Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenia viikonloppuun TOUKOISET! =c)

06.05.2006 |

Uneton yö takana, nimittäin supistuksia laskien.. =c)

Tällä hetkellä tulee jo kohtalaisen kipeitä mokomia neljän minuutin välein ja vauva puskee selvästi eteenpäin, joten jospa tässä pian saadaan nyytti kainaloon!!

Lähdetään pian miehen kanssa synnäriä kohti!

Mutta nyt menoksi, supistussäteitä kaikille niitä tarvitseville..

Pid ja pikkuinen mytty, muuten 39tasan.. AUUUUaaaaaahh!!

=)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIDELIPOM, onnea matkaan! Tai synnärillä varmaan nyt olet, jännää!

Näin niitä vauvoja alkaa " tippumaan" meille toukokuisille!

Itsellä ei kipeistä supistuksista tietoakaan, illalla supisteli paljon, mutta ovat vielä kivuttomia (tosin niin " tujuja" että saa oikein kunnolla hengitellä samalla). Vauva piti iltayöstä aivan mahdotonta mylläämistä, auts, vatsanahka oli tiukilla. Ajattelin jo, että meinaako tuo nappula tulla sitä kautta pihalle?!;)

Tänään olis tarkoitus käydä mökillä saunassa, järveen ei taida uskaltaa?? ;) Tai onko siihen periaatteessa mitään kieltoa? Lääkäri antoi luvan käydä uimahallissakin, joten miksei järvessä? (tietty se on ihan saakelin kylmää,mutta jospa vaikka alkais supisteleen...;) )

Onko jollain muuten tietoa, että enteileekö kipeät rinnat synnytystä? Mulla nimittäin ollut nyt muutaman päivän tosi arat nännit. Edellisistä en muista moista.

Jaahas, täytyypi tästä rientää aamupalan tekoon. Lapset katselevat tuolla Sinisen Talon Nallea..harvinaisen rauhallista. Ulkona on kyllä ihan mielettömän kaunis ilma. Ihanaa!!!=)

Oikein ihanaa päivää kaikille ja toivottavasti moni pääsee viikonloppuna nyytin hakuun!

Elli 38+5

Vierailija
2/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan KYS:n reissulle, Pidelipom! Meilläkin oli aika tukala torstai, mutta onneksi supistukset loppuivat, viikkojahan minulla ei ole vielä yhtä paljon kuin sinulla.

Aurinkoista lauantaita kaikille ja jännittäviä toukokuun hetkiä, tällä en sitten tarkoittanut jääkiekkoa, vaan jotain ihan muuta :D

Kevis rv 36+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyytti on jo kohta kainalossa.

Täällä kans huonosti nukuttu yö, johtuen kyllä närästyksestä, sitten kun se loppui kiipes esikoinen viereen potkimaan ja nyppimään, en millään jaksanut nousta siirtämään omaan sänkyyn...

Tänään olisi laskettuaika, toivottavasti alkaisi tapahtua. Eilen illalla oli vähän hassu olo ja suoli alkoi tyhjetä, mutta se jäi siihen.

Mä olin ihan laskenut et se syntyis jo ajoissa ja pääsis äitienpäivänä esittelemään mummulle ja isomummulle, mutta saa nähdä.

Koirankin olen ilmoittanut näyttelyyn helatorstaiks, että semmoista...

Supisteluja kaikille!!!!

-kirsi & asukki 40 tasan-

Vierailija
4/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidelipomille tsemppiä, tai onnea, vauva varmaan kohta sylissä. =)

Elli (?) mietti jospa uskaltais mennä uimaan järveen. mene ihmeessä vaikka vaan hetkeks. kylmä vesi voi saada supparit käyntiin. =)

ihana sää ulkona taas. pitäis varmaan lähtee piiitkälle kävelylle jos jaksaa, jos vaikka vauva tajuis laskeutua hieman alaspäin. tuskin...

mukavaa vauvanhaku-reissuu niille joilla supistelee ja s-säteitä niitä kaipaaville.

my_selene ja neiti rv 36+5 (täälläkin AIVAN liian vähän viikkoja..menispä aika nopemmin)

Vierailija
5/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..rinnoista. mulla oli viikko ennen kuin esikoinen syntyi tosi arat ja kipeet nännit ja poltin niitä jopa saunassa. auts!

