Onko joku tosiaan niin sekaisin, että soittaa 112, kun orava tulee sisälle?
Tällainen juttu oli iltapäivälehdessä eilen. Itse jatkan ainakin unia hyvällä mielellä tai tv.n katsomista (Orava tulee vain kun ympäristö tuntuu rauhalliselta) Ne menee kyllä ajan kanssa samaa reittiä ulos kun toteavat että ulkona on kivempaa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla raivotautinen tappajaorava.
Tai satanistiorava, joka virtsaa ikonin päälle - sellaisiakin hirviöitä on uutisten mukaan tunkeutunut ihmisten koteihin riehumaan.
Ottaisin oravan kiinni ja antaisin sillä litsarin moiselle elämästä vieraantuneelle.
Jos mulla on huoli, niin soitan ihan mihin mua huvittaa, ettäs tiedät.
Tiedän erään naisen menneen paniikkiin, kun orava tuli sisälle. Orava jäi sisälle ja nainen meni ulos odottamaan miehensä tuloa.
Hahah ei juma jotkut ihmiset on säälittäviä :DD Toivottavasti tämä oli läppä. Hätänumeroon soittaa oravasta? Haloo. Aika mennä itse hoitoon tai kiikkuun.
Meille tuli aikoinaan kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa orava ikkunasta sisään. Ei se kyllä ollut mikään pörröinen sarjakuva-kurre, vaan kapisen ja hysteerisen oloinen, jolla oli terävät kynnet.
Vartin hätistelyn jälkeen sain ajettua sen parvekkeelle ja pihalle.
Mulla juuttui kalanruoto kurkkuun ja ambulanssi kaarsi paikalle 😂. Ne vaan totesi että pitäisi varmaan olla jotakin millä tähystää nieluun ja lähti pois.
Että onhan näitä sankareita - molemmin puolin.
Ehkä se oli prinssi ja odotti pusua.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään naisen menneen paniikkiin, kun orava tuli sisälle. Orava jäi sisälle ja nainen meni ulos odottamaan miehensä tuloa.
Typerä kiviaikavarvaš
Minä lasuttelen ja pelkään oravia, se on ihanan woke!
Jos Petteri eksyis sun kotiisi, niin etkö muka soittaisi poliisia tai ambulanssia paikalle?
Se voi olla raivotautinen tappajaorava.