*~*~*ENSIKOT viikonloppuna 6.-7.5.2006*~*~*
Kommentit (48)
Olin vain muutaman päivän poissa ja täällä on käyty vilkasta keskustelua. Meni hurjan kauan, kun sain pinot luettua, mutta mukava oli jännätä teidän kanssa.
PAHOITTELUT TÄDIN YLLÄTTÄNEILLE. Ainakin muistan, että tädin prk* oli löytänyt Nellamaijan, Tappertin, nukan, Juliaanan, Anskuliinin luo. Oli vielä joitakin muitakin, mutta valitettavasti en muista nickejä.
(.) Myös tänne täti pyyhälsi täysin ajallaan kp 34 aamuna ja tuli sitten ärhäkkänä... pettymys on valtaisa. Minulla on vähän samanlaisia mietteitä kuin sinulla Tappert, että pitäisikö lähteä tutkituttamaan itseään. No nyt tässä kierrossa on sitten ne ovistestit käytössä ja meillä ei ainakaan tuo jtp taktiikka toimi, koska ei ole sillä menetelmällä tärpännyt. (Anteeksi tämä negatiivinen sävy... )
ONNITTELUT HILJAMAARILLE!!! Onneksi edes joku meistä piinailijoista sai sen plussan. Olen valtavan onnellinen puolestasi *rutistus*. Vedähän mukanasi seuraavia piinailijoita sinne plussapuolelle ;)
Killa: Ihanaa, kun jaksat päivittää meidän listaa.
Mitä tarkoitatte, kun puhutte av-puolen keskusteluista. On varmaan melko tyhmä kysymys, mutta kysynpähän vaan, kun en tiedä :) Toinen kysymys on, että missä vaiheessa olette lähteneet tutkimuksiin? Olen huomannut, että osa on käynyt jo reilusti ennen vuoden täyttymistä, lähinnä yksityisellä puolella?!?
Tuisku kp 3 :(
Ompa ollut ihana viikonloppu kyllä tuo auringon saisi jatkua minunpuolesta tuonne pitkälle syksyyn!
Titi-uu tervetuloa mukavaan joukoon mukan. Kiva että kokoajan tulee uusia kun tuo plussa vie piinailijoita mennessään tuonne o-puolelle ja toivoittavasti veisi meidät kaikii eli ++++++++pölyä kaikille!
Killa: Ovistestailusta sen verran että tänään en edes testannut katsotaan huomenna uudestaan toivottavasti sinulle tulee plussa. Niin ja ei minulla pillereiden lopetuksesta tosiaan ole vielä kauvaa kulunut tämä on vasta toinen luomu. Saattaa olla kroppa vielä sekaisin täytyy tunnustellä ovistelua kesän yli nyt ainakin ihan rauhassa. Mutta kun sen nyytin haluaisi nyt ja heti........
Gallupiin: Jaa että mistä tietää oikean ajan koittaneen vaikea kysymys. Mutta itse koea että nyt minulla/meillä on mahdollisuus tarjota lapselle " enemmän" . Sitä on vaikea selittää mutta on siis työpaikat ja riittävän iso asunto. Yritän kai tarkoittaa aisoita jotka koen itselleni perusturvallisuudeksi. Olipas sepustus ehkä sen vain tuntee =)
Lähden katsomaan lätkä matsin loppuun.
Ai niin tädin riivaamille pahoittelut, piinailijoille tsempiä ja kaikille ++++++++pölyä!
-hapö-
unohtui asken että av= aihe vapaa ja sellainen löytyy kun napsautat keskustele kohdasta ja saat kaikki otsikot esiin.Toivottavasti ymmärsit/löysit! Siellä on kyllä melko huvittavia juttuja kun aina välillä käyn vilkaisemassa.
[ color = 68228B ]Onpas ollut vilkasta keskustelua¿
Onnea Hiljamaari!!! Paljon tarrasukkia matkaan mukaan!
Valitettavasti täti oli löytänyt liian monen luokse, perkules¿
Hapö: mulla ollut pillereiden lopettamisesta lähtien finnejä poskissa koko ajan. Sitä ennen ei ollut oikeastaan ikinä, ei edes teininä ennen pillereiden aloittamista. Ärsyttävää.
Samanlaiset tuntemukset oikeasta ajasta saada lapsi kuin Killalla. Biologinen kello tikittää lujaa ja kolme kymppiä lähestyy uhkaavasti. Minullakin on haaveissa saada useampi lapsi ja aikanaan kuvittelin tekeväni ne kaikki alle kolmekymppisenä. Nyt täytyis tulla neloset ;) että ehtis! Vauvakuumetta on ollut jo ainakin kolme vuotta, mutta opiskelut estivät yrityksen aiemmin.
Oma napaa: kp 17 menossa. Pari päivää sitten olin bongaavinani ovislimat, mutta en ole todellakaan varma. Pupuiltu on jtp. Kolme päivää olen syönyt Teroja.
Viikonloppu meni koiranäyttelyssä ja puutarhahommissa. Aurinko paistoi jo niin kuumasti, että niskani paloi.
Nyt pisulle, pesulle ja nukkumaan¿Ja sitä ennen luen Vauva-lehteä, jonka mies-kulta osti minulle tänään.
(Kokeilen värejä, ei varmaan onnaa. Alkaa olla pää jo tässä vaiheessa iltaa hiukka jumissa. koitan huomenna uudestaa...)
Öitä,
Keiju kp 17[ / color ]
Juliaanalle, Tuiskutiuskulle ja Anskuliinille pahoittelut tädin saapumisesta =(. Lohtuhalaus teille kaikille!
Titi-uu84, tervetuloa joukkoon!
Han_, meillä vauvan toivominen alkoi kesällä 2005. Molemmat olimme sitä mieltä, että vauva on tervetullut ja koimme elämäntilanteen ja parisuhteen niin hyväksi, että vauvakin siihen sopisi mainiosti =).
Omaa napaa; kp 21/29, ovis saattoi olla vasta eilen, mutta miestä en ole saanut hetkeen pupuilemaan, joten toivottavasti koko kuukauden mahdollisuudet eivät taas menneet sivusuun =(. Pakko kai ostaa niitä ovistikkuja oman mielenrauhan vuoksi!
Emma
laskin juuri tuossa yhteen tuolta ensikoiden listalta keskiarvoiän, jolloin yritys on aloitetttu ja tulos oli 24,69. Eli jos tuosta voisi vetää mitään johtopäätöksiä, niin keskimäärin naiset ovat hiukan yli 24½-vuotiaita, kun alkavat yrittämään ensimmäsitä lastaan (miesten ikiä en jaksanut laskea). Voisipa tehdä jonkun vähän laajemmankin tutkimuksen tästä, hehheh. Näiltä sivuilta saisi kyllä ihan mukavasti aineksia :D
T. Han, jolla ei ole elämää :p
(Ehkä tuosta tuloksesta ei uskalla vielä vetää mitään johtopäätöksiä, mutta ainakin ~ensikoiden~ keskimääräinen yrityksenaloitusikä on tuo...)
PS. Väsyttää, pistetään tuo ihmeellinen keskiarvolaskuinto sen piikkiin :)
Mun mies on rutkattanut lapsen teosta jo ainakin 4 vuotta. Se on minua 3 vuotta vanhempi ja kyllähän se varmaan olis sillon ollukin kypsä lapsen tekoon, mutta minä olin 4 vuotta sitten vielä lapsi itsekin, vasta 17-vuotias. 16-vuotiaana rupesin nykyisen mieheni kanssa seurustelemaan enkä kyllä silloin ajatellut että siitä voisi tulla minun lapsilleni isä. Hassua :) Vuodet on kasvattaneet meidät yhteen ja nyt se asia tuntuu ihan luonnolliselta, että saisimme yhteisiä lapsia ja menisimme naimisiinkin sitten joskus kun on varaa järjestää oikein kunnolliset isot kirkkohäät!
No asiaan: minä itse aloin varmuudella haluta lasta ehkä puoli vuotta tai noin vuosi sitten. (Tai aina olen halunnut, en vain ole ollut valmis ennen kuin vasta nyt.) Silloin ajattelin, että en jätä pillereitä pois ennen kuin olen käynyt kouluni loppuun. No, nyt ei ole enää sitä vaaraa, ettenkö ehtisi saada opiskeluja päätökseen ennen vauvan syntymää, kun valmistun jouluna. Ja eihän sitä tiedä vaikka tässä ehtisi sitten vielä töissäkin käydä, kun ei yhtään voi tietää milloin tärppää. Olen valmistautunut myös siihen että heti ei välttämättä tärppääkään.
Minun mielestäni hyvä vanhempi on rakastava ja lapsi kokee hänet turvalliseksi. Hyvä vanhempi myös asettaa lapselle tietyt rajat, mutta antaa silti lapsen tehdä omat virheensä (tällä tarkoitan ettei lasta varjella liikaa tai kasvateta ns. " tynnyrissä" ). Virheistähän sitä parhaiten oppii! Vai mitä?