nyt ollu pari päivää rinnat kipeet joten toivo elää että vauva viikon sisällä sylissä.

tahtoo NIIN jo omaa..

m_s

Vierailija
6/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mikä yö on taas takana! Eilen tultiin koko perhe ihan väsynä kymmenen jälkeen kotiin ja kerettiin just nukahtaa kun herättiin esikoisen kipuitkuun. Raukka itki ja valitti ihan kamalasti ja pakkohan se oli sairaalaan päivystykseen lähteä, kun ei tollasta oo aiemmin ollut:(

Onneks ei mitään vakavampaa ollut (itkusta olis voinut kyllä luulla!), korvatulehdus vaan löyty neidiltä. Nyt reppana nukkuu vahvojen särkylääkkeiden kanssa ja kohta pitäis lähteä apteekkiin hakemaan penisiliiniä..

Pidelipomille tsemppiä matkaan!

Ehkä näin on parempikin, ettei mun vauva vielä synny, kun ollaan koko perhe oltu aika puolikuntosia koko kevään ajan. Jos nää sairastelut loppuis kesään, niin vauvallakin ois turvallisempi ympäristö.

Sininen viiva löytyy täältäkin, mutta ei kyllä ollut noin leveä, et tuskin tarkottaa mulla mitään:)

pricilla 35+4

Vierailija
7/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun melkein joka päivä joku lähtee synnyttämään!!! Tsemppiä!

Suht hyvä yö takana, nyt on ainakin pirteä olo.

Koko eilisen tuli tiuhaan, varsinkin illalla, kivuttomia suppareita, mutta ei niistä taida olla muuta iloa kuin välillä tuskanen olo, kun puristaa niin paljon. Pikkuinen on mahassa ainakin edelleen ihan yhtä villi, joten mitään synnytykseen viittavaa rauhoittumista ei ole tapahtunut. No onneksi viikonloppuisin ei ole ihan niin malttamaton olo, kun mies on kotona päivät ja voi puuhailla yhdessä kaikkea. Ja nyt mun puolesta vauva saisi pysyä masussa jokusen päivän, koska mulla on maanantaina jalkahoito varattuna :)

Kai sitä voisi lukaista lehden ja mennä sitten ulos nauttimaan kauniista säästä!

Ai niin, kyllä multakin jonkinlainen viiva tuolta takaa löytyy. Mutta aika pitkältä se jo näyttää, tuskimpa kyseessä on tuo viiva.

auringo + pampero 38+2

Vierailija
8/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti siellä on jo käärö sylissä! :)))

Täällä alkaa olla toivo jo mennyt. Tulipahan todistettua sekin, ettei nuo ässät meidän nappulaa pihalle saa... Eilen siis siivosin urakalla (sain kuin sainkin sen inspiksen, mutten saanut tartutettua vauvaan..), saunottiin ja kokeiltiinpa se mukavin ässäkin illan päätteeksi. Niin, ja otinpa lasillisen rentouttavaa neljättä ässääkin, eli siideriä. Tulos : ei ainuttakaan kipakkaa supistusta, nukuin yhtä hyvin kuin aina. Joten äärimmäisen masentava herätys oli taas aamulla...

Mä niin toivoisin että synnytys lähtis käyntiin näin viikonloppuna, olis paljon helpompi saada esikoinen nimittäin hoitoon... Mutta toisaalta jos (ja kun) tää ei tänä viikonloppunakaan suostu syntymään, niin mulle on aivan sama milloin. Kunhan pihalle tulee. ;)

Eilen sain vihdoin kyhättyä jonkinmoisen orvokkiamppelin tohon etupihalle, siitä tuli parempi mieli. Ja säähän on kuin morsian, joten ei kai sitä pitäis valitella. :) On vaan malttamaton ja turhautunut olo, ja vähän väkisin huolestuttaa sekin, että onhan vauvalla kaikki hyvin, kun ei meinaa ulos haluta...

No, jospa mäkin asettaisin nyt välietapiksi sen äitienpäivän, vaikka silloin olisin kyllä jo mieluusti kotona. Mutta oishan se mitä ihanin äitienpäivälahja saada oma nyytti syliin. :)

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille mahakkaille ja kärsivällisyyttä!!! (sitä ainakin itse tarvitsen..) Nautitaan näistä ihanista ilmoista mahoilla tai ilman. ;)))

PJS + " jäärä" rv 40+3 (voi jestas...)

Vierailija
9/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Pidelipom, taitaa olla jo vauva maailmassa!!!!!!!!! =)

Ei se mun eilinen haravointi aiheuttanut minkäänlaisia supistuksia tai jomotuksia =/ Mutta en luovuta, tänään jatkan taas.....;)

Jos menisin vaikka miehen kaveriksi pilkkomaan puita kirveellä niin jokohan lähdettäisiin synnärille =D No en välttämättä kokeile, korkeintaan oltais ensiavussa kun oon lyöny kirveellä jalkaan.................

Vaatteet niskaan ja eikun pihalle.....Menkäähän muutkin Pidelipomin vauhdittamana synnyttelemään ;)

Kristiina rv 38+3

Vierailija
10/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI kaikki!

Ihana kuulla, että joku on päässyt tositoimiin.Onnea matkaan pidelipom.

Mullakin eilen illalla alkoi kivuliaat supistukset.Lähdin klo 11 neuvolan jälkeen kaupungille tapaamaan ystäviä ja kavereita.Ihana ilma kun oli aikaa kului ja kotiin palasin vasta illalla samaan aikaan kun Makasiinit paloi.Aivan mielettömät liekit ja savu.Taisi olla sitten liian rankka päivä näin viimeisillään olevalle, kun bussissa alkoi kivuliaat supistukset.Soitin miehelle, että tulee mua vastaan pysäkille ja yhdessä sitten otettiin kotona aikaa miten tiuhaan niitä tulee.No aluksi näytti lupaavalta, mutta sitten ne harventuivat ja lopulta loppuivat kokonaan.Että se siitä sitten....Plaah! Toivoa kuitenkin on, että kohta jotain tapahtuu.Täytyy varmaan pitää seksin täyteinen viikonlppu jos se sitten auttaisi.

Aurinkoista päivää kaikille ja supparisäteitä niitä toivoville!

Ahava ja vauveli rv 40

Vierailija
11/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että edes joku pääsee tositoimiin!

Pidelipomilla varmaan jo nyytti sylissä, ihanaa =)

Mulla tänään LA eikä niin mitn merkkejä synnytyksestä!! Plääh... Kumpikaan aikasemmista muksuista ei oo menny yli joten tää kärvistely on mulle ihan uutta... Esikko synty jo 38+5 ja toinen tasan 40+0. Tää varmaan syntyy sitten käynnistettynä 42+0, näin alan asennoitumaan.

Oon ollu tänään hirveen ahkera; leivoin pullia ja ohraleipää ja keitin ison kattilallisen hernekeittoa. Onpahan perheelle apetta JOS tästä vaikka pääsisi joskus synnyttämään =)

Kirvir: Meillä on näköjään tasan samat viikot kun kummallakin LA tänään! Kärvistellään sit yhdessä =)

Ei muuten yhden yhtä supparia oo tullu tänään, eilen ehkä yhteensä kolme...

Taidanpa vaihtaa bikinit niskaan ja mennä nauttimaan auringonpaisteesta tohon takaterassille! Ai että tekis kylmää siideriä mieli mut taidanpa nyt passata... Ehkä sit illalla saunajuomaksi =)

Iisamaari + tytsy TASAN 40+0!!

Vierailija
12/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO, SE TAPAHTUI TORSTAINA SITTENKIN. Eli tasan viikolla 39 klo 21.15 syntyi mitä ihanin pieni tyttö Naistenklinikalla. synnytys meni hyvin ja oli oikein positiivinen kokemus. kivunlievityksenä oli epiduraali. tytön mitat olivat 3460, 50 ja pipo 34. äsken kotiuduimme. ainut ikävä asia on se, että vessamme oli mennyt aamulla epäkuntoon. ei paras ajoitus.

voimia kaikille odottaville.

Vierailija
13/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinaselle ja perheelle!!!

pricilla 35+4

Vierailija
14/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRMUISET onnittelut meiltä! =)

my_selene ja neiti rv 36+5

Vierailija
15/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla jälleen vauvauutisia =)

Vierailija
16/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Liinaselle ja koko perheelle sylin täydeltä!:-)

Viime yönä valvoin kolmisen tuntia kun supisteli kipeästi ja tuntui että lapsivettäkin lirahteli muutaman kerran, mutta aamulla sitten heräsin ja aika pettynyt olo kun ei mitään sitten enempää tapahtunutkaan... Tänään pari kertaa ollut vain kipeitä suppareita... Ei tahdo tulla vielä maailmaan meidän pieni... Alkaa vaan tosissaan ahdistaa nämä olot kun välillä on niin vaikeaa tehdä yhtään mitään. Syntyis nyt vaan. Isoveljet odottaa, isompi kysyi taas neuvolaan mennessäni torstaina että meetkö äiti synnyttämään nyt sen vauvan? Eilen oli pihatalkoot ja aamulla haravoitiin ja siistittiin omaa pihaa, mies hoiti iltapäivällä ns yhteiset alueet muiden asukkaiden kanssa. Varmaan siitä johtui yölliset olot. No, katellaan miten sitten ensi yönä, jos vaikka pääsisi tositoimiin.

Tsemppiä kaikille odottaville ja myös heille ketkä jo nyyttinsä saaneet syliin.:-)

Vierailija
17/41 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pienokainen syntyi vihdoin (vkoja 41+1) eli 3.5. klo 11.17. Paino 3260g ja pituus 50, pipo 36. Synnytys oli kaikkea muuta kuin mukava.. Mutta lopputulos tärkein, lapsi on ihana ja voi hyvin! Tänään ollaan kotiuduttu, ja arjessa on kyllä ihmettelemistä..

Tsemppiä kaikille odotuksen loppusuoralla oleville. Kohta saatte omat pienet nyytit kotiinne! Tää on ihanaa!

Annmii

Vierailija
18/41 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tais meikä tytölle tulla lähtö... En oo pitkään aikaan kirjotellut kuulu misia, mutta nyt oli pakko. Supistuksia on tullut säännölliseseti jo useamman tunnin... jänskättää!!!!!!! toivottavsti nää ei lopu ku seinään vaan saisin tän vauvan jo syliini!!

esikoiseni syntyi viikolla 37, ja nyt mulla oli eilen laskettu aika...nämä muutamat viikot ovat olleet pitkiä (varsinkin ystäville ja sukulaisille) soittoja ja tekstareita on sadellut päivästä toiseen, että joko, joko!! Raivostuttavaa!!!!!!

ilmotteeln sit miten mulle on käynyt... supistukset on aikas kovia jo!! Ihanaa!!! tai Kauheeta!!

Onnin_äiti 40+1

Vierailija
19/41 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun piti onnitella kaikkia jo vauvansa saaneita!!! ja meille muille tsemppiä koitokseen :)

Vierailija
20/41 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Onnea hurjasti Liinasen sekä Annmiin perheelle=)

Täällä ihan vihreänä kateudesta lueskelen miten niin monia supistelee kipeesti ja tästäkin pinosta jo on lähdetty varmasti hakemaan vauvaa syliin=) Itselläni kun ei taas niin mitään=/ Synnytyksesstä täällä ei tietoakaan. Perjantaina neuvolassa todettiin, että pää on kyllä laskenut vähän, mutta ei missään nimessä synnytyskanavassa vielä. Ja kun viikko sitten sairaalassa todettiin kohdunkaulaakin jäljellä olevan vielä noin 3cm, en todella odota enää synnytyksen alkamista ajoissa=( Niin mielelläni kun jo olisin lähtenyt. Mutta nyt siis vaan olen asennoitunut siihen, että kun Tays:iin on varattuna aika 29.5. jotta siihen asti kärvistellään ja aloitetaan käynnistys sitten silloin (rv 41+0). Esikoinenhan meillä myös käynnistettiin rv 41+6. Että kai se on niin, että kun luontoäitiä on autettu siinä, että vaavi on massuun saatu, saadaan myös auttaa poissaannissa=)

Mutta kaikille paljon supistus säteitä ja teille joilla niitä jo tarpeeksi on ei kun onnea matkaan!!!

H-R rv 37+6