Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
En jaksa lukea kaikkia, ehkä nää ajatukset on jo ollu, mutta:
1. kamalan pinnallista Jennyltä kommentoida, et se ja se on ihana kun on niin pitkä. Miettikää jos mies sanois, et se ja se on ihania kun on niin laihoja.
2. Juusossa on aika paljon naismaisuutta, ja kamala ääni, sorry
3. Kimmo on tosi hyvännäköinen ja aidon ja mukavan oloinen. Mikä on hänen luurankonsa? Ei, Hunskit ei ole.
Rouva 46v
Vierailija kirjoitti:
1. kamalan pinnallista Jennyltä kommentoida, et se ja se on ihana kun on niin pitkä. Miettikää jos mies sanois, et se ja se on ihania kun on niin laihoja.
3. Kimmo on tosi hyvännäköinen ja aidon ja mukavan oloinen. Mikä on hänen luurankonsa? Ei, Hunskit ei ole.
Rouva 46v
Siis, mitä ohjelmaa olet katsonut. Ei ole Juusoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 46v
Siis, mitä ohjelmaa olet katsonut. Ei ole Juusoa.
Hups, sorry... tarkoitin Joonaa! Ja ne hiukset, voisko jotenkin paremmin leikata...
Vierailija kirjoitti:
No onhan se ollut selvää että Jenny käy täällä ilmiantamassa kriittisimmät kommentit. Mutta ei sen väliä, tästä kommenttien määrästä huomaa kuinka epäkiinnostava tämä ohjelma on. Yleensä tässä vaiheessa kautta on ollut jo 500 kommenttia. No, Jennyllä on lupaava ura seiskajulkkiksena. Kuulemme hänestä siis jatkossakin.
Ei täältä kyllä ole kriittisiä kommentteja poistunut juuri ollenkaan. Sellaiset, joissa mennään törkeästi henkilökohtaisuuksiin sietävätkin tulla poistetuiksi. Tosin ne eivät ole enää mitään kritiikkiä, vaan suoranaista solvausta.
Kohtahan täällä on sata sivua täynnä, ja kommenttejakin reilusti yli 500, lähes kolminkertainen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny “pisti Leon töihin“ oliiviöljypaikassa. Oliko sen tarkoitus olla hauskaa ja humoristista? Nauroi vieressä kuin Disneyn noita kun Leo joutui ihan TÖIHIN. sen jälkeen leikkisästi pummaili ilmaista remonttiapua. Ehkä tämä oli huonon käsikirjoituksen syytä. Tosielämässä putäisin tuollaista käytöstä törkeänä.
Oletpas tylsä tosikko. Mun mielestä toi oli hauskaa. Et sitten ymmärrä hyväntahtoista kiusottelua?
En ole tuo, jolle vastasit, mutta en minäkään ymmärrä sitä tuossa sävyssä, kuin Jenny sen teki. Se tuli vähän siihen sävyyn, että oletkohan sinäkään koskaan mitään oikeaa työtä tehnyt, ikään kuin hän olisi itse päivääkään tehnyt mitään tuollaista. Olen ehkä tylsä tosikko, mutta tuollaisenkin läpän voi heittää niin monella tapaa ja tuo Jennyn tapa ei ollut kyllä minusta hauska. Rivien välistä antoi ymmärtää, että kyllä minä osaan, mutta sinä et varmasti osaa, sen remonttijutun osaltakin.
Suurin osa ymmärsi ja tärkeintä on että asianomaiset itse tajusivat läpän. Aina ei voi ruudun läpi totuudenmukaisest arvioida tilannetta, joka on tapahtunut muiden ihmisten kesken, etenkin jos tilanne on sisältänyt sarkasmia tai ironiaa. Pidän aika epätodennäköisenä, että Leo olisi tuosta itseensä ottanut tai loukkaantunut, etenkin kun seuraavassa kohtauksessa vaihdeltiin jo rappusilla suudelmia...
Vierailija kirjoitti:
Jesse on toooodeeeella ahdistava tyyppi! Jopa pelottavan mustasukkainen ja omistushaluinen!! Kuka nainen jaksaa olla tuon kanssa, siinä loppuu happi!
Ulkoisesti ei viehättävä, mut sisin vielä kamalampaa...
Ihan oikeasti nyt, menee aivan järjettömästi yli nämä joidenkin tulkinnat Jessestä, joiden perimmäinen tarkoitus on ilmeisesti vain lietsoa vihaa. Samalla tavalla Metsäketo-keissikin lähti.
Osa tuota Jessen käytöstä liittynee siihen, että ollaan kameran edessä. Ei se kuitenkaan minulle näyttäydy millään lailla pelottavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei spoilatkaa nyt joku uusinta jaksoa! Veikkaan, että Leo tippuu, kun on niin nuori. Siis Joonako pääsi taas treffeille?
On se kummallista että nykyihminen ei jaksa odottaa. Miksi ei voida keskustella siitä jaksosta joka juuri näkyi kaikille, eli nyt jakso numero 7 (tuolijakso)? Mitä järkeä on keskustella viikon päästä tulevasta jaksosta nyt ja sitten kukaan ei keskustele nykyisestä jaksosta? Näin koko keskustelu tapetaan niin kuin nyt on käynyt. Spoilauksista ei synny kunnnon keskustelua kun kaikki eivät ole sitä nähneet. Spoilauksista kiinnostuneet perustakoot oman ketjun, turpa kiinni täällä!
Ihan aina näissä ketjuissa on keskusteltu sekä television että Ruutu+ tahtiin. Ihmeellistä toisten keskustelijoiden komentelua, taidat olla aika uusi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Jessen ex:llä ei oo ollu helppoa erota... tuon katkeran miehen kanssa joutuu taistelemaan kuolemaan asti! Olen kiitollinen, etten ole ollut koskaan suhteessa tuollaisen tyypin kanssa...
Huhhuh mitä syytöksiä taas. Mikä mahtaa olla näiden kommenttien agenda? Miksi täällä lietsotaan vihaa tuntematonta ihmistä kohtaan muutaman tv-kohtauksen takia?
Joku sitä paitsi kommentoi nähneensä Jessen ja parin kauden takaisen Marikan suutelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pudonnut. Kaikki kolme jatkossa. Joona, Leo ja Kimmo siis.
Kiitos tästä. Ei pieneen mieleesi juolahtanut että jotkut eivät halua tietää etukäteen mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu? Opettele käyttämään spoiler-varoitusta. I D I O O T T I.
Et sinä voi tulla ketjuun, jossa on aina toimittu tietyllä tavalla, laatimaan uusia sääntöjä ja haukkumaan muita kommentoijia sen takia, ettei ketjun keskustelutapa miellytä. I D I O O T T I .
Joopajoojieowo kirjoitti:
Joo o meni viiminenkin ilo koko ohjelmasta kun luin Jennyn blogii ja siel luki ”olin kesällä ettimäs Turkista miestä. Mutta ei niistä ollu mihinkää.”.
:))) loppuratkasu onki sitte selevä että ei tästä ohjelmasta rakkautta löytyny Jennylle.
Eiköhän tämä ole käyty jo moneen kertaan läpi täällä, tuo oli vitsiä.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER:
Kimmo tunnusti kahden keskisillä treffeillä, että hiukan epäröi tunteiden/tulevaisuuden kanssa. Tuntui kuitenkin, että Jenny ei ottanut tätä kuuleviin korviinsa, vaan lähinnä ajatteli Kimmon epäröivän muiden kuin tunteiden laimenemisen takia. Kuitenkin Kimmosta huomasi kehonkielestä, että hän oli aika välinpitämätön ja etäisen oloinen.
Kyllä se olit nyt sinä joka ymmärsi asian väärin. Kimmo nimenomaan sanoi, että kun on epäröinyt sen suhteen, onko tästä rakkaudeksi vai vain ystävyydeksi, ja kuitenkin sanoi loppuun että haluaisi itse enemmän. Kertoi myös että tunteita on Jennyä kohtaan. Haluaa lähteä sadalla prosentilla juttuun jos sellaista tulee.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
Kuulinko oikein, että Kimmo sanoi Jennylle rymätreffeillä, että, jos Jenny valitsee Leon tai Joonan niin ei se ainakaan huono valinta ole. Siis siinä kohtaa, kun nämä olivat yhdessä pelaamassa tennistä ja Jenny ja Kimmo juttelivat kentän laidalla kahdestaan katsellen Leon ja Joonan pelaamista. Siis ei kai kukaan edes miettisi toisten miehen valintaa, jos itse on tosi ihastunut. Vähän epäilen.
Tuossa taitaa olla kyse vain hyvävelihengestä, ja haluaa olla nöyrä ja kunnioittaa myös muita - eihän Kimmo kuitenkaan voi olla varma, kuinka suurista tunteista on kyse Joonan ja Leon kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei spoilatkaa nyt joku uusinta jaksoa! Veikkaan, että Leo tippuu, kun on niin nuori. Siis Joonako pääsi taas treffeille?
On se kummallista että nykyihminen ei jaksa odottaa. Miksi ei voida keskustella siitä jaksosta joka juuri näkyi kaikille, eli nyt jakso numero 7 (tuolijakso)? Mitä järkeä on keskustella viikon päästä tulevasta jaksosta nyt ja sitten kukaan ei keskustele nykyisestä jaksosta? Näin koko keskustelu tapetaan niin kuin nyt on käynyt. Spoilauksista ei synny kunnnon keskustelua kun kaikki eivät ole sitä nähneet. Spoilauksista kiinnostuneet perustakoot oman ketjun, turpa kiinni täällä!
Ihan aina näissä ketjuissa on keskusteltu sekä television että Ruutu+ tahtiin. Ihmeellistä toisten keskustelijoiden komentelua, taidat olla aika uusi täällä?
Juuri näin. Spoilatkaa heti kuka tippuu ruutu+ jaksossa. Muuta jännitettävää tässä ei sit enää ole. Taitaa olla niin, et Kimmo ja Leo oli kärkikaksikko, joista Jenny ei kumpaakaan valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Ei noista miehistä kukaan tuskin tuota jennya ajattele vakavissaan. Varmaan kaikista ihan ok jos pääsevät finaaliin mutta en usko suhteita noiden välillä. Jenny on tosi pinnallisen oloinen nainen joka tuskin edes hakee mitään syvällistä. Eikä edes enää kaunis. Näkee että on jo ikää ja luonne tullut esille joka ei ole kovin kaunis.
Tässä kaudessa ei kyllä mitään romanttista eikä kiehtovaa. Vaivaannuttavaa.
Jennystä ei näe mitään myötätuntoa esim noita pudottamiaan kohtaan. Toisaalta mitään aitoja tunteitakaan ei ole.
Miehillä keskenään on vissiin ollut ihan suht kivaa.
Ollaankohan me katsottu samaa ohjelmaa? Jennyhän on osoittanut äärimmäistä myötätuntoa tiputtamiaan miehiä kohtaan joka ikinen kerta, ei ole pystynyt pidättelemään kyyneliään koska tietää itse millaista on olla siellä rivissä odottamassa ruusua. Muutaman miehen kohdalla, mm. Tanelin, on pitkään ja hartaasti kertonut pudotustilanteessa tilanteen vaikeudesta.
Eikä Jenny kyllä ikäistään vanhemmalta näytä todellakaan.
Olenko mä ainoa, joka ei tykkää yhtään Joonasta, siis romanttisessa mielessä? Ystävälliseltä ihmiseltä tuntuu, siitä iso plussa, mutta olemus, tukka ja ääni on niin turn-off... Enkä halua loukata, anteeksi, mutta pakko oli päästä sanomaan ääneen!
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ainoa, joka ei tykkää yhtään Joonasta, siis romanttisessa mielessä? Ystävälliseltä ihmiseltä tuntuu, siitä iso plussa, mutta olemus, tukka ja ääni on niin turn-off... Enkä halua loukata, anteeksi, mutta pakko oli päästä sanomaan ääneen!
Makuja on monia, minuun taas Joonan persoona ja tyyli vetoaa kovastikin. Minusta hän on myös loppukolmikon aidoin tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia, minuun taas Joonan persoona ja tyyli vetoaa kovastikin. Minusta hän on myös loppukolmikon aidoin tyyppi.
Totta, et makuja on monia. Ja aidoin on ehdottomasti!
Mutta muuten, aika feminiininen, ja se tukka... Eli mä olen siis ainoa ja outo joka ajattelee näin. Hyvähän se vaan jos muut kokee komeena.
Vierailija kirjoitti:
Jesse on mun mielestä tosi töykeä ja luulen että sellainen kiusaaja tyyppi ja kommenttiensa mukaan arvaamaton kun useasti toisti että jollekkin voi käydä huonosti. Ei tosiaankaan aviomies ainesta.436
Just joo. Keitäköhän ne kiusaajat täällä ovat, jotka latelevat eri mielenterveysdiagnooseja muutaman tv-esiintymisen perusteella, vieläpä sellaisista asioista, jotka normaalilla järjellä ajattelevan ihmisen näkemyksestä suhteellisen viattomia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viini maistuu Jennylle, ja sen näkee naamasta
Mistä kohtaa se mielestäsi sitte näkyy? Jennyllähän on kauniit, kapeat kasvot ja terveen näköinen iho.
Mun mielestä Jenny on hoitanut hienosti tämän ohjelman. Ollut ystävällinen ja hienotunteinen kaikille. Miettikää nyt itse, tuonne villalle on pitänyt kutsua sellaisiakin miehiä jotka ei yhtään kiinnosta. Ja käydä deiteillä sellaisten kanssa. Kyllä sen kemian tajuaa heti. Kamerat kuvaa kokoajan ja naisena vielä ohjailla deiteillä ja pysyä miesten mielestä kiinnostavana. Itseäni ahdistaisi että olisi miehen kanssa deiteillä joka ei kiinnosta yhtään, ja pelottaisi että mitä jos se alkaa vaikka suukottelemaan tai hakee muuten läheisyyttä eikä kiinnosta. Ja kamerat kuvaa. Yäk. En pystyisi.