Uusi mies puhuu lapsilleni törkeästi
Mitä teen? Minulla on kaksi alle 5v lasta. Erottiin lasten isän kanssa vuosi sitten. Nyt minulla on uusi mies joka on minulle tosi ihana ja huolehtii minusta ja lapsista kaikintavoin. Mutta ongelma on että mies puhuu lapsille välillä törkeästi. Esim "olet sinä kyllä tyhmä" ja "mene v**tuun siitä nyt" jos lapsi on tehnyt jotain väärin tai sitten sanoo että "isältäs oot periny varmaan ton tyhmyyden"
Mies siis muuten mukava, ihana ja auttaa mutta se miten lapsilleni puhuu välillä on tosi surullista. Osaa olla lapsille mukavakin ja auttaa niitä ym mutta välillä on tosi ilkeä.
Olen nyt miettinyt kun suhde vielä niin tuore että pitääkö vain lähteä eriteille. En kestä tuollaista haukkumista ja ilkeilyä. En ole uskaltanut puhua ystäville tai tukihenkilöille millainen mies on, kun jotenkin hävettää.
Ja tuntuu pahalle kun muuten kaikki menee meillä tosi hyvin eikä ole mitään ongelmia, meillä on hauskaa yhdessä ym mutta sitten tuo "kiusaaminen" tuntuu että mies välillä menee itse lapsentasolle haukkuessaan ja kiusatessaan lapsia.
Ja lisään vielä että lapset pitävät tästä miehestä silti koska hän tosiaan tekee niiden kanssa kaikkea ja auttaa, välillä tapahtuu vaan tätä ilkeilyä.
Kommentit (45)
Tuolla tavalla ei puhuta kenelläkään, ei aikuiselle, eikä varsinkaan lapselle!
Jätä se sika. Lapsille ei puhuta tuolla tavalla. Kuulostaa Narsistilta sosiopaatilta. "Hurmaava" mutta hirviö
Muuten kiva, mitä nyt käskee lapsen painua v*ttuun välillä.
Ei tosiaan jatkoon.
Kun lapsesi täyttävät 18, eivät pidä suhun mitään yhteyttä enää. Koska annoit hullun isäpuolen uhstaja pelotella.
Mulla oli samanlainen lapsuus ja lisänä vielä väkivalta jaalistsminrn, äiti vaan katsoi vierestä ja antoi kaiken tapahtua. Koko lapsuus oli pelkoa ja varuillaan oloa.
Heti kun muutin pois niin lopetin yhteydenpidon. Mulla kolme ihanaa lasts joita äitini ei ole nähnyt koskaan, en päästä äitiä elämääni.
LAPSET ENSIN! mies helvettiin ja keskity lapsiisi. - muuten sulle käy kun mun äidille eli hyvää yksinäistä loppuelämää!!
Onko tämä joku vitsi? Annat jonkun puhua lapsillesi noin ja mietit mitä tehdä? On tainnut vakka valita kantensa. Lapsiraukat.
Huono, taas kerran. Yrittäkää nyt vähän tsempata näissä jutuissanne.
Joo-o, uusi mies olisi äkkiä vanha mies. Itse en sietäisi yhtään. Nimim. paskan äitipuolen kanssa kasvanut
Kannattaa viheltää peli poikki heti ja kertoa selvästi että tuollainen käytös ei voi jatkua.
Valitettavasti tuo angsti isää kohtaan ei tule poistumaan vaan lapset toimivat ikuisena mustasukkaisuuden lähteenä.
No kun et näytä välittävän siitä, että mies tuhoaa lasten itsetunnon niin eipä sille kukaan mitään voi.
En sietäisi hetkeäkään, en edes lasten isältä saati joltakin uudelta mieheltä. Lasten nimittely ja mitätöinti on törkeää.
On "niin ihana mies " etten voinu lukea tota piiitkää tarinaa, tulee niin huono olo pienten lasten takia. 👎
Toivon todellakin että tämä ei ollu totta : olisikin pelkkä provo
Mies on ihana, ihana ja ihana, mutta puhuu ala-arvoisesti lapsilleni... hmm? Mies olisi jo pihalla, jos olisin tilanteessasi.
Juu ihana uus mies, mut haukkuu mun lapsia tai sillee, mut oikeesti se on ihana!
Heitä ne pennut pihalle tai vaikka isälleen kun noin vaarantavat hienon suhteen..
Jos yhdessä oleminen arveluttaa kannattaa erota