Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostuksesta - kannattaako enää edes haaveilla vai onko ihan selvä peli?

Vierailija
01.10.2018 |

Oon tavannut joitakin viikkoja sitten miehen, johon oon ehkä vähän ihastunut. On nähty kerran tai korkeintaan kaksi kertaa viikossa, asutaan melko kaukana. Tavattiin yöelämässä (mies oli mun kaverin kaverin kaveri :D ) ja vietettiin yö yhdessä. Viestejä tulee ehkä yksi tai kaksi viikossa, kyselee mun kuulumisia jne tai ehdottaa tapaamisia. Mutta ei mitenkään päivittäin, eikä käydä mitään pitkiä viestittelyjä. Onko tää ihan liian vähäistä yhteydenpitoa? Kannattaako mun edes toivoa mitään suhdetta?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksillä aloitettu juttu ei kanna pitkälle. Siitä meni se hohto jo eli mies sai haluamansa ja sinä hävisit.

Tuskin sua vaimoehdokkaana tulee koskaan pitämään, jos päädyit sänkyyn ekana iltana. Tuo kertoo paljon luonteesta.

Mitä se kertoo luonteesta? Samanlainen luonne kuin miehelläkin? 

Vierailija
22/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puritaanista nykynuoriso on? Ennen mentiin heti sänkyyn ja juttu jatkui jos oli jatkuakseen. Ihan samalla tavalla molemmat osapuolet halusivat seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten puritaanista nykynuoriso on? Ennen mentiin heti sänkyyn ja juttu jatkui jos oli jatkuakseen. Ihan samalla tavalla molemmat osapuolet halusivat seksiä.

Niinpä. Minäkin menin sänkyyn miehen kanssa ensitreffeillä ja nyt olemme seurustelleet puoli vuotta ja mies puhuu yhteenmuutosta. Tänä aikana en ole yhtäkään muuta miestä vilkuillut, joten mitähän tuo ensitreffeillä harrastettu seksi nyt minusta sitten kertoi? 

Vierailija
24/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin kuulostaa laastarilta.. Ei siltä että olis super kiinnostunut. Koska se siis on eronnut?

Noin puoli vuotta sitten, ehkä hiukan alle.

Vierailija
25/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ootte? Yks syy voi olla että etsii vaan laastaria, jos just eronnut. Mulle käynyt niin.. ollut edelleen liian kiinni exässä.

Mä oon jonkin verran alle 25, mies mua huomattavasti vanhempi. Ikäeroa on toki paljon, mutta meillä sinänsä on paljon yhteistä (sain juuri paperit samalta alalta yliopistosta kuin mies ja ollaan samassa firmassa töissä, vaikkei toisiamme ole ennen tuota baarireissua tunnetukaan, harrastetaan samanlaisia juttuja jne.). Ehkä me pystyttäis olemaan kavereita, vaikkei tästä mitään tulisikaan, pidän kuitenkin vilpittömästi kyseisestä ihmisestä. Ap.

Vierailija
26/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.. olin ihan varma että puhut mun exästä, mutta onneks et. Sekin kirjoitti harvakseltaan, mutta oli silti tosi kiinnostunut. Ei vaan tykännyt kirjotella viestejä kenellekkään juurikaan. Että ei ihan toivoton toi juttu välttämättä ole.

Vierailija
27/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia tapoja mitä tulee viestittelyyn. Ei yksinkertaisesti ole mitään standarditaulukkoa josta voi tsekata että x viestiä viikossa, no ei se sitten ole kiinnostunut. Monien mielestä näin kuitenkin näemmä on. Mieti kuitenkin ap mitä häviät jos et ota asiasta selvää.

Vierailija
28/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä jaksais (enää) olla tekemisissä miehen kanssa, joka ei selkeästi tule tykö, pidä intensiivisesti yhteyttä ja saalista kunnolla.

Toki jos se sun mies on jo vanha, niin ei ehkä sen vuoksi innostu enää samalla tavalla kuin nuoret miehet?

Tykkää sellaisesta verkkaisesta elostelusta.

Vierailija
29/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä jaksais (enää) olla tekemisissä miehen kanssa, joka ei selkeästi tule tykö, pidä intensiivisesti yhteyttä ja saalista kunnolla.

Toki jos se sun mies on jo vanha, niin ei ehkä sen vuoksi innostu enää samalla tavalla kuin nuoret miehet?

Saalista? Voi apua! 😂😂😂

Vierailija
30/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saalista? Voi apua! 😂😂😂

Joo, olen heittäytynyt täysin passiiviseksi.

Tein kaikki aloitteet 22-vuotiaaksi saakka kunnes kyllästyin ja aloin huomattavasti passiivisemmaksi, mutta edelleen olin kuitenkin jonkin verran aloitteellinen ja joskus edelleen aloitteellisempi kuin mies.

25-vuotiaana sitten päätin alkaa totaalisen passiiviseksi ja se päätös on pitänyt.

Vierailija
31/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä liioittele tuota nuorempana harrastamaani aloitteellisuutta.

Olisin saanut seksiäkin eka kertaa vasta 24-vuotiaana, jos olisin jättänyt aloitteellisuuden miesten harteille.

Tosin en välttämättä silloinkaan.

Vierailija
32/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuollainen tahti kuulostaa hyvältä ja kunnioittavalta pitää yhteyttä. Nykydeittailukulttuuri on aivan liian päällekäyvä ja aggressiivinen omaan makuun, kun on oma elämä, mieleistä tekemistä ja harrastuksia. Romantiikkakin menisi yhtenä muiden joukossa, mutta tarjolla ei valitettavasti ole 100% huomiota. Eikä tilauksessa.

Vierailija
33/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on erilaisia tapoja mitä tulee viestittelyyn. Ei yksinkertaisesti ole mitään standarditaulukkoa josta voi tsekata että x viestiä viikossa, no ei se sitten ole kiinnostunut. Monien mielestä näin kuitenkin näemmä on. Mieti kuitenkin ap mitä häviät jos et ota asiasta selvää.

No ehkä olet toisaalta oikeassa. Ehkä pitäisi vaan uskaltaa katsoa, voiko tästä jotain tulla. Taidan jo etukäteen aina odottaa pahinta ja se kai on mun monet edelliset suhteet tuhonnutkin. Ap.

Vierailija
34/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin saanut seksiäkin eka kertaa vasta 24-vuotiaana, jos olisin jättänyt aloitteellisuuden miesten harteille.

No itse olisin vielä neitsyt näin nelikymppisenäkin, jos en olisi aktiivisesti jahdannut miehiä. Ei miehet tee aloitteita, sen on naisten hommaa. Kuten on myös yhteydenpito ja suhteen tapailusta seurusteluksi saaminenkin - naisen tehtävä alusta loppuun. Mies vain on ja ottaa vastaan.

Onnea hiljaiselle loppuelämällesi, jos tosiaan passiiviseksi aiot heittäytyä.

Vierailija
35/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ootte? Yks syy voi olla että etsii vaan laastaria, jos just eronnut. Mulle käynyt niin.. ollut edelleen liian kiinni exässä.

Mä oon jonkin verran alle 25, mies mua huomattavasti vanhempi. Ikäeroa on toki paljon, mutta meillä sinänsä on paljon yhteistä (sain juuri paperit samalta alalta yliopistosta kuin mies ja ollaan samassa firmassa töissä, vaikkei toisiamme ole ennen tuota baarireissua tunnetukaan, harrastetaan samanlaisia juttuja jne.). Ehkä me pystyttäis olemaan kavereita, vaikkei tästä mitään tulisikaan, pidän kuitenkin vilpittömästi kyseisestä ihmisestä. Ap.

Jatkaisin yhteydenpitoa mieheen ilman sen suurempia odotuksia tai yrityksiä, jos mies on sinusta miellyttävä. Jotkut ovat hitaita lämpenemään, mutta lämmetessään roihuavat iloisesti ja pitkään. Voit toki samaan aikaan pitää silmäsi auki ja jatkaa elämääsi ihan normaalisti, ei tarvitse käyttäytyä kuin olisi parisuhteessa ennen kuin oikeasti on.

Vierailija
36/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kaipaa mitään jatkuvaa huomioimista ja mulla on kyllä paljon muutakin elämässäni kuin tää mies, mutta olisihan se tosiaan ihan kivaa, että mies selvästi näyttäisi, että haluaa mut. Ehkä laitetaan sen vanhuuden piikkiin (ei se siis oo kun vajaa 40 oikeesti : D )

Vierailija
37/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olisin vielä neitsyt näin nelikymppisenäkin, jos en olisi aktiivisesti jahdannut miehiä. Ei miehet tee aloitteita, sen on naisten hommaa. Kuten on myös yhteydenpito ja suhteen tapailusta seurusteluksi saaminenkin - naisen tehtävä alusta loppuun. Mies vain on ja ottaa vastaan.

Onnea hiljaiselle loppuelämällesi, jos tosiaan passiiviseksi aiot heittäytyä.

Ei minua haittaa, olen tottunut elämään yksin.

Passiivisuuspäätöksen jälkeen olen saanut joitain ihastuksen tunnustuksia, itse tehtyjä biisejä ja kitaraballadeja viestinä whatsappiin ja jokunen on jaksanut soitella useampaan kertaan, mutta en ole itse ollut kiinnostunut niistä miehistä.

Seksiä en ole sen jälkeen saanut, eikä kukaan ole yrittänytkään (ikinä).

Vierailija
38/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kaipaa mitään jatkuvaa huomioimista ja mulla on kyllä paljon muutakin elämässäni kuin tää mies, mutta olisihan se tosiaan ihan kivaa, että mies selvästi näyttäisi, että haluaa mut. Ehkä laitetaan sen vanhuuden piikkiin (ei se siis oo kun vajaa 40 oikeesti : D )

No sitä juuri tarkoitinkin, etten jaksa enää olla tekemisissä miehen kanssa jos ei tunnu ja näy, että todella haluaa minua/minut.

Vierailija
39/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan normaali määrä olla yhteydessä kiinnostuneellekkin. Toiset vain ottavat luonnostaankin enemmän yhteyttä toisiin ihmisiin kun toiset. En ymmärrä, miksi ainoastaan suurin piirtein jatkuva viestitulva olisi merkki kiinnostuksesta.

Vierailija
40/66 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on ihan normaali määrä olla yhteydessä kiinnostuneellekkin. Toiset vain ottavat luonnostaankin enemmän yhteyttä toisiin ihmisiin kun toiset. En ymmärrä, miksi ainoastaan suurin piirtein jatkuva viestitulva olisi merkki kiinnostuksesta.

En minäkään kyllä mitään jatkuvaa turhanpäiten viestittelyä jaksaisi, kun en oikein edes tykkää viestittelystä.

Mutta miehen täytyisi soitella, olla aktiivinen ja haluta nähdä usein (esim. soittaa voiko tulla käymään, tulisinko hänen kanssaan sinne ja tänne jne. sellasta normaalia siis).

-se passiiviseksi heittäytynyt, ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän