Mies haluaa lapsen
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä reilut viisi vuotta. Minä tiedän etten lapsia halua, ja kerroin siitä miehelle jo suhteen alussa. Mies sanoi silloin myös olevansa varma siitä, ettei halua lapsia.
Nyt jo puolisen vuotta mies on kuitenkin puhunut siitä miten oma lapsi olisi kiva ja miten minustakin tulisi varmasti hyvä äiti. Minä en edelleenkään halua lasta.
Ärsyttää ja surettaa kun tuntuu että ero on nyt ainoa vaihtoehto
Kommentit (109)
Helpottaa eroa tietää että mies sietää naista vain reikien takia.
Naisella on luontainen äidinvaisto. Pyöräytä se mukula niin huomaat. Ja sit ei tarvii erota
Todella harmi. Toisaalta jos miehesi mieli on muuttunut, kannattaa päästää hänet menemään. Noin isossa asiassa ei kannata kummankaan tehdä kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa reikä, jota lähelle olet päässyt, oli äitisi reikä.
Niin se vaan menee, että joskus vannoutunut vela haluaakin lapsen :)
Vierailija kirjoitti:
Todella harmi. Toisaalta jos miehesi mieli on muuttunut, kannattaa päästää hänet menemään. Noin isossa asiassa ei kannata kummankaan tehdä kompromisseja.
Näin olen itsekin miettinyt. Miehen kanssa ollaan asiasta hieman keskusