Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Tilkanen on ihana

Vierailija
05.10.2018 |

Ihailen juuri kauniita kasvojaan tv1.
Harvoin ihailen miehiä, mutta tätä Lauria katselee mielellään. Karpin kautta olen tämän söpöliinin bongannut. Nami nami. Laurilla on varmaan paljon ulkolaisia faneja Deadwindin myötä.
Koskahan Karpista tulisi 2.kausi?

keski-ikäinen tykkääjä

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi komea on Olavi Virtana. Koivusalokin kehunut häntä huippulöydöksi kyseiseen leffaan.

https://www.google.fi/search?q=lauri+tilkanen&rlz=1C9BKJA_enFI814FI814&…

Se vaan ei pelasta sysipaskaa elokuvaa, jonka ongelmana on sen ohjaaja. En tosin ole itse elokuvaa nähnyt, enkä siihen aio ropoanikaan sijoittaa, mutta trailerin perusteella tarjolla on jälleen "taattua" Pekko Koivusaloa. Tyhjää ja onttoa pönötystä vailla minkäänlaista syvällisempää tunnetta ja dramatiikkaa. Eipä kyllä Tilkanenkaan Virtana vakuuta. Tunne ja lataus puuttuu täysin. Tuntuu, että mies vain haukottelee lavalla, kun pitäisi tykittää sieltä sielun syvimmistä onkaloista. Toki eihän se Laurin vika ole, että ohjaaja ei saa näyttelijästään mitään isti.

Käy nyt edes katsomassa leffa ensin, ennen kun arvostelet, niin saat jotain uskottavuutta sanoillesi. Muuten tuo palaute ei toimi. Onneksi en ole niin perillä leffamaailmasta, että osaisin pelkän ohjaajan perusteella tuomita jotku leffat jo näkemättä paskaksi. Avoimin mielin katsominen on paljon mukavampaa, ilman ennakko-odotuksia.

Tämä leffa toimi, ihan sama kuka sen ohjasi. Näyttelijävalinnat oli onnistuneita ja jokainen hoiti roolinsa hyvin. 

Ja kyllä, Tilkanen esiintyi täysin uskottavasti Virtana. Nimenomaan se tunne ja lataus välittyi katsomoon asti ja karismaahan Tilkasessa on jo itsessään vaikka kuinka. 

Vierailija
42/67 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkasen komeus menee hukkaan, kun se on niin vetelä näyttelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilkasen komeus menee hukkaan, kun se on niin vetelä näyttelijä.

Vetelää Laurista ei saa kyl tekemälläkään. Teatterilavalla erityisesti loistaa, mut enpä oo vielä yhtään epäonnistunutta leffaa tai tv-sarjaakaan siltä nähnyt. Ei oo hällä ainakaan pieleen mennyt ammatinvalinta.

Vierailija
44/67 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja älyttömän hyvä tuossa Olavi Virta-leffassa.

Oliko leffa hyvä ? Tai siis noudatteliko tosi elämää? Luin jostsin, että elokuvasta ei juuri totuudensiemtä elämästään löydy .

Mutta se oli joku höpölehden kriitikko, enkä nyt tietenkään eloluvaa jonkun kriitikon mielipiteen vuoksi jätä katsomatta.

Totuudesta en tiedä, koska en Virtaa tuntenut. Ja ilmeisesti hyvin harva tunsi. Mutta mun mielestä leffa oli hyvä. Ja aika hyvin noudatti sitä tietoa mikä mulla oli Olavista kaiken lukemani perusteella. Ehkä se oli pintaraapaisu, mutta en mä nyt mitään kauhean syvällistäkään kertomusta odottanut. 

Okei. Iltiksen kriitikko kirjoitti, että Wikipediakin antaa enemmän tietoa :D

Kiva jos Koivusalo on nyt onnistunut.

No varmasti wikipediassa on enemmän nippelitietoa, mutta mahdotonhan se on ihan kaikkea mahduttaa pariin tuntiin. En tiedä mitä tuosta olisi voinut jättää pois, jotta jotain muuta olis voinut tuoda tilalle. Toki siitä on varmasti voinut jäädä oleellistakin pois, mutta tämä oli tämän tekijätiimin näkemys, jollain muulla se voi olla toinen. Mutta kokonaisuus toimi. 

Joo, ja kuten sanoinkin, niin en tosiaan noiden kriitikoiden mielipiteistä piittaa silloin, kun elokuvaa valitsen. Ihan mielenkiinnolla olen tämän menossa katsomaan.

Vierailija
45/67 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ihanat korvat.

Vierailija
46/67 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana sisäisestikin

https://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/lauri-tilkanen-some-ei-ole-minua-varten-6.69.92513.4043bfd8a9

Ostaa vaimolle mekkojakin. Miten tuollaisia miehiä voi olla? Ihanan maanläheinen pariskunta.

Vierailija
47/67 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmamies! ❤️ Ainoa oikeasti hyvännäköinen suomalainen mies, mitä olen koskaan nähnyt.

🔥🔥🔥

Vierailija
48/67 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin ihailen miehiä, mutta tätä Lauria katselee mielellään. Karpin kautta olen tämän söpöliinin bongannut. Nami nami. Laurilla on varmaan paljon ulkolaisia faneja Deadwindin myötä.

keski-ikäinen tykkääjä

Vasta Karpin kautta? Etpä ole tainnut viime vuosina juurikaan kotimaista tuotantoa katsoa, Tilkanen kun on ollut yksi käytetyimmistä näyttelijöistä.

Harmi että aloitit kotimaisten seuraamisen juuri Karpilla, se kun oli harvinaisen kökkö ja jopa lievää myötähäpeää herättänyt Silta-jäljitelmä, jossa kökköyden kruunasi puunaama Viitala.

Jäljitelmästä en tiedä, mutta kyllä se Lauri oli todella hyvä Karpissakin. Ja tuo oli ehkä ainoa rooli johon tuo Viitalankin puunaama sopi täydellisesti. 

Mielestäni Viitala pilasi Karpin. Suu supussa sössöttäen, tukka hulmuten. Niin ne rikokset selviää. Tooodella uskottava roolisuoritus... :))

Vierailija
49/67 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Lauri ja vaimonsa Pamela Tola on jotenkin saman näköisiä! Molemmat sellaisia "ällösöpöjä" :)

Naimanaamat.

No, ei ole mitkään naimanaamat. Vähän epäsuhtainen pari ulkonäön puolesta, Lauri on oikeasti kaunis mies ja Pamela vain naapurintyttömäisen söpö.

Vierailija
50/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo Cosmopolitanin "olen saanut isoisältäni hyvän hiusgeelin"

Vierailija
51/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olavi Virta -leffa oli tosi huono, niin kliseinen kuin olla voi. Tilkanen näytteli siinä niiiiiin huonosti, liekö syynä huono ohjaus. Onneksi oli vapaalippu, ettei mennyt omat rahat hukkaan.

Vierailija
52/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Lauri ja vaimonsa Pamela Tola on jotenkin saman näköisiä! Molemmat sellaisia "ällösöpöjä" :)

Naimanaamat.

No, ei ole mitkään naimanaamat. Vähän epäsuhtainen pari ulkonäön puolesta, Lauri on oikeasti kaunis mies ja Pamela vain naapurintyttömäisen söpö.

Kyllä ovat sopusuhtainen pari. Sellainen maailma jossa Pamelaa ei lasketa kauniiksi, niin aika huonosti on asiat naisilla.

Vierailija
53/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

keski-ikäinen tykkääjä

Vasta Karpin kautta? Etpä ole tainnut viime vuosina juurikaan kotimaista tuotantoa katsoa, Tilkanen kun on ollut yksi käytetyimmistä näyttelijöistä.

Harmi että aloitit kotimaisten seuraamisen juuri Karpilla, se kun oli harvinaisen kökkö ja jopa lievää myötähäpeää herättänyt Silta-jäljitelmä, jossa kökköyden kruunasi puunaama Viitala.

Juu, kyllä, vasta Karpin kautta.

Ei tule katseltua suomalaisia elokuvia juurikaan.

Hyvä että nyt on alettu tehdä Karppia, Sorjosta jne, niitä katon mielellään.

ap

Vierailija
54/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just Koukussa sarjaa uusintana Areenasta ja Tilkanen oli siinä vielä hyvä! Oli kyllä kaukana Karppi sarjassa hyvästä. Tuntuu, että oli juuri pari vuotta sitten parhaimmillaan. Komea on vielä, mutta joku charmi vähän hiipunut mielestäni. Taitaa olla aika pienet kuviot saada töitä kaikki näyttelijät. Ajattelin hänen tekevän läpimurron ainakin pohjois-euroopassa. Harmi ko se Karppiki oli niin paska. Antakaa sille kunnon töitä, ei mitään Pamsun kanssa tehtyä Kolmistaan hömppää tai Koivusalon leffoja😣

Vierailija
55/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin just Koukussa sarjaa uusintana Areenasta ja Tilkanen oli siinä vielä hyvä! Oli kyllä kaukana Karppi sarjassa hyvästä. Tuntuu, että oli juuri pari vuotta sitten parhaimmillaan. Komea on vielä, mutta joku charmi vähän hiipunut mielestäni. Taitaa olla aika pienet kuviot saada töitä kaikki näyttelijät. Ajattelin hänen tekevän läpimurron ainakin pohjois-euroopassa. Harmi ko se Karppiki oli niin paska. Antakaa sille kunnon töitä, ei mitään Pamsun kanssa tehtyä Kolmistaan hömppää tai Koivusalon leffoja😣

Paska on housuissa, Karpilla ja sitä kautta myös Tilkasella on kuule jo faneja ympäri maailmaa.

Vierailija
56/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis housuissaS.

Vierailija
57/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja älyttömän hyvä tuossa Olavi Virta-leffassa.

Oliko leffa hyvä ? Tai siis noudatteliko tosi elämää? Luin jostsin, että elokuvasta ei juuri totuudensiemtä elämästään löydy .

Mutta se oli joku höpölehden kriitikko, enkä nyt tietenkään eloluvaa jonkun kriitikon mielipiteen vuoksi jätä katsomatta.

Totuudesta en tiedä, koska en Virtaa tuntenut. Ja ilmeisesti hyvin harva tunsi. Mutta mun mielestä leffa oli hyvä. Ja aika hyvin noudatti sitä tietoa mikä mulla oli Olavista kaiken lukemani perusteella. Ehkä se oli pintaraapaisu, mutta en mä nyt mitään kauhean syvällistäkään kertomusta odottanut. 

Elokuvassa oli paljon tosipohjaista. Hulppea asunto jonka Virta osti uran huipulla on täys tosi ja oli varustettu juuri sellaisella hellalla ja kalustolla mitä kuvassa näytettiin.

Lasten syntymät ja nimet oli oikein.

Dannyn kohtaaminen totta sen on Danny itse todennut. Vesku Loirista en tiedä mut sekin saattoi olla totta.

Ylipäätään tapahtumat menivät kuten oikeassa elämässä oli mennyt. Vaimo muutti Ruotsiin oikeasti jne...ja loppu oli yksinäinen ja tuntematon Hulda otti hoiviinsa kuten oikeassa elämässä.

Vierailija
58/67 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nam.

Vierailija
59/67 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurissa on menneiden vuosikymmenten Hollywood-karismaa. Ei tuollaisia ole näkynyt 30-50 -lukujen jälkeen.

Vierailija
60/67 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mikä herkku <3

Katoin nyt vasta eka kertaa Härmän, muita Tikkasen roolejaolen kyllä nähnyt.

Mutta ai että miten ihana tuossa leffassa, jotenki nii sopii tällasen vanhan ajan rooliin.

Muutenki ite tykkään kaikesta vanhasta, ja jotenki tän ajan asut ja puvut iskee jo ihan muutenkin :D

Musta jotenki kiehtovaa, että ovat tosiaan Tolan kanssa tutustuneet (Ja ihastuneet?) tän leffan kuvauksissa. Mutta kyllähän kemia on aistittavissa leffassa heidän välillään.