Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko kukaan kertoa mistä johtuu kipu kielen sivuissa kieltä liikuteltaessa. Sekä niellessä kielen takaosassa.

Vierailija
04.01.2023 |

Olen ollut flunssassa ja heti perään poskiontelotulehdus mihin sain antibiootit. Nyt tämä tuli seuraavaksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on nuoltu liikaa mattoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama ja kesti monta viikkoa, tämän lisäksi kielen päälle tuli vaaleaa katetta. Nielunäyte oli puhdas. Kuuluu jonkin meneillä olevan viruksen lisäharmeihin, joten yritä kestää.

Vierailija
4/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Als

Vierailija
5/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli on tulehtunut. Limakalvoahan sekin on ja voi ärtyä sairastaessa. Jääpalojen imeskely voi helpottaa kipua. Tarvittaessa tulehduskipulääkettä. 

Vierailija
6/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelessä on makuuhaavoja kun olet ollu hiljaa

Vierailija
7/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun nielu on turvonnut infektiosta ja kielen tyven lihakset ovat ahtaalla. Ota kipulääkettä, saattaa hieman helpottaa.

Vierailija
8/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ihan sama ja kesti monta viikkoa, tämän lisäksi kielen päälle tuli vaaleaa katetta. Nielunäyte oli puhdas. Kuuluu jonkin meneillä olevan viruksen lisäharmeihin, joten yritä kestää.

Minulla myös jotakin vaaleaa kielen pinnalla. Ap

Vierailija
9/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös jotakin vaaleaa kielen pinnalla. Ap

Bakteeripeitettä. Normaalia flunssataudeissa. 

Vierailija
10/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi angiinaa? Onko ap käynyt nieluviljelyssä?

Vierailija
11/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun nielu on turvonnut infektiosta ja kielen tyven lihakset ovat ahtaalla. Ota kipulääkettä, saattaa hieman helpottaa.

Etenkin aamulla/aamupäivällä tuntuu turvonneelta. Ja kun tunnustelee leuan alapuolelta niin on arka ja turvonneen tuntuinen. Ap

Vierailija
12/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin aivan samasta vaivasta kuin aloittaja. Alkoi kurkkukivulla, joka levisi kieleen. Syöminen hankalaa. Vihloo ja kipu säteilee myös vasempaan korvaan. Särkylääkkeiden avulla onnistuu syöminen.

Vierailija
13/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kaulan alueelta kurkku kipeä, ei mitenkään niin kuin flunssassa karhea vaan kosketus kipeä jostain sisältäpäin ja nieleminen tuntui epämukavalta. Luulin jo siellä kehittyvän joko paiseen tai syövän, mutta sitten se oli yht'äkkiää poissa muutaman päivän jälkeen.Ei yskittänyt eikä mitään muita oireita ollut

Vierailija
14/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet puhdistanut hammasvälit siitä kohtaa missä kipupiste on? Ainakin minulla auttaa noissa tilanteissa, joten todennäköisesti sinne on tullut bakteeripesäke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi