Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostuksesta - kannattaako enää edes haaveilla vai onko ihan selvä peli?

Vierailija
01.10.2018 |

Oon tavannut joitakin viikkoja sitten miehen, johon oon ehkä vähän ihastunut. On nähty kerran tai korkeintaan kaksi kertaa viikossa, asutaan melko kaukana. Tavattiin yöelämässä (mies oli mun kaverin kaverin kaveri :D ) ja vietettiin yö yhdessä. Viestejä tulee ehkä yksi tai kaksi viikossa, kyselee mun kuulumisia jne tai ehdottaa tapaamisia. Mutta ei mitenkään päivittäin, eikä käydä mitään pitkiä viestittelyjä. Onko tää ihan liian vähäistä yhteydenpitoa? Kannattaako mun edes toivoa mitään suhdetta?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

äää, kyllä ensin täytyy viestitellä perus asiat läpi ennenkö aletaan tökkimää, kyllä sen pitäis olla ihan pävittäistä, paitsi jos on yövuorossa toinen niin silloin voi tietysti iltasin pitää yhteyttä, mutta siinä kannattaa miettiä sitten että sopiiko erilainen rytmi yhteen

Vierailija
62/66 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on ihan ok viestittelymäärä. Miksi ihmeessä pitäisi viestitellä päivittäin. Minua ainakin alkaisi ahistaa sellainen. 

Mitäs teet siinä vaiheessa kun toinen ehdottaa kaksin asumista?

Me tapailtiin vuoden verran nyxän kanssa, mutta asuttiinkin eri kaupungissa, nyt minä asun hänen kaupungissaan koska minä halusin muutenkin muuttaa svidduun siitä pikku tuppukylästä missä olin asunu peruskoulu ajoilta asti, yhhyh xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kaikki puske päälle kuin yleinen syyttäjä, vaikka kiinnostusta onkin. Mieshän ottaa yhteyttä. Rauhassa vaan tapailemaan ja katsomaan mitä hommasta voisi tulla :)

Vierailija
64/66 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, me emme tajua tätä kuin kantapään kautta, mutta kiinnostunut ja rakastunut mies etenkin mattopommittaa viesteillä. Hän on sitkeä ja innokas, viestejä ei tarvitse odottaa. Itsekin erehdyin luulemaan, että mies on säikähtänyt omia tunteitaan/pelottaa tms. paskaa, mutta tosiasiassa he eivät vaan olleet kiinnostuneita. Kiinnostunut mies haluaa nähdä mahdollisimman pian ja keksii asiaa kirjoittaa, on kiinnostunut naisen asioista jne.

Ymmärsin tämän vasta kun tapasin nykyisen mieheni, jonka kiinnostusta ei tarvinnut arvailla. Nyt tuntuu ihan hullulta ajatella mitä kaikkea kuvittelin aikoinaan miesten EHKÄ ajattelevan... jos ne ajattelevat naista, se nainen tietää siitä kyllä. Miehet on siinä suhteessa iisejä tapauksia. :)

Eivät kaikki todellakaan pommita viesteillä päivittäin, vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Eivät kaikki ole sellaisia, jotka väkisin yrittävät vääntää tikusta asiaa. Ihan livenä näkeminen on se juttu! Jos siis haluaa tavata usein, viedä treffeille, on avoin ja kiinnostunut toisen asioista.

Kuules nyt kun kerron, ihastunut mies ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamisia, ai miksi(?) no ettei kukaan muu mies veisi tätä ihastuksen kohdetta ja ihan jo senkin takia, että ihastuksen kohde on mielessä ja häntä haluaa nähdä ja kuulla.

Oli seksi tai parisuhde mielessä, niin mies haluaa varmistaa paikkansa pitämällä yhteyttä naiseen ja karsia maholliset kilpankosijat, saamalla naisen huomio itseensä. Näin se vain on.

Mikäli joutuu epäilemään miehen kiinnostusta, niin silloin mies ei kovin kiinnostunut ole.

1-2 viestiä per viikko viittaa siihen, että haluaa pitää naisen mukana kuvioissa, mutta luultavasti myös muuta säätöä on tai edelleen, ei vain ole kovinkaan viehättynyt naiseen.

Hölmö. Ap ja mies ovat tunteneet vasta pari viikkoa. Mistä vedät päätelmät, ettei mies ole kovin viehättynyt? Joka päiväkö pitäisi pommittaa viesteillä? Säikähtäsin suunnattomasti itse sellaista tuossa vaiheessa ja tulisi lähinnä mieleen, että joku läheisriippuvainen hullu stalkkeri asialla.

Vierailija
65/66 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksillä aloitettu juttu ei kanna pitkälle. Siitä meni se hohto jo eli mies sai haluamansa ja sinä hävisit.

Mitenköhän tuo tilanne olisi muuttunut, jos seksi olisi tullut kuvioon vasta myöhemmin? Eikö siinäkin tapauksessa sitten hohto lähde siinä vaiheessa, kun mies saa mitä haluaa (eli seksiä)? Ja miksi ihmeessä seksi olisi naiselle häviö? 

No jos nainen (Ap) haluaa suhdetta ja miestä kiinnostaa vaan (helppo) seksi. Tolla miehellä todennäköisesti muitakin vastaavanlaisia viritelmiä menossa.

Niin, eli miten tällainen mies kiinnostuisi enemmän sillä, että seksiä ei harrasteta, kun häntä alun perinkin kiinnosti vain seksi? 

Vierailija
66/66 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi pilden perässä niin viestittelisi koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän