Poikani on valmistumassa lääketieteen lisensiaatiksi - työtarjouksia satelee ovista ja ikkunoista!
Valinnan vaikeuksia. Pulma se on sekin.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Millon mä mamma pääsen myrkyttämään heikkoja ihmisiä.
Voi kulta muru, ihan jo kandina oisit päässyt, niin kuin isäsikin aikoinaan. 😘
Niin, nythän voi sit rahastaa tyytyväisenä. Lääkäreistä pulaa ja ei voida palkata, kun on niin härskit palkkatoiveet.
Työttömien kadehtija on tehnyt tällä kertaa tällaisen aloituksen.
Perustaako "poikasi" seuraavaksi pienen kittarin?
On varmaan kiva ammatti tonkia persettä ja arvailla kovasti mikä siellä on vikana?
Hienoa, minun tyttäreni valmistuu sosiaalityöntekijäksi kohta ja on ihan samassa tilanteessa.
Sitten kun sillä on duunipaikka, niin voisko lainata mulle muutaman satasen?
Voin laittaa tilinumeron privana?
Toivottavasti osaa myös kuunnella ja arkijärkeäkin löytyy. Niitä kun on paljon paskojakin lääkäreitä, että sinuna en lähtis vielä liikaa keulimaan...
Minä valmistuin putkimieheksi, vähän samoissa hommissa ollaan, rassataan mm.röörejä! Ja eritteisiin tottuu!
Ei edes tohtori? Mikäs se semmonen lääkäri on? (Koulut kesken jättänyt)
Ihan normaalia tuolla alalla. Tunnen hammaslääkisläisiä, jotka on oman alan töissä toisena opintovuonnaan.
Muista sit rampata koko suvun kanssa oikein olan takaa, ja maksu toki kuitataan vetoamalla 6 vuotta sitten ostettuun synttärilahjaan/siihen, että elätitte hänet aikuiseksi.
Tuo on valtaisan ihana tunne. Olen Tanskan parhaimpia urologeja ja työt ei ota loppuakseen. Vanhenevan väestön kalut spragaa solkenaan.
Niinpä. Mieheni on erikoisl
ääkäri ja hänelle tarjotaan esim 78 pros työaikaa, terveyskeskuslääkäriksi, Hämeeseen. Palkka olisi n 10 000, autoetu ja asunto. Aivan käsittämätöntä.
Ei aplla mitään poikaa ole. Keksii näitä juttuja täyttämään yksinäistä mt-päihdekuntoutujan elämäänsä.
Poikasi ei ole ainoa, etenkään tolla alalla :) Mutta hyvältähän se tuntuu, näemmä etenkin lapsen vanhemmasta.