Koulutuksesi ja oletko tyytyväinen siihen?
Kommentit (26)
Lähihoitaja. En ole tyytyväinen koulutukseeni enkä itseeni muutenkaan.
Media-assistentti. Eipä tuosta ole mitään haittaakaan ollut, jos ei hyötyäkään. Pääasiassa olen itseoppinut koodari nykyisin.
No en todellakaan!!! Koluttauduin hoitoalalle, mutta _inhoan_ ihmisiä _todella syvästi_ nykyään (<- elämä on todella opettanut...).
En sano koulutusta kun täällä heti solvataan. Lapsille olen sanonut etteivät opiskele ikinä tätä alaa. En ole lähäri.
Olen mikrobiologian erikoislaboratoriohoitaja. Olen tosin kyllä töissä kliinisessä laboratoriossa isohkossa sairaalassa. Kiireinen mutta aivan ihana työ. Ei tarvitse olla tekemisissä ihmisten (potilaiden) kanssa kuin näytteidenoton ajan. Suosittelen lämpimästi alas. Nykyään sanovat olevansa bioanalyytikkoja.
Merkonomi ja yhdistelmäajoneuvon kuljettaja. En ole tyytyväinen ja siksi opiskelen parhaillaan uutta ammattia.
Maisteri, luonnontieteelliseltä alalta. Päivääkään en ole valmistumiseni jälkeen ollut oman alani töissä. Harmittaa, kun en aikanaan lähtenyt opiskelemaan insinööriksi. Olisin sentään saanut oikean ammatin.
Itse haluaisin plagioida gradun ja ryhtyä opettajaksi mutta oon vähän laiska.
Olen objektiivisen järjen hamuava pyrkien kohdentaen sen subjektiiviseen ihmisen toiminnan luonteeseen.
Lääketieteen lisensiaatti, olen tyytyväinen.
Merkonomi ja olen tyytyväinen. Palkka reilu 3000 € ja 20 alaista. Alaisista iso joukko on tradeja ja joukossa myös muutama KTM. Urahuippu ei ole ihan vielä saavutettu, mutta olen tähänkin tosi tyytyväinen koulutustaustaani nähden.
Kasvatustieteen maisteri yleisestä kasvatustieteestä. Olen ihan tyytyväinen, vaikka olisi pitänyt varmaan tehdä pedagogiset sivuaineena. Toki kerkeää ne vielä myöhemminkin, jos tarvii tulevaisuudessa.
Olen tradenomi ja olen kyllä tyytyväinen koulutukseen, vaikka tradenomeja usein parjataankin. Teen toimistohommaa noin 3000 bruttopalkalla. Jos olisin esim. hoitaja, voisin saada tuon saman liksan yövuoroja painamalla ja työ olisi muutenkin paljon raskaampaa.
FM tosi huonosti aina työllistäneeltä alalta. Haikeana katson nyt noita tietoja siitä, millä aloilla on työtä. Samana kesänä kun pääsin opiskelemaan, harkitsin logopedian opintoja, koska kaksi kaveriani oli aloittanut vuotta aikaisemmin siellä ja kehuivat opintojaan kovasti. Sitten toisessa yhteydessä muutaman vuoden kuluttua kävin testissä, jossa ääneni arvioitiin. Tuloksena oli täydellinen (ehkä muistan väärin, kuulostaa liian hyvältä, mutta jotenkin noin) puheääni, sointuva jne. Terve ääni kai on yksi logopediaopintojen edellytyksistä.
Peruskoulu, en ikinä suorittanut lukiota loppuun. Nyt analyytikkona markkinoinnin parissa, mutta tietty harmittaa ettei ole tullut hoidettua koulua kuntoon. Työn kannalta ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatustieteen maisteri yleisestä kasvatustieteestä. Olen ihan tyytyväinen, vaikka olisi pitänyt varmaan tehdä pedagogiset sivuaineena. Toki kerkeää ne vielä myöhemminkin, jos tarvii tulevaisuudessa.
Mitä teet työksesi? Kiinnostaa, koska itsekin opiskelin kasvatustieteitä, mutta lopetin kesken, koska tuntui, ettei koulutus valmista oikein mihinkään. Olen kyllä törmännyt useassa paikassa juuri tuon koulutuksen omaaviin henkilöihin.
AMK-insinööri, en ole tyytyväinen ja haluaisin jatkaa opintoja, mutta asuntolaina ja lapset...