Miehen kiinnostuksesta - kannattaako enää edes haaveilla vai onko ihan selvä peli?
Oon tavannut joitakin viikkoja sitten miehen, johon oon ehkä vähän ihastunut. On nähty kerran tai korkeintaan kaksi kertaa viikossa, asutaan melko kaukana. Tavattiin yöelämässä (mies oli mun kaverin kaverin kaveri :D ) ja vietettiin yö yhdessä. Viestejä tulee ehkä yksi tai kaksi viikossa, kyselee mun kuulumisia jne tai ehdottaa tapaamisia. Mutta ei mitenkään päivittäin, eikä käydä mitään pitkiä viestittelyjä. Onko tää ihan liian vähäistä yhteydenpitoa? Kannattaako mun edes toivoa mitään suhdetta?
Kommentit (66)
Veikkaan ettei tää sama välttämättä päde vanhempiin miehiin, mutta ite pitäisin varmasti aktiivisemmin yhteyttä jos olisin tosissani kiinnostunu/ihastunu ja voin sanoo omien kavereiden puolesta, että sama homma niillä.
M28
Yleensä jos pitää alkaa miettimään, että mikä homma, niin ei ole hommaa.
True lovet nousee siivilleen kuin itsestään.
Tietty eri asia, jos itse nimenomaan haluaa vaan deittailla ja seuraa just johonkin teattereihin ym.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos pitää alkaa miettimään, että mikä homma, niin ei ole hommaa.
True lovet nousee siivilleen kuin itsestään.Tietty eri asia, jos itse nimenomaan haluaa vaan deittailla ja seuraa just johonkin teattereihin ym.
Ap:sta en tiedä, mutta ainakin mä epäilen jokaista miestä ja suhdetta aina ja varmaan iänkaikkisesti. Hiukan huono itsetunto ja pessimistinen luonne - ei voi kuin varmuuden vuoksi epäillä :D
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei tää sama välttämättä päde vanhempiin miehiin, mutta ite pitäisin varmasti aktiivisemmin yhteyttä jos olisin tosissani kiinnostunu/ihastunu ja voin sanoo omien kavereiden puolesta, että sama homma niillä.
M28
Jos nainenkaan ei pidä yhteyttä, niin pidät silti? Mä ainakin pidän suunnilleen sen verran yhteyttä kun nainenkin, en halua pelästyttää liialla ahdistelulla.
M27
Tota, pari viikkoa tunnett ja viestejä tulee 1-2 viikossa. Sehän on normaali määrä. Täytyy olla läheisriippuvainen takiainen, jos pitäisi heti elää jossain symbioosissa.
N46
Mun makuun kuulostaa sopivalta tahdilta, eikä tämän aloituksen perusteella mikään viittaa siihen, että mies ei olisi kiinnostunut. Tehän tapailette viikottain ja hän viestittelee, kyselee kuulumisia ja ehdottelee tapaamisia.
Millaista yhteydenpitoa itse pidät? Vastaatko vain hänen viesteihin, vai laitatko oma-aloitteisestikin? Jos laitat, niin vastaako niihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten puritaanista nykynuoriso on? Ennen mentiin heti sänkyyn ja juttu jatkui jos oli jatkuakseen. Ihan samalla tavalla molemmat osapuolet halusivat seksiä.
Niinpä. Minäkin menin sänkyyn miehen kanssa ensitreffeillä ja nyt olemme seurustelleet puoli vuotta ja mies puhuu yhteenmuutosta. Tänä aikana en ole yhtäkään muuta miestä vilkuillut, joten mitähän tuo ensitreffeillä harrastettu seksi nyt minusta sitten kertoi?
Minullakin tuppaa nopeasti kuvioihin tullut seksi yleensä muuttumaan parisuhteeksi, jos historiaa katselee. Aina ihmetyttää nämä täysin perusteettomat väitteet siitä, että pikaisesti alkanut seksi tekisi sitä tai tätä suhteen kannalta. Minulle se on tutustumista siinä missä muukin ja harvemmin yksinään ratkaisee suhteen kohtaloa suuntaan tai toiseen. Tai voisin kuvitella niin päin, että jos seksi ei toimisi jonkun kanssa, se saattaisi estää suhteen jatkumisen kun joko minä tai nainen ei olisi tyytyväinen yrityksestä huolimatta. Onneksi sellaista ei ole vielä tullut, koputan puuta.
Minusta kuulostaa siltä, että mies ajattelee ihan samaa kuin sinäkin. Oli kivaa aiemmin ja nyt ei oikein tiedä että olisiko sinulla kiinnostusta viedä asiaa johonkin suuntaan. Jotainhan hän haluaa, miehet eivät viestittele huvikseen. Viestittely ei ole meille yleensä sosiaalista toimintaa kuten naisille monesti on, vaan asioiden viemistä eteenpäin.
En ymmärrä miksi ihmiset ei puhu keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Tota, pari viikkoa tunnett ja viestejä tulee 1-2 viikossa. Sehän on normaali määrä. Täytyy olla läheisriippuvainen takiainen, jos pitäisi heti elää jossain symbioosissa.
N46
Tällä palstalla esim. on lausuttu kerran jos toisenkin, että kiinnostunut mies ottaa vähintään joka päivä kerran yhteyttä viestillä/soittamalla. Muuten ei ole tippaakaan kiinnostunut tai haluaa vain seksiä. Että en ihmettele, että ihmiset miettii tällaisia.
Mua jäi ihan nyt kiinnostamaan, mihin tulokseen ap tän miehen kanssa päätyi! :D
Naiset, me emme tajua tätä kuin kantapään kautta, mutta kiinnostunut ja rakastunut mies etenkin mattopommittaa viesteillä. Hän on sitkeä ja innokas, viestejä ei tarvitse odottaa. Itsekin erehdyin luulemaan, että mies on säikähtänyt omia tunteitaan/pelottaa tms. paskaa, mutta tosiasiassa he eivät vaan olleet kiinnostuneita. Kiinnostunut mies haluaa nähdä mahdollisimman pian ja keksii asiaa kirjoittaa, on kiinnostunut naisen asioista jne.
Ymmärsin tämän vasta kun tapasin nykyisen mieheni, jonka kiinnostusta ei tarvinnut arvailla. Nyt tuntuu ihan hullulta ajatella mitä kaikkea kuvittelin aikoinaan miesten EHKÄ ajattelevan... jos ne ajattelevat naista, se nainen tietää siitä kyllä. Miehet on siinä suhteessa iisejä tapauksia. :)
Minusta tuo on ihan ok viestittelymäärä. Miksi ihmeessä pitäisi viestitellä päivittäin. Minua ainakin alkaisi ahistaa sellainen.
En mä ainakaan mattopommita naista viesteillä vaikka olisin tosi kiinnostunut.
Ei mulla ole joka päivä mitään uutta sanottavaa.
Oikeasti ei tekstailutottumuksista kannata vetää johtopäätöksiä miesten kanssa. Sanoit itsekin että mies haluaa läheisyyttä ja suunnittelee tulevaa, se on se mihin kannattaa luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksillä aloitettu juttu ei kanna pitkälle. Siitä meni se hohto jo eli mies sai haluamansa ja sinä hävisit.
Mitenköhän tuo tilanne olisi muuttunut, jos seksi olisi tullut kuvioon vasta myöhemmin? Eikö siinäkin tapauksessa sitten hohto lähde siinä vaiheessa, kun mies saa mitä haluaa (eli seksiä)? Ja miksi ihmeessä seksi olisi naiselle häviö?
No jos nainen (Ap) haluaa suhdetta ja miestä kiinnostaa vaan (helppo) seksi. Tolla miehellä todennäköisesti muitakin vastaavanlaisia viritelmiä menossa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ei tekstailutottumuksista kannata vetää johtopäätöksiä miesten kanssa. Sanoit itsekin että mies haluaa läheisyyttä ja suunnittelee tulevaa, se on se mihin kannattaa luottaa.
No, et sä sitten ole tosissasi ihastunut jos et halua olla koko ajan yhteyksissä naiseen. Kyllä sen kiinnostuksen näkee, jos ei näe, niin kyseessä on jo lähtökohtaisesti mies joka ei osaa näyttää tunteitaan, joten heippa semmoiselle mielensäpahoittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, me emme tajua tätä kuin kantapään kautta, mutta kiinnostunut ja rakastunut mies etenkin mattopommittaa viesteillä. Hän on sitkeä ja innokas, viestejä ei tarvitse odottaa. Itsekin erehdyin luulemaan, että mies on säikähtänyt omia tunteitaan/pelottaa tms. paskaa, mutta tosiasiassa he eivät vaan olleet kiinnostuneita. Kiinnostunut mies haluaa nähdä mahdollisimman pian ja keksii asiaa kirjoittaa, on kiinnostunut naisen asioista jne.
Ymmärsin tämän vasta kun tapasin nykyisen mieheni, jonka kiinnostusta ei tarvinnut arvailla. Nyt tuntuu ihan hullulta ajatella mitä kaikkea kuvittelin aikoinaan miesten EHKÄ ajattelevan... jos ne ajattelevat naista, se nainen tietää siitä kyllä. Miehet on siinä suhteessa iisejä tapauksia. :)
Eivät kaikki todellakaan pommita viesteillä päivittäin, vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Eivät kaikki ole sellaisia, jotka väkisin yrittävät vääntää tikusta asiaa. Ihan livenä näkeminen on se juttu! Jos siis haluaa tavata usein, viedä treffeille, on avoin ja kiinnostunut toisen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, et sä sitten ole tosissasi ihastunut jos et halua olla koko ajan yhteyksissä naiseen. Kyllä sen kiinnostuksen näkee, jos ei näe, niin kyseessä on jo lähtökohtaisesti mies joka ei osaa näyttää tunteitaan, joten heippa semmoiselle mielensäpahoittajalle.
Siis en ole tuon viestin kirjoittaja, mutta miten ihmeessä sä voit sanoa jollekin, ettei se ole ihastunut, kun ei käyttäydy tietyllä tavalla? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki todellakaan pommita viesteillä päivittäin, vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Eivät kaikki ole sellaisia, jotka väkisin yrittävät vääntää tikusta asiaa. Ihan livenä näkeminen on se juttu! Jos siis haluaa tavata usein, viedä treffeille, on avoin ja kiinnostunut toisen asioista.
Kuules nyt kun kerron, ihastunut mies ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamisia, ai miksi(?) no ettei kukaan muu mies veisi tätä ihastuksen kohdetta ja ihan jo senkin takia, että ihastuksen kohde on mielessä ja häntä haluaa nähdä ja kuulla.
Oli seksi tai parisuhde mielessä, niin mies haluaa varmistaa paikkansa pitämällä yhteyttä naiseen ja karsia maholliset kilpankosijat, saamalla naisen huomio itseensä. Näin se vain on.
Mikäli joutuu epäilemään miehen kiinnostusta, niin silloin mies ei kovin kiinnostunut ole.
1-2 viestiä per viikko viittaa siihen, että haluaa pitää naisen mukana kuvioissa, mutta luultavasti myös muuta säätöä on tai edelleen, ei vain ole kovinkaan viehättynyt naiseen.
Itelläni sama tilanne. En viitsisi tuputtaa itseäni koska mahdollista nolata itseni. Toisaalta ei sekään ota yhteyttä. Aika toivoton tilanne. Vaikea arvioida johtuuko hänen hitaasta tyylistä tai muista kiireistä vai että en kiinnosta. Pelkään että ei edes halua viestejäni.