idiotismia ja kanamaisuutta ja harrastajia pidän naurettavina ihmisinä.
Eli kyllä, tätä lajia arvostelee ja haukkuu muutkin kuin liikkumattomat ja lihavat
Sus siunatkoon.
Minun vaimoni on ex-urheilija. Pituutta 171 ja paino 52-55 luomutisseillä. Minusta sinulla on 10 kg löysää. Se vastaa siis 20 voipakettia. Muovikassillista voita. Orava pärjää sillä oikein hyvin talven yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavallinen, urheilullinen nainen joka voittaa useammat miehet useemmissa lajeissa. 170/65kg eli melko kuivan kesän orava. Ja kyllä, tää laji on puhdasta idiotismia ja kanamaisuutta ja harrastajia pidän naurettavina ihmisinä.
Eli kyllä, tätä lajia arvostelee ja haukkuu muutkin kuin liikkumattomat ja lihavat
Sus siunatkoon.Minun vaimoni on ex-urheilija. Pituutta 171 ja paino 52-55 luomutisseillä. Minusta sinulla on 10 kg löysää. Se vastaa siis 20 voipakettia. Muovikassillista voita. Orava pärjää sillä oikein hyvin talven yli.
Älä yhtään yritä kun et ole ko. postaajaa edes nähnyt. Jos omalla eukollasi ei ole enää lihaksia jäljellä urheilu-urastaan vaan ainoastaan tissit, niin eihän se poissulje sitä, että tuo jota kommentoit on lihaksikas ja tikissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi korkkarit? Olisi edes vähän urheilullisempaa jos olisivat lavalla paljain jaloin.
Luulet oikeasti että mies- ja naiskisaajar kilpailevat samoissa luokissa samoin arvostelukriteerein?
15 sivua viestejä ja yhteensä 0 kuvaa missä näkyy sukupuolielimet.
Eli:
L Ä H D E ? ! ?
Jos ei laji kiinnosta miksi sitä pitää seurata? Miksi kommentoida lajia joka ei itseä kiinnosta? Ai niin, iltalehti uutisoi ja ei millään voi olla kurkistamatta. Ehkä kuitenkin kiinnostaa? Vähän. Oishan se kiva olla edes kerran tuossa kunnossa. Vai oisko? Miltä se peilikuva näyttääkään? Ai vitsi kun sais tuosta vähän pois ja tuohon vähän lisää. Plääh. Mut ku en jaksa treenata, se on tylsää ja se suklaa. Kato tuolla menee komee mies. Äh, en mä sitä kuitenkaan sais. Voiskohan se pitää musta ku oon vaan ihan tavallinen? Pitäsköhän mun vähän tsempata. Oishan se kiva jos..
Ihminen haluaa aina olla jotain mitä ei ole. Miksi naiset meikkaa? Eikö sen luonnollisuuden pitäisi riittää? Miksi katsoa mitä päälle laittaa, eikö siinäkin riitä että on lämmintä päällä? Lähes jokainen nainen laittautumisella yrittää tehdä itsestään kauniimman. Miten tämä kropan muokkaaminen eroaa siitä? Luonnollisempaa on liikkua ja syödä terveellisesti ku vetää pakkelia naamaan ja ottaa siideriä jotta itsetunto nousisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sus siunatkoon.Mikä ihmeen kuivan kesän orava? Sinulla on kymppi ylimääräistä pituuteesi nähden, toki jos olet lihaksikas niin siitä voi toki tulla.
Hänessä ei ole yhtään liikaa, hän on 70 kg asti täysin normaalipainoinen
Miksi linkitit BMI-taulukon, joka on väestötason tilastollinen suurre? Nyt oli puhe yksittäisen naisen kuosista, ja normaalin naisen ihannepaino kiloissa on aika tarkalleen [pituus senteissä] - 110, pitkillä lähempänä 115.
BMI laskukaava on luotu 1800 luvulla tilastoimalla ihmisten pituuksia ja painoja. Silloin naiset olivat 150 senttisiä kääpiöitä. Kaava vääristää pitkiä ja lyhyitä.
Lisäksi BMI yksikkö on kg/m2, eli painokiloa pinta-alan neliömetrillä. Ihminen on todellisuudessa kolmiulotteinen, eli yksikön tulisi olla kg/m3, eli tiheys.
Juuri näin. Päättåköön jokainen mikä on kaunista kenenkin mielestä ja mikä ei. Eikö se ole hyvä vaan että on erilaisia ihmisiä. Jokaisella jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska miesten pohkeet pitää olla paksut.
Mietin ihan samaa. Eihän tällä palstalla kommentoida jalkapalloakaan vaikka kyllähän iltalehti uutisoi siitäkin. Eli joku siinä on mikä siinä kiinnostaa? Oisko se kuitenkin se kateus tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sus siunatkoon.Minun vaimoni on ex-urheilija. Pituutta 171 ja paino 52-55 luomutisseillä. Minusta sinulla on 10 kg löysää. Se vastaa siis 20 voipakettia. Muovikassillista voita. Orava pärjää sillä oikein hyvin talven yli.
Aika painavat tissit.
Näkykö pelkät pallit vai lerssikin. Sen verran on miehekkään näköstä populaa, että eiköhän ne vehkeetkin aika miehisiä ole.
Et tainnut osata lukea taulukkoa.