Naisille kysymys ja rehellisesti nyt
Jos sinkkuna voit valita seuraavista tulevaksi aviomieheksi kumman valitset? Molemmat rakastavat sinua yhtä paljon ja molemmat ovat hyviä luonteita ja ulkonäöllisesti tasavertaisia.
A. Elämäsi rakkaus, mutta köyhä duunari, jolla ei ole tarjota aineellista hyvää. Olet tosi rakastunut ja hän myös.
B. Rikas ja menestyvä mies ja nyt puhutaan miljoonista, joka tarjoaa kaiken aineellisen hyvän. Voit jäädä kotiin jos haluat ja mies huolehtii kaikesta. Et tunne suuria tunteita häntä kohtaan mutta kaverimielessä ok.
Kommentit (100)
Selvitän kumpi on sosiaalisesti korkeammalla (enemmän ryyppykavereita).
Lopullisesti valinnan ratkaisee äänen mataluus.
A. ilman muuta. Miksi minua edes kiinnostaisi kotona nysvääminen, vaikka mikä miljoonakoti olisikin? Olen opiskellut ammattini sen takia, että se on työtä joka kiinnostaa minua, ja jota haluan tehdä. Olen aktiivinen, ja mielenkiintoni on muualla kuin isoissa taloissa ja shoppailussa.
Mun elämäni rakkaus on kuollut. Olisi ollut varmaankin tuommoinen perusduunari ja sen mukainen peruselämä.
Nyt on mies ja lapset. Hyvätuloinen mies. Mukava mies. Mutta jos elämäni rakkaus (joka kuoli ennen kuin mieheni tuli kuvioihin) eläisi vielä en miettisi hetkeäkään.
Näillä mennään.
Valinta; A
Vierailija kirjoitti:
Mun elämäni rakkaus on kuollut. Olisi ollut varmaankin tuommoinen perusduunari ja sen mukainen peruselämä.
Nyt on mies ja lapset. Hyvätuloinen mies. Mukava mies. Mutta jos elämäni rakkaus (joka kuoli ennen kuin mieheni tuli kuvioihin) eläisi vielä en miettisi hetkeäkään.
Näillä mennään.
Valinta; A
Tietääkö miehesi tästä? Olet vain tyytynyt nykyiseesi jotta saisit perheen. Katalaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi mikä wt-kysymys. Kuinka monen promillen unelma on oikeasti jäädä ikävystyyn kotiin loppuelämäkseen? Tai ehkä ongelma onkin se ettei kaveripiirissä juuri golddiggereitä näy:tunnen vaan koulutettuja fiksuja naisia joilla on tunne-elämä kunnossa
Rakkausko antaa jotain sellaista ettei tarvitse ikävystyä kotona? Ei kai se, että ei tarvitse käydä töissä auttamatta tarkoita, että ollaan kodin seinien sisällä vangittuna? Rahahan avaa ihan toisenlaisen maailman esim. tehdä hyväntekeväisyyttä, kiertää maailmaa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu A:n elämänasenteesta. Jos ei ole mitään kunnianhimoa ja on vain sohvalla lojuva mössykkä, ei sellaista jaksa katsoa paria kuukautta pidempään. En nyt kunnianhimolla tarkoita rahanhimoa, vaan jatkuvaa intoa itsensä kehittämiseen jossain asiassa, josta pitää. Muuten en ala.
Hyvää selittelyä. Kunnianhimo johtaa parempaan liksaan ja statukseen. :) Olet periaatteessa maksullinen nainen.
Huonoa päättelyä, vedit sitten mutkat suoriksi. Jos sinulle riittää, että käyt töissä vain kun on pakko eikä sinua ammatissasi kiinnosta mitään, niin hyvä niin. Ei kukaan jaksa kuunnella märinääsi, miten aamulla väsyttää, työ on p*skaa eikä siitä edes makseta mitään. Jos ja kun yhteiset kulut maksetaan puoliksi, ei toisen palkalla ole mitään merkitystä. Työstään tykkäävä ei marmata, valita eikä kadehdi puolisoa, jolla on kiva työ.
eri
A tietysti. Mieheni on sellainen. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi mikä wt-kysymys. Kuinka monen promillen unelma on oikeasti jäädä ikävystyyn kotiin loppuelämäkseen? Tai ehkä ongelma onkin se ettei kaveripiirissä juuri golddiggereitä näy:tunnen vaan koulutettuja fiksuja naisia joilla on tunne-elämä kunnossa
Rakkausko antaa jotain sellaista ettei tarvitse ikävystyä kotona? Ei kai se, että ei tarvitse käydä töissä auttamatta tarkoita, että ollaan kodin seinien sisällä vangittuna? Rahahan avaa ihan toisenlaisen maailman esim. tehdä hyväntekeväisyyttä, kiertää maailmaa, jne.
Juu, niin avaa, mutta vain siihen asti mitä toinen viitsii kustantaa. Kun se rahakas puoliso päättää, että tämä oli tässä, niin silloin pääsee itse hyväntekeväisyyden kohteeksi.
Minulla oli melkein tämä tilanne 2 vuotta sitten.
Seurustelukumppani oli kuin nro 2, ei tosin ihan miljonääri mutta melkein. Kivan näköinen mutta vähän tylsä. Tuttavan tupareissa vastaan tuli työtön, minua hieman lyhyempi mies.
Meillä vaan kemiat kohtasi ja ollaan siitä asti oltu yhdessä. Nyt mies on taas töissä mutta raha-asioissa pitää olla edelleen tarkkoja, mutta en silti kadu valintaani.
A. Jos nainen on aidosti rakastunut, ei voi tehdä muuta vaihtoehtoa kuin valita sen A:n. Jos nainen ei ole rakastunut hän valitsee ehdottomasti B:n koska monet naiset on rahan ja helpon elämän perään. Varsinkin nuoret.
A, en todellakaan valitsisi loppuelämän kumppania vain rahan perusteella. Tottakai miljoonat olisi kumppanissa kiva lisä, mutta ehdottomasti se rakkaus on suurin kriteeri.
Saattaisin valita B:n, jos hän on kunnollinen, mukava ja fiksu mies. Minun pitäisi haluta häntä myös fyysisesti. Voisin jäädä mielelläni kotiin eikä minulla olisi tarvetta käydä töissä, jos ei olisi pakko. En tunnu saavan työelämästä oikein sisältöä elämääni ja väsyn helposti. Olen luonteeltani aika realisti, enkä usko "elämän rakkauteen". Rakkaus kasvaa pikkuhiljaa ja hyvän miehen kanssa elämä olisi onnellista ilman järjetöntä tunteenpaloakin.
Eikö voisi naida B-miestä ja palkata A-miehen allaspojaksi?
B-mies kustantaisi niin minun kuin rakkaanikin elämän ja voitaisiin elää reunalla like Bonnie and Clyde.
A-miehen ottaisin, jos edellä kuvattu ei olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin valita B:n, jos hän on kunnollinen, mukava ja fiksu mies. Minun pitäisi haluta häntä myös fyysisesti. Voisin jäädä mielelläni kotiin eikä minulla olisi tarvetta käydä töissä, jos ei olisi pakko. En tunnu saavan työelämästä oikein sisältöä elämääni ja väsyn helposti. Olen luonteeltani aika realisti, enkä usko "elämän rakkauteen". Rakkaus kasvaa pikkuhiljaa ja hyvän miehen kanssa elämä olisi onnellista ilman järjetöntä tunteenpaloakin.
Ja tämä siis jos valintatilanne olisi tullut eteen ennen kuin törmäsin mieheeni, enkä ollut vielä kokenut mitään suurta rakkautta. Tietenkään en pystyisi enkä haluaisi nykyisessä tilanteessa olla kenenkään muun kanssa. Pohdin tätä teoreettisella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluasin tehdä enenmän hyväntekeväisyyttä, joten rakkaudesta lapsiin B. Rahalla voisi antaa hyvää muillekin kuin vain itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu A:n elämänasenteesta. Jos ei ole mitään kunnianhimoa ja on vain sohvalla lojuva mössykkä, ei sellaista jaksa katsoa paria kuukautta pidempään. En nyt kunnianhimolla tarkoita rahanhimoa, vaan jatkuvaa intoa itsensä kehittämiseen jossain asiassa, josta pitää. Muuten en ala.
Hyvää selittelyä. Kunnianhimo johtaa parempaan liksaan ja statukseen. :) Olet periaatteessa maksullinen nainen.
Kivahan sitä on sohvalta huudella, mössykkä. Kerropa, miksi minun pitäis jakaa loppuelämäni ihmisen kanssa, jota ei kiinnosta mikään? Kovin tylsältä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin avaa, mutta vain siihen asti mitä toinen viitsii kustantaa. Kun se rahakas puoliso päättää, että tämä oli tässä, niin silloin pääsee itse hyväntekeväisyyden kohteeksi.
Siksi sitä selustan turvaa pitää "kavaltaa" suhteen aikana ettei jää tyhjän päälle.
Rakkaus toiseen ihmiseen, pyh. Vinttihuoneiden teiniunelmaa, josta kirjoitetaan korkeintaan päiväkirjaan. Raha antaa tilaa rakastaa elämää ja maailmaan.