***Kesäkerttujen Lauantailöpinät***
Kommentit (23)
Väsyttää jo mut silti pitää istua tässä. Poika on ollu niiiiiin ihana tänään että... Harjottelu pissimisen kans menossa (ikää herralla siis 2v4kk), potan mainihteminenki jo saa paniikin päälle joten ihanat ilmat meille tervetulleita... Ja koko iltapäivä ja ilta menny ilman vaippaa ja pissillä käy ulkona, hyvä alku...? Toivon varmaan liianki kovasti että tämän kesän aikana saataisiin ainaki päiväkuivaks...
G: Mä olin varmaan yli-hassu poikaa oottaissani ku pesin kaiken äitiyspakkauksesta ja varmasti just oikeen väristen kans... Ja nyt aloin miettimään pesinkö toppapukua sittenkään...
Gabrielalle kyllä myötätunnot appivanhempien suhteen... Aikas lapsellista tommonen käyttäytyminen... Meillä siinä vaiheessa ku kieltämään piti poikaa rueta meinas käydä niin että omat vanhempani eivät ois halunneet kieltää ku siitä seuras aina itku. Mutta sain puhuttua niille ja aika yhteisymmärryksessä mennään. Välillä vieläki ne laistaa torumisen, mut en jaksa enää alkaa papattamaan... Anoppi sitten on välillä outo(?) omien käsitystensä kanssa, mutta eipä poika vietäkään sen kans yksikseen samalla tavalla aikaa, se on ihan täysin papan poika... Vaikka onhan sillä toinenki pappa mut sitäpä se ei koskaan oo nähny...
Jaahas, jalkoja särkee taas. Puol tuntia tässä jakkaralla ja mahoton tuska...
Suhmura 35+2
minuakin väsyttää, mut tässä istun kans, kun ukko lukee vaan autolehtiä... Kypsyttää niin, kun ei kahdenkeskistä aikaa muuten vois käyttää...
Pottaharjoittelu kuulostaa hyvältä, pojan kaa on helppo just kesällä, kun pyytää " lannoittamaan" vuoron perään eri puskia ja pensaita... Siitä vaan samaan malliin!
Äitiyspakkauksen vaatteet (60cm sisä-) pesty ja kuivumassa - sisällä siitepölyn takia. Vielä kun löytyis joku kolo, mihin ne järkevästi sijoittaa. Muutakin pyykkivuorta on taas kertynyt paikat täyteen. Hohhoi, kiva alku taas sunnuntaille, kun on huusholli ihan kaaoksella, tiskipöytäkin pursuaa.
Melkein tässä taas huolettaa, miten selviää kaikesta, kun vauva syntyy. Nyt on jo niin hyvin työllistetty ja väsynyt muiden lasten kanssa. No, ei pitäisi etukäteen murehtia. Sen näkee sitten, mitä kesä tuo tullessaan.
Supistuksia on ihan suhteessa huoliin ja kiireeseen, jännä juttu. Mut jospa nyt menisi huilimaan.
Summerska
[color=orchid]
Huh, mikä päivä! Ihanaa oltiin koko perheen voimin mummulassa talkoilemassa.. Minä lähinnä katselin, kun muut touhusi.. Toi aurinko on aivan käsittämättömän mahtava! Jee, kesä tulee.. Siitepölyt on ärsyjä, mutta pian sekin helpottaa..
[color=coral]
äitimiia:
Paino arvio oli 2800g ja viimeinen päivä on vasta se ultra.. Supistelee melko komeesti välillä, ja heti latu kohti sairaalaa, jos vähääkään on kivuliaampia.. Vielä ei ole mitään tarvetta tullut, onneks:)
Rennosti ja rauhallisesti oloillen sanoi lääkäri ohjeiksi.. Sillain on menty, vaikka nyt on ollut omituinen määrä virtaa, mutta luulen sen vaan johtuvan ilmasta.. Olen N-I-I-N kesä-ihminen, kun olla voi!
[color=blue]
G:
Painoa on tullut paljon, yhteensä 16 kg.. Nilkat turpoilee, mutta vatsaseutu on aivan huisin iso.. Muuten raajat normaalin kokoiset ja voin kertoa, että näytän melko hauskalta.
Sokereiden takia juoksen tarkastuksissa, mutta ei tarvitse enää mittailla kotona. Eikä neuvolan tikutuksessa ole plussia.. Turhauttavaa, mutta ilmeisestii tarpeellista. Onhan se kiva. että pystyis vauvan alateitse synnyttämään. Liian iso ei kai mahdu.. Piukat paikat, hih:)
[color=orchid]
Oma napailuahan tää on kokonaan ollut, mutta tämän hetkistä: Mummulassa tuli sankoin joukoin väitteitä, että masu-asukki olisi tyttö.. Tervetullut on poikakin. Kuulemma tilataan lisää, jos vielä pojan pukkaa..
Hui, kun olenkin väsynyt..
Napa heiluu samaa vauhtia, saattaa yöllä oikeasti nukkua.. Se vasta olisi hienoa.. Hyvää illan jatkoa ja huomenna jutut jatkuu!
Mariann