Minkä sitä katsoisi HBO: lta
En oikein innostunut siitä uudesta vampyyrisarjasta, Mullan alla on katsottu, Handmaids tale on katsottu, jäitä hattuun katsottu. Kannattaako sitä Liers sarjaa seurata, katsoin ensimmäisen osan mutta en jaksanut odottaa, että kertovat kuka murhattiin? Sharp objects katsottu, se oli jo sillä rajoilla, että viitsiikö, kun oli niin kliseinen.
Kommentit (16)
Minäkin katsoin just Barryn, oli hyvä. Hyviä hahmoja. Tulisi toinen kausi pian ja toivottavasti yhtä hyvä.
Killing Eve on hyvä myös.
Suosittelen Killing Eve-sarjaa (paranee vain jakso jaksolta) ja Big little lies sekä Divorce-sarjaa
Vierailija kirjoitti:
BARRY! Bill Hader ja Henry Winkler voittivat juuri emmyt roolisuorituksistaan👍
Oliko se palkkamurhaaja, katsoin yhden osan mutta en koukuttunut. Ehkä katson kuitenkin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Killing Eve-sarjaa (paranee vain jakso jaksolta) ja Big little lies sekä Divorce-sarjaa
Pitää katsella.
Ihanaa jos Bill Hader saisi vihdoin mainetta ja kunniaa<3 Jos joku niin hän on sen ansainnut! Pelkäsin jo että vaipui SNL:llän jälkeen unholaan vaikka on ihan ilmiömäisen taitava ja hauska esiintyjä🏆
Killing Eveä suosittelen minäkin! Hyvät näyttelijät, yllättävää tarinankerrontaa, freesi toteutustapa ja ripaus hyvää huumoriakin. Toinen hyvä on Westworld mikäli sci-fi yhtään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Killing Eveä suosittelen minäkin! Hyvät näyttelijät, yllättävää tarinankerrontaa, freesi toteutustapa ja ripaus hyvää huumoriakin. Toinen hyvä on Westworld mikäli sci-fi yhtään kiinnostaa.
Taidan tutustua tänään Killing Eveen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Big Lovenkin sain nähdä viimeinkin kuinka tarina päättyi.
Minä järkytyin että se Big Loven pääosan esittäjä on kuollut:( Tykkäsin hänestä Titanicissa ja Apollo13.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Big Lovenkin sain nähdä viimeinkin kuinka tarina päättyi.
Minä järkytyin että se Big Loven pääosan esittäjä on kuollut:( Tykkäsin hänestä Titanicissa ja Apollo13.
Niin sanotusti parhaassa iässä meni, harmi kyllä.
Killing Eve on hyvä. Tuollaisista juuri tykkään, joissa tapahtuu. ap
Saako kysyä ohis eli loppuuko tuo handmaids tale kahteen kauteen? Mulla näkyy vain ne. Vai loppuko se kokonaan? Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä ohis eli loppuuko tuo handmaids tale kahteen kauteen? Mulla näkyy vain ne. Vai loppuko se kokonaan? Kiitos
Ensi vuonna tulee kolmas kausi. :)
BARRY! Bill Hader ja Henry Winkler voittivat juuri emmyt roolisuorituksistaan👍