Naisille kysymys ja rehellisesti nyt
Jos sinkkuna voit valita seuraavista tulevaksi aviomieheksi kumman valitset? Molemmat rakastavat sinua yhtä paljon ja molemmat ovat hyviä luonteita ja ulkonäöllisesti tasavertaisia.
A. Elämäsi rakkaus, mutta köyhä duunari, jolla ei ole tarjota aineellista hyvää. Olet tosi rakastunut ja hän myös.
B. Rikas ja menestyvä mies ja nyt puhutaan miljoonista, joka tarjoaa kaiken aineellisen hyvän. Voit jäädä kotiin jos haluat ja mies huolehtii kaikesta. Et tunne suuria tunteita häntä kohtaan mutta kaverimielessä ok.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina oletetaan, että nainen haluaisi jäädä kotiin jos vain SAISI? Tunnen monia, joille tuo olisi todellinen helvetti ja lastenteostakin on luovuttu sen takia. Tunnen myös muutaman sellaisen perheen, jossa mies on jäänyt kotiin lasten kanssa ja nainen tehnyt uran sekä tuonut leivän pöytään.
KUKA haluaisi lojua himassa kaiket päivät toisen rahoilla? Siis kelle se oikein olisi jokin unelma? Valitkaa alanne paremmin, jos ne ei tuota teille nautintoa.
Minä! Jos mies haluaa ja suostuu elättämään, niin no problemos mulle. Unelmaa olisi olla kotosalla. Olet kovin tuomitseva, jos sulle oma ura on tärkeä niin ei sellainen sovi kaikille. Meitä on monia jotka haluamme olla kotirouvia, mutta sitähän ei feministi-Suomessa saa ääneen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina oletetaan, että nainen haluaisi jäädä kotiin jos vain SAISI? Tunnen monia, joille tuo olisi todellinen helvetti ja lastenteostakin on luovuttu sen takia. Tunnen myös muutaman sellaisen perheen, jossa mies on jäänyt kotiin lasten kanssa ja nainen tehnyt uran sekä tuonut leivän pöytään.
KUKA haluaisi lojua himassa kaiket päivät toisen rahoilla? Siis kelle se oikein olisi jokin unelma? Valitkaa alanne paremmin, jos ne ei tuota teille nautintoa.
Tuksu
Mä en halua elää maailmassa, jossa naisista tehdään yleispäätelmiä Tuksun perusteella. <puistatus>
A. Voin käydä töissä ja hankkia aineelliset hyvät ihan itse. Tosirakkautta ei voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
KUKA mistään himassa lojumisesta on puhunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan b.ltä rahat ja menen a.n kanssa naimisiin.
Aika moni nainen tekee tätä, eli ottaa avioeron.
Just niin! Avioerossa nainen saa kaikki rahat.
Naiset menevät naimisiin rahan takia. Eron jälkeen he etsivät uuden rikkaan miehen menevät naimisiin, eroavat, vievät miehen kaikki rahat....Lue alusta loppuun kunnes olet ymmärtänyt, ap.
Nainen huijaa miehen isäksi. Kepulikonstein hän siitättää miehellä lapsen. Erossa nainen varastaa lapsen ja pakottaa miehen maksamaan elarit. Miehellä ei ole rahaa, koska nainen vei ne erossa, joten mies joutuu velkavankeuteen.
Se on paha, koska naiset jahtaa vankilakundeja. Ennen pitkää joku uusi nainen huijaa miehen naimisiin, siitättää lapsen, eroaa ja vie miehen rahat. Hän nimittäin peri tässä välissä vanhempansa ja oli onnistunut hankkimaan lisätuloja korttipelissä sellikaverin kanssa.
Mies päättää jäädä vankilaan. Ei kannata hankkia rahaa. Joku nainen kuitenkin vie ne taas!
Vierailija kirjoitti:
HEP! Kyllä unelmoimme miehen kanssa siitä, että saisimme hoitaa lapsemme kotona. Kalastella, metsästää ja viljellä maata, että saisimme elää mahdollisemman omavaraisesti, mutta ei. Huoh.
Minä ottaisin ehdottomasti elämäni rakkauden, mikään ei korvaa rakkauden tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinkkuna voit valita seuraavista tulevaksi aviomieheksi kumman valitset? Molemmat rakastavat sinua yhtä paljon ja molemmat ovat hyviä luonteita ja ulkonäöllisesti tasavertaisia.
A. Elämäsi rakkaus, mutta köyhä duunari, jolla ei ole tarjota aineellista hyvää. Olet tosi rakastunut ja hän myös.
B. Rikas ja menestyvä mies ja nyt puhutaan miljoonista, joka tarjoaa kaiken aineellisen hyvän. Voit jäädä kotiin jos haluat ja mies huolehtii kaikesta. Et tunne suuria tunteita häntä kohtaan mutta kaverimielessä ok.
A, koska köyhäkin voi vaurastua, minä olen siitä itse hyvä esimerkki.Ja mitä tulee aineelliseen hyvään, en ole koskaan edes halunnut olla ylläpidetty nainen vaan hankkia itse sen minkä tarvitsen ja haluan.
Vähänkö sä olet dille kun et sitä tajua.
B ei ole vaihto missään tilanteessa.
Jos mietitään pidemmälle ja muiden kuin oman itsen kannalta eli tulevien lasten niin B. Mitkä erilaiset lähtökohdat lapselle. On rahaa valita parhaat koulut, nähdä maailmaa, tulevat työpaikat isän suhteiden avulla jne. Ja kun Suomi on yhä enemmän jakautumassa rikkaisiin ja köyhiin niin...
Ei ole myöskään takeita etä suuri rakkaus kestää arjen haasteet pienillä tuloilla ja arjen harmaudella.
A, tietenkin.
Olen köyhä, joten raha viehättää, mutta miksi ihmeessä menisin yhteen kaverin kanssa?
Haluan rakastetun, en kaveria.
A, en voisi olla kenenkään kanssa pelkän rahan takia kuitenkaan. A:n kanssa voidaan sitten yhdessä rikastua.
Vierailija kirjoitti:
Ei miljoonilla varmasn kotona tarvitse lojua 😁. Ja kun mies on vielä kaiken lisäksi kiva niin suostuu varmaan kustantamaan matkustelut ja harrastukset.
Veilkaan, että kukaan, joka vastaa B, ei ole oikeasti koskaan _rakastanut_ ketään.
Aika jännää miten suuri osa vastaajista ajattelee ihan puhtaasti rahan kautta tätäkin kysymystä. Minulle tuossa se suurin kysymys olisi ihan puhtaasti sosiaalinen, eli miesehdokkaiden kulttuuritausta ja koulutus. Minulle se olisi huomattavasti tärkeämpää kuin varallisuus, koska omat tuloni ovat varsin riittävät. Jos tilanne olisi toisin päin, ottaisin mielummin korkeasti koulutetun ja kulturellin köyhän kuin sivistymättömän nousukkaan oli hän kuinka rikas hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Veilkaan, että kukaan, joka vastaa B, ei ole oikeasti koskaan _rakastanut_ ketään.
Tai sitten on köyhästä ja rakkaudettomasta kodista ja saa miehessä turvan ja taloudellisen puolen.
Jos raha näyttelee osaa puolison valinnassa se takuuvarmasti jossain vaiheessa 'potkaisee' takaisin. Huomaat olevasi naimisissa itaran kitupiikin kanssa. Tai seksi tuntuu vastenmieliseltä vaikka rahaa on ylin kyllin. Varakas puolisosi katsoo oikeudekseen komennella sinua tai vähätellä taustaasi. Ja niin edelleen.
Miehen omaisuuteen ei pidä rakastua. Ominaisuuksiin kyllä. Rakkaudesta ei koskaan tiedä, harhaan vie välillä sekin. Silti se on minusta ainoa oikea peruste. Eli A.
Just niin! Avioerossa nainen saa kaikki rahat.
Naiset menevät naimisiin rahan takia. Eron jälkeen he etsivät uuden rikkaan miehen menevät naimisiin, eroavat, vievät miehen kaikki rahat....
Lue alusta loppuun kunnes olet ymmärtänyt, ap.