Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen huonommuutta kun väsyn 9v ja 12v lasten

Vierailija
30.09.2018 |

kanssa. Kukaan ei oikein ymmärrä minua ja koen olevani kummajainen. Onko kellään samaa tilannetta?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä väsyä ilman lapsiakin.

Vierailija
2/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan teini helvettiä. Nyt on vielä helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minulla tullut väsymys myös. Ekalla ja tokalla lapset sitten vielä taapero. Koulun aloitus on yllättävän rankkaa vanhemmalle. Lisäksi koululaiset eivät ole oma-alotteisia ja koko ajan pitää ohjata. Pue vaatteet ym. Taaperoa pitää opettaa kuivaksi. Siivota, käydä kaupassa, yms. Nyt olen niin tööt, että asunto on ollut sotkunen ja asioita unohtuu paljon. Ehkä en ole luotu supermamiksi.

Vierailija
4/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vain todetaan, että tuon ikäiset on jo omatoimisia ja pienten lasten vanhemmat on väsyneitä.

Vierailija
5/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se väsyminen pitänyt helpottaa taaperoiän jälkeen?

Vierailija
6/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle vain todetaan, että tuon ikäiset on jo omatoimisia ja pienten lasten vanhemmat on väsyneitä.

Sama mutta mulla on tässä kyllä myös pari vuotias vielä joka syö energiaa, mutta voisin omasta puolesta todeta, että kun minun kaksi vanhempaa lasta reilu vuoden ikäerolla olivat pieniä, ei väsymys pahemmin painanut. Eli joissakin tapauksissa väsyy pidemmän päälle. Kun on yli 10 v ollut äiti niin kyllä se saattaa väsyttää. Itse en silloin ekojen vuosien aikana väsynyt tällä tavalla ollenkaan.

Vierailija
7/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ikäinen lapsi on lapsi, josta täytyy pitää huolta ja jolle täytyy olla läsnä. Ei ala-koululaiset eikä ylä-koululaisetkaan ole sellaisia jotka voi vain sysätä oman onnensa nojaan. Lisämausteen kaikkeen antaa lasten koulumaailma ja harrastukset. Isoja asioita joita ei taaperoitten kanssa tarvitse murehtia.

Vierailija
8/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan nuo pieniä. Lasken isoiksi sellaiset, jotka jo hyvin pitkälle hoitavat asiansa itse.

Vierailija
9/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän tuon ikäiset edes voi olla iltaisin myöhällä tai yötä keskenään. On heissä vielä kaitsemista.

Vierailija
10/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkellisesti. Ikävuodet 12-16 voivat olla melkoinen koettelemus, tai sitten ei. Ihmettelen vieläkin, etten puristunut paineessa timantiksi. (Eri)

Vierailija
12/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v on aika ailahteleva, lapsi parhaassa iässä.

Vierailija
13/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkellisesti. Ikävuodet 12-16 voivat olla melkoinen koettelemus, tai sitten ei. Ihmettelen vieläkin, etten puristunut paineessa timantiksi. (Eri)

Mä olen luullut, että tuossa kohtaa on helppoa jo.

Vierailija
14/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ollut vanhemmuudessa parasta kun näitä uusia "Vaiheita" putkahtelee kuin taikurin hatusta. Se ei ollutkaan niin kyin luvattiin että kun vauva-valvomisista ja 2v uhmasta on selvitty niin voi hengitellä vapaammin teini-ikään asti, ehei, myös 4-vuotiaalla, 6-vuotiaalla ja 9-vuotiaalla on jokin Vaihe 🤣

Vierailija
15/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyy moni ihan ilman lapsiakin. Kannattaa nyt vaan hakea sitä apua. Lapset tarvitsee äiti vielä pitkään.

Vierailija
16/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen luullut, että tuossa kohtaa on helppoa jo.

Ei sitä suotta sanota, että pienet lapset, pienet murheet - isot lapset...

Vierailija
17/55 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ollut vanhemmuudessa parasta kun näitä uusia "Vaiheita" putkahtelee kuin taikurin hatusta. Se ei ollutkaan niin kyin luvattiin että kun vauva-valvomisista ja 2v uhmasta on selvitty niin voi hengitellä vapaammin teini-ikään asti, ehei, myös 4-vuotiaalla, 6-vuotiaalla ja 9-vuotiaalla on jokin Vaihe 🤣

Newsflash! Myös 12-, 15- ja 18-vuotiaalla on Vaihe. Lähes koko matkan on jokin vaihe, paree tottua. Tuo 15 oli iha Erityisen Puupäisyyden Vaihe. 6 oli myös ihan hirveä, mutta nopeammin ohi.

Vierailija
18/55 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa vielä ruuhkavuodet meneillään. Normaalia. Kyllä se siitä.

Vierailija
19/55 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan nuo pieniä. Lasken isoiksi sellaiset, jotka jo hyvin pitkälle hoitavat asiansa itse.

12-vuotias pieni lapsi?? Hänhän on jo teini seuraavana vuonna.

Vierailija
20/55 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi