Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Totta, mutta näytti pariskunnalta.
Minusta Leo on Jennylle liian nuori.
Vierailija kirjoitti:
En halua dissata Jesseä, mutta ihmettelen, miten hän tai kukaan voi tai kehtaa sanoa, että "minulla on niin paljon enemmän annettavaa kuin muilla." Mistä voi tietää, kuinka paljon muilla on annettavaa? Lapsellista uhoa minusta.
Anna nyt jo asian olla! Tulee mieleen, että sinulla on henkilökohtainen syy kantaa kaunaa Jesselle. Joka, jos et ole sattunut huomaamaan, ei ole enää edes ohjelmassa mukana.
Kumpikin liian nuori Jennylle,jolla takana jo elettyä elämää.pojilla Leo ja Joona elämäntilanne aivan erilainen.he voivat päättää lapsenteosta monen kymmenen vuoden päästä.Jennyllä tuon päätöksen teko muutaman vuoden sisällä.toivottavasti J löytää jostain sopivan kumppanin.on ainakin yrittänyt sitä useampaan kertaan tv:ssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler....
Kotiin lähtee Kimmo!
Ei lähde. Jakso katsottu
jo viime viikolla.
No miten oot muka jo viime viikolla katsonut tuo ruutu+ jakson?
Jos Leo asuu Maltalla nyt ja on Jennin valittu?
- ehkä hälventääkseen huhuja ja paljastumista voittajaksi?
- ehkä oli lyhyt romanssi, joka loppui?
Jenni hylkäs potentiaaliset ehdokkaat. Jenni ei löytänyt sitten miestä tuosta ohjelmasta. Täytyy ajatella myös järjellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler....
Kotiin lähtee Kimmo!
Ei lähde. Jakso katsottu
jo viime viikolla.
No miten oot muka jo viime viikolla katsonut tuo ruutu+ jakson?
Anteeksi. Luulin, että puhuttiin TV-esityksestä :)
Olis antanut mahdollisuuden omanikäiselleen. Voi Jenny, mitä teit. Ne kaks on liian nuoria 😞
No nyt Joona näytti paremmalta, kun oli tukka sykeröllä! Pitäispä aina noin, eikä typerän pituisella lattanapolkalla....
Jennyn pisteet nousivat, kun lähetti Kimmon kotiin. Hyvä Jenny! Arki olisi muodostunut liian monimutkaiseksi Hunks-miehen kanssa.
Joona voittoon! Lämmin, jännittävä ja avarakatseinen mies!
Vaikka Kimmo on komea ja mukava mies, harva haluaa stripparia - ellei ole aitolehtihenkinen nainen.
Ruutu+ -spoilausta
.
.
.
Oho, siis olipa ylläri! Jennyllä oli Leon ja Joonan kanssa oli ilmeisen onnistuneet yön yli treffit ja Kimmon deitit olivat viimeisenä vuorossa. Kimmo kertoi ennen treffejä olevansa ihastunut Jennyyn ja pistävänsä nyt kaiken likoon. Jenny vei Kimmon helikopterilennolle ja vähän jo ihmettelin kehonkieltä siinä lennon aikana, kun Jenny katseli ikkunasta ulos eikä ollut ollenkaan yhtä mukana kuin kaksilla aiemmilla treffeillä. Illallisella Kimmo sitten kysyi suoraan, mitkä Jennyn tunteet häntä kohtaan ovat. Jenny kertoi, että Kimmo oli alussa suosikki, mutta jossain vaiheessa tunteet on muuttuneet kaverilliseksi, eikä siis ole romanttisia tunteita häntä kohtaan. Kimmo lähti treffeiltä villan kautta kotiin, ei ollut yön yli treffejä. Tuli ihan paha mieli Kimmon puolesta, tuli selvästi yllätyksenä ja meni tunteisiin. :( Ja myös viihdemielessä petyin itse, odotin, että olisi kipinää syttynyt enemmänkin. Luulen / toivon, että Joona on voittaja.
Jenny selittää ihan pokkana instastoryssa, että muut miehet eivä tiedä kenet hän valitsee.
Katsoin eka kerran tänään ja ei voi muuta sanoa että Jenny ei näy löytävän ketään. Tanssijamies olisi sopinut mutta sosioekonoominen tausta tytön mielestä alhainen, Polkkatukkainen on liian fiksu tytölle, Ja jäykkä rahoitusalalla toimiva 10 vuotta liian nuorekas ja outo töksäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua dissata Jesseä, mutta ihmettelen, miten hän tai kukaan voi tai kehtaa sanoa, että "minulla on niin paljon enemmän annettavaa kuin muilla." Mistä voi tietää, kuinka paljon muilla on annettavaa? Lapsellista uhoa minusta.
Anna nyt jo asian olla! Tulee mieleen, että sinulla on henkilökohtainen syy kantaa kaunaa Jesselle. Joka, jos et ole sattunut huomaamaan, ei ole enää edes ohjelmassa mukana.
:O Tää on mun eka kommentti Jessestä, eli turhaan haukut.
Spoiler
--
---
Onhan näissä formaateissa aina tapana, että bachelorette/bachelor viettää finaalikaksikon molempien kanssa yön ennen lopullista valintaa. Mutta on se aina tuntunut vähän jotenkin mauttomalta. Nyt tuli vähän se fiilis, että Jenny kävi testaamassa Leon ja Joonan ennen valintaa. Joonan kommenteista ainakin sai sen käsityksen, että, jotakin olisi tapahtunut, tai sitten vain halusi antaa ymmärtää niin.
Ensimmäiset yön yli kesätävät deitit oli Leon kanssa. Leo lähti muikeana takaisin villalla mutta oli muille miehille vaitoinainen illan kulusta, koska ei kuulemma halua pahoittaa näiden mieltä. Seuraavana vuorossa oli Joona, jonka kanssa deitit oli Jennyn mukaan yhdet elämänsä parhaat.
Kimmo oli viimeisenä, tämän kanssa kävivät helikopteriajelulla ja syömässä. Illastamassa Kimmo kysyi suoraan Jennyltä tämän fiiliksistä. Jenny sitten aloitti tarinan, kuinka alussa ihastui Kimmon ulkonäköön jne. mutta sen jälkeen tunteet olivat laimenneet ja tuntee lähinnä enää kaverillisia fiiliksiä Kimmoa kohtaan. Kimmo oli todella hämmentyneen näköinen, taisi siinä jäädä ruokakin kesken, kun K. lähti takaisin villalle pakkaamaan laukkuaan. Oli kyllä vähän mautonta, ensin juttelivat niitä näitä mutta, kun Kimmo itse tajusi kysyä Jennyn fiiliksistä, niin saikin lähteä saman tien kotiin. Oliskohan Jenny ilman Kimmon kysymystä muuten paljastanut asian vasta ruususeremoniassa. Kimmon tullessa takaisin villalle, Joona ei voinut peitellä innostumistaan Kimmon putoamisesta.
Kimmo selosti kameroille jälkeenpäin, miten sydän vähän särkyi mutta mielestäni jäi ennemmänkin se kuva, että halusi voittaaa kisan kuin, että olisi halunnut varsinaisesti Jennyn.
Oon samaa mieltä siitä mitä täällä aiemminkin kirjoiteltu, noiden miesten välisen ystävyyden syntyminen ja sen seuraaminen on ollut yksi kivoimmista jutuista ohjelmassa. Reiluja ja hyviä tyyppejä, mahtava yhteishenki! Tuomitsin vähän jossain kommentissani Kimmon hunkseilua, siis silleen, että voisi ehkä jossain vaiheessa alkaa näyttää vakavammin otettavalta (parin vuoden päästä vaikka). Ei jaksa nyt perustella, mutta tämä voi olla kuitenkin aika monen mielipide. Kimmo on kuitenkin musta symppis ja oon nyt seuraillut livelähetyksiä ja muuta niin tosi kiva tyyppi. Samoin kuin Leo ja Joona. Hyvä valinta on Jennyllä oli sitten kuka vaan näistä. Ja oli siellä jo pudonneissakin ihan yhtä mukavia ja hyviä tyyppejä, näitähän katselisi kaikkia lisääkin :D Santunkin lähetyksiä oon katsellut ja Santtu sanoo lukevansa tätä palstaa, joten terveiset sinne, komea ja mukava mies olet, eikä jäänyt sellaista kuvaa, että oot negatiivinen, huoli pois. Kyllä sen tietää, että ei ne näytä kuin pätkiä ohjelmissa. Ja Jennystä oon alkanut tykkäämään, ehkä tänään Ruutu+ -jakso oli sellainen, että nyt Jenny on mun mielestä oikeasti ihana. Jäi tänään fiilis, että kaikille hyvää jatkoa ja ihanaa kun on rohkeutta lähteä ohjelmaan. Sitä on kiva katsoa. Vaikka nämä jutut ei ole takuulla kivaa luettavaa, kun tänne on niin helppo suoltaa sen enempiä ajattelematta (ja tietämättä) kaikki. Ja aika armotonta panettelua tai lyttäystä ja arvostelemistahan tämä täällä on. No, ne kannattaa olla ottamatta itseensä. Tää on aina tätä, kuuluu ohjelmaan.
Ei lähde. Jakso katsottu jo viime viikolla.