Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutuksesi ja oletko tyytyväinen siihen?

Vierailija
06.10.2018 |

G

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulutusta. Olen keski-ikäinen ja työtön. Ei kai tähän tyytyväinen voi olla, mutta tällä mennään.

Vierailija
22/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvatustieteen maisteri yleisestä kasvatustieteestä. Olen ihan tyytyväinen, vaikka olisi pitänyt varmaan tehdä pedagogiset sivuaineena. Toki kerkeää ne vielä myöhemminkin, jos tarvii tulevaisuudessa.

Mitä teet työksesi? Kiinnostaa, koska itsekin opiskelin kasvatustieteitä, mutta lopetin kesken, koska tuntui, ettei koulutus valmista oikein mihinkään. Olen kyllä törmännyt useassa paikassa juuri tuon koulutuksen omaaviin henkilöihin.

Amanuenssina yliopistolla. Pääsin opintopalveluiden hallinnon harjoittelusta suoraan töihin. Mihin vaihdoit itse kasvatustieteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, työelämässä kolme vuotta. En ole tyytyväinen koulutukseeni, alanvaihto mielessä heti, kun keksin mitä alkaisin opiskelemaan.

Vierailija
24/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvatustieteen maisteri yleisestä kasvatustieteestä. Olen ihan tyytyväinen, vaikka olisi pitänyt varmaan tehdä pedagogiset sivuaineena. Toki kerkeää ne vielä myöhemminkin, jos tarvii tulevaisuudessa.

Mitä teet työksesi? Kiinnostaa, koska itsekin opiskelin kasvatustieteitä, mutta lopetin kesken, koska tuntui, ettei koulutus valmista oikein mihinkään. Olen kyllä törmännyt useassa paikassa juuri tuon koulutuksen omaaviin henkilöihin.

Amanuenssina yliopistolla. Pääsin opintopalveluiden hallinnon harjoittelusta suoraan töihin. Mihin vaihdoit itse kasvatustieteen?

Hieman lost in translation.

Vierailija
25/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman lost in translation.

Häh? En ymmärrä mitä tarkoitat?

Vierailija
26/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilas ja eihän siihen voi olla tyytyväinen, kun ei ole koulutusta. Mutta tällä hetkellä vakityössä ja ihan kivalla palkalla ei vaan viitsi lähteä opiskelemaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän