Lue keskustelun säännöt.
Ei kai lakritsista ole haittaa raskaana ollessa? kauhea himo...
05.05.2006 |
verenpaine mulla mieluummin liian matala kuin korkea.
Kommentit (2)
verenpaine on - olin raskaana tai ei - ollut aina noin 100/60 luokkaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haittoina verenpaineen nousun lisäksi keskenmenoriskin ja ennenaikaisen synnytyksen riskin lissäntyminen. Kysy tarkemmin neuvolasta, näitä nettiohjeitahan ei kannata aina usoa!