Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostuksesta - kannattaako enää edes haaveilla vai onko ihan selvä peli?

Vierailija
01.10.2018 |

Oon tavannut joitakin viikkoja sitten miehen, johon oon ehkä vähän ihastunut. On nähty kerran tai korkeintaan kaksi kertaa viikossa, asutaan melko kaukana. Tavattiin yöelämässä (mies oli mun kaverin kaverin kaveri :D ) ja vietettiin yö yhdessä. Viestejä tulee ehkä yksi tai kaksi viikossa, kyselee mun kuulumisia jne tai ehdottaa tapaamisia. Mutta ei mitenkään päivittäin, eikä käydä mitään pitkiä viestittelyjä. Onko tää ihan liian vähäistä yhteydenpitoa? Kannattaako mun edes toivoa mitään suhdetta?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä aloitettu juttu ei kanna pitkälle. Siitä meni se hohto jo eli mies sai haluamansa ja sinä hävisit.

Vierailija
2/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän.. minkä alan miehiä? Ammatti kertoo luonteesta aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eronnut ja haluaa edetä rauhassa? Tai muuten vaan ujo. Ei kaikki tykkää olla liian innokkaita alussa.

Vierailija
4/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu vähän.. minkä alan miehiä? Ammatti kertoo luonteesta aika paljon.

Ootko nyt ihan tosissasi😂

Vierailija
5/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sit se on varattu?

Vierailija
6/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuisi liian vähäiseltä yhteydenpidolta ja olettaisin, ettei ole vakavissaan kiinnostunut.

Vierailija
7/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähäistä yhteydenpitoa, joten vain pilden perässä ja silläkään ei ole niin väliä.

Vierailija
8/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinäkin miehessä nyt taas oli niin ihastuttavaa?

Vierailija
9/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että ei ole kovin kiinnostunut. Joten jätä se sika varmuuden vuoksi.

Vierailija
10/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen se on kun tapaatte? Vaikuttaako kiinnostuneelta?

Vierailija
11/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mäkin olen tottunut vähän toisenlaiseen yhteydenpitoon, joten ehkä kannattaa unohtaa. On kyllä eronnut melko hiljattain pitkästä suhteesta ja on nähty ilman seksiäkin (teatteri, kahvila jne.). Mutta täytyy varmaan keskittyä nyt muihin miehiin.. Ap.

Vierailija
12/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen se on kun tapaatte? Vaikuttaako kiinnostuneelta?

No joo, vaikuttaa. Suunnittelee kaikenlaista mitä voitaisiin tehdä myöhemmin yhdessä jne., halii ja pussaa :) ap

Vierailija
13/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa

Vierailija
14/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole minuun yhteydessä niin en kyllä minäkään lähettele viestejä. Kiinnostunut nainen lähettelee monta viestiä viikossa. Mies mikä pommittaa viesteillä nähdään naisten toimesta heikkona.

Olen oppinut tämän kantapään kautta ja joutunut supistamaan tunteitani, koska ihastun aina liian kovaa.

Peliähän tämä naisten kanssa toimiminen aina on valitettavasti.. vaikka ei itse haluaisi sen olevan niin.

Vierailija
15/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ootte? Yks syy voi olla että etsii vaan laastaria, jos just eronnut. Mulle käynyt niin.. ollut edelleen liian kiinni exässä.

Vierailija
16/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en suosittele just eronnutta tapailemaan. Tiedätkö miksi niillä meni poikki?

Vierailija
17/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksillä aloitettu juttu ei kanna pitkälle. Siitä meni se hohto jo eli mies sai haluamansa ja sinä hävisit.

Tuskin sua vaimoehdokkaana tulee koskaan pitämään, jos päädyit sänkyyn ekana iltana. Tuo kertoo paljon luonteesta.

Vierailija
18/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin kuulostaa laastarilta.. Ei siltä että olis super kiinnostunut. Koska se siis on eronnut?

Vierailija
19/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän tuo tilanne olisi muuttunut, jos seksi olisi tullut kuvioon vasta myöhemmin? Eikö siinäkin tapauksessa sitten hohto lähde siinä vaiheessa, kun mies saa mitä haluaa (eli seksiä)? Ja miksi ihmeessä seksi olisi naiselle häviö? 

Vierailija
20/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sua vaimoehdokkaana tulee koskaan pitämään, jos päädyit sänkyyn ekana iltana. Tuo kertoo paljon luonteesta.

Kun kaks tavarastaan yhtä tarkkaa päätyy sänkyyn, niin ei siinä toisen moraalia kyseenalaisteta... paitsi tietenkin kaksinaismoralistit, joiden kanssa kukaan ei edes halua parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme