Kuinka monta lasta?
Kuinka monta lasta teillä on? Tai kuinka monta lasta haluatte?
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia, en osaa myöskään ajatella lisääntyväni.
N31
Ei kaksi lasta ole lisääntymistä vaan uusiutumista: seuraava sukupolvi on edellisen kokoinen. Kolme lasta olisi jo lisääntymistä.
Tuntuu, että sama ihminen kirjoittanut puolet näistä kommenteista 😂😂
On 0 enkä vielä tiedä haluanko lapsia vai en
Kolme. Kaksi teinaria ja yksi tuplaehkäisyn läpi puskenut iltatähti . Nyt on molemmat jonossa nipsaisuihin, mutta oli ihanaa että thti tuli perheeseemme.
Yksi ja toinen tulossa. 2-3 kuulostaa mun mielestä hyvältä määrältä. Mä olen ainoa lapsi ja toivoin aina sisarusta.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
0-3 halusin ja kolme sain. Yhden 25-vuotiaana, yhden 34-vuotiaana ja yhden 36-vuotiaana. Yhtään enempää ei jaksettaisi eikä olisi varaa. Tahti, järjestys ja määrä olivat kaikki hyviä ja lapset rakkaita.
Nolla, en ole varma haluanko yhtään.
N28
0 ja haluaisin 1-2, mutta saa nähdä tuleeko yhtäkään, ikää kun on jo 36. Mies suostui että yrittämään voitaisiin alkaa ensi vuonna eli toivottavasti sen ainukaisen edes saisin, kun talous sen vihdoin sallii.
Taivaan Isän käsissä on elämä ja kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Yksi. Elämä on ihanan helppoa ja vaivatonta. Ei tarvitse kuunnella sisarusten tappelua ja meillä on mahdollista matkustaa sekä mukaville oerhelomile että aikuiset itsekseen/kahdestaan lapsen kanssa. Lapsen on myös taloudellisesti mahdollista harrastaa mitä haluaa, useamman lapsen kanssa se ei olisi meidän tuloillamme mahdollista.
Olen huomannut, että aina yhden lapsen äideiltä tulee tällaiset puolustuspuheenvuorot. Keltään muulta ei ole tässä ketjussa vielä tullut. Hirveet defensiiviset selitykset. Vielä puuttuis lopusta: "mut toki kaikki tekee niin ku parhaaks näkee"
Vierailija kirjoitti:
On 4 ja haluaisin 5
Yhdeksänkö yhteensä? Mahtavaa on sisaruksille seuraa.
Ei yhtään.
Olisin tahtonut neljä tai viisi, mutta sopiva mies löytyi vasta nyt kun ikää on 30.
Eli kahteen taitaa jäädä, mikäli niin suodaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi on ja yhtään enempää en halua. Vauva- ja pikkulapsiaika on pelkkää helvettiä, joka syö ihmisen sisältä ontoksi ja tuhoaa parisuhteen.
Tämä! Ainoastaan sillä erotuksella, että vauvat on mielestäni suht helppoja.
1 lapsi on ja enempää ei tule. Elämä on just hyvä näin. Ikää 24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi. Elämä on ihanan helppoa ja vaivatonta. Ei tarvitse kuunnella sisarusten tappelua ja meillä on mahdollista matkustaa sekä mukaville oerhelomile että aikuiset itsekseen/kahdestaan lapsen kanssa. Lapsen on myös taloudellisesti mahdollista harrastaa mitä haluaa, useamman lapsen kanssa se ei olisi meidän tuloillamme mahdollista.
Olen huomannut, että aina yhden lapsen äideiltä tulee tällaiset puolustuspuheenvuorot. Keltään muulta ei ole tässä ketjussa vielä tullut. Hirveet defensiiviset selitykset. Vielä puuttuis lopusta: "mut toki kaikki tekee niin ku parhaaks näkee"
Johtuu varmaan ihan siitä, miten paljon yksilapsisia arvostellaan tällä palstalla ja ihan oikeassa elämässäkin.
8 on,ja taitaa tähän jäädä.10 halusin enkä ole edes vl.
Yksi on ja nolla haluaisin. Terveisiä kurjuudesta.
2 Mies haluaisi enemmän mutta minulle raskaus, synnytys ja vauvavuosi olivat sen verran kovia paloja ettei paukkuja enää riitä useampaan.
Kiitos teille!