Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessen ahdistavuus ei todellakaan tule jostain yhdestä hipaisusta, vaan ihan siitä kokonaiskuvasta, jota välittää. Hirveän epävarma, mikä sitten säteilee puheissaan ja suhtautumisessaan moneen asiaan. Kireä hymy muka-rennon olemuksen kera on todella häiritsevää. Eikä kukaan, joka tietää olevansa hyvä mies, ala sitä ääneen vakuuttelemaan muille.
SPOILER
Leo sen sijaan uusimmassa jaksossa käyttäytyy ja puhuu todella ääliömäisesti! Ei mikään suursuosikkini ole ollutkaan, mutta en ihan noin juntiksi uskonut. Erityisesti siis siinä mix and mingle -tilanteessa. Kimmo noista aikuismaisimmin ja fiksuimmin näyttää toimivan niin kilpaveljiensä kuin Jennynkin kanssa.
Miksi epävarma mies koetaan täällä niin ahdistavana? Jessen vakuuttelut omasta hyvyydestään, joita hän ei muuten ole edes korostanut kovinkaan useaan otteeseen, vaikka täällä annetaan ymmärtää sen olevan jotain jatkuvaa omassa erinomaisuudessaan kylpemistä, johtunevat ihan vaan jännityksestä kameroiden edessä ja ihastumisesta Jennyyn. Kukaan meistä ei voi sen perusteella, mitä tv:stä näkee, muodostaa mitään kokonaiskuvaa yhdestäkään näistä miehestä tai Jennystä. Käyttäytyminen kameran edessä saattaa muokata sitä omaa persoonaa.
No minä ainakin suhtautuisin varauksella ihmiseen, joka vaikuttaa tuollaisessa ympäristössä muihin verrattuna ottavan kaiken vähän liian tosissaan ja tunteella. Se kertoo vähän epävakaasta luonteesta, jolla voi parisuhteessakin olla yllättäviä, negatiivisia vaikutuksia. Mitään syväanalyysia kenestäkään ei tietenkään tv-ohjelman perusteella voi tehdä, mutta ei se vaikutelma, minkä itsestään antoi, mitään kiinnostavuutta ainakaan lisää.
Siis ohjelmassa etsitään kumppania ja tavoitteena olisi, että syntyy jonkinlainen ihastus. Miksi olisi jotenkin huono asia, että asiat otetaan tunteella? Mikä tämän ohjelman tarkoitus on, jos niitä tunteita ei saakaan olla ja näyttää? Enemmän minua epäilyttäisi, jos mies ei reagoisi mihinkään, mutta näköjään tässä formaatissa parisuhde ja kiintyminen on tätä "mut hei, olipa kiva jutella, meillä taitaa olla joku yhteys". Itse ihmettelen, miten ihmiset ylipäätään pystyvät olemaan tuollaisissa ohjelmissa noin viilipyttynä, jos muka ovat oikeasti ihastuneita. Minä en tuota paikkaa kestäisi, jos oikeasti olisin kiinnostunut. Tietysti siinä tapauksessa olisi helppoa, jos olisin vain näyttelemässä tai etsimässä lomaseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jokos tämä selvisi? Suoranainen ihme, jos tuollaisen tahkoamisen jäljiltä löytyy pysyvä kumppani.
Eihän tuon Bachelor-formaatin piirissä Suomessa vielä kertaakaan ole kukaan löytänyt itselleen aitoa elämänkumppania. Moni tuntuu jaksavan heilastella viikon pari ja sitten on kiire päästä eroon kaikesta, mikä muistuttaa ohjelmanteosta.
Vaikeata on parin löytäminen, miltei mahdotonta. Uutta sarjaa pukkaa joka vuosi, tulokset jäävät heikoiksi.
Eikös näitä ole ollut vasta kaksi Bacheloria ja näistä toinen oli jossain vaiheessa muuttamassa yhteen sen valitsemansa tytön kanssa? Vai onko näitä tosiaan tullut jo useampi tuotantokausi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos tämä selvisi? Suoranainen ihme, jos tuollaisen tahkoamisen jäljiltä löytyy pysyvä kumppani.
Eihän tuon Bachelor-formaatin piirissä Suomessa vielä kertaakaan ole kukaan löytänyt itselleen aitoa elämänkumppania. Moni tuntuu jaksavan heilastella viikon pari ja sitten on kiire päästä eroon kaikesta, mikä muistuttaa ohjelmanteosta.
Vaikeata on parin löytäminen, miltei mahdotonta. Uutta sarjaa pukkaa joka vuosi, tulokset jäävät heikoiksi.
Eikös näitä ole ollut vasta kaksi Bacheloria ja näistä toinen oli jossain vaiheessa muuttamassa yhteen sen valitsemansa tytön kanssa? Vai onko näitä tosiaan tullut jo useampi tuotantokausi?
Joo Joni ja Janette on edelleen yhdessä, joten kyllä joku voi tämän formaatin kautta myös kumppanin itselleen löytää
Olen aivan varma, että Jenny käy tätä palstaa lukemassa. Saattoi ehkä pitää pienen tauon välissä, mutta kyllä lukee.
Jennylle on hyvin tärkeää mitä mieltä muut ovat hänestä ja sitten päivitellä ja suuttua, jos kaikki eivät ihailekaan häntä tai jaksa hänen käytöstään.
Järkyt viikset tuolla Jennyllä!!?
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan varma, että Jenny käy tätä palstaa lukemassa. Saattoi ehkä pitää pienen tauon välissä, mutta kyllä lukee.
Jennylle on hyvin tärkeää mitä mieltä muut ovat hänestä ja sitten päivitellä ja suuttua, jos kaikki eivät ihailekaan häntä tai jaksa hänen käytöstään.
Jenny juuri Instagram-storyssaan sanoi, että kävi pitkän tauon jälkeen lukemassa ilmeisesti tätä ketjua.
On eri asia myös kritisoida Jennyn toimintaa kuin haukkua häntä vaikks rumaksi ihmiseksi, kyllä täällä on vaikka mitä sontaa lauottu mistä saakin pahoittaa mielensä.
EA:n Rosasta seuraava Bachelorette :D
Tänään taas uusi jakso, mut mistä johtuu, että tällä palstalla on kovin hiljaista?
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas uusi jakso, mut mistä johtuu, että tällä palstalla on kovin hiljaista?
No mistäs täällä pitäisi jutella ennen kuin on uutta jaksoa nähnyt. Ensitreffit alttarilla ja Maajussit pääsi näkemään heti aamulla katsomosta, mutta ruudusta ei taida vielä näkyä kuin plussalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistäs täällä pitäisi jutella ennen kuin on uutta jaksoa nähnyt. Ensitreffit alttarilla ja Maajussit pääsi näkemään heti aamulla katsomosta, mutta ruudusta ei taida vielä näkyä kuin plussalaisille.
Loukkaava ja toisen kommenttia väheksyvä mielipide
Tuolista puhutaan vieläkin...
Ohjelman budjetti ei riittänyt Etelä- Afrikkaan eikä näköjään kasvojen sokerointiinkaan:
Siis toivon ettei Joona ja Jenny ole yhdessä! Mä haluun ton Joonan! Ihana mies! Harmi vaan et oon vähän liian vanha hänelle ja naimisissa 😂
Mä mietin kans että Joona on kyllä tosi tahdillaan oloinen luonne ja ajattelee toisia! Ei varmaan koskaan kehtaa olla epäreilu toisille jätkille ja käyttää sitä mustaa ruusuaan, ihana :D
Hei spoilatkaa nyt joku uusinta jaksoa! Veikkaan, että Leo tippuu, kun on niin nuori. Siis Joonako pääsi taas treffeille?
*tahdiKKaan oloinen siis, kiitos puhelin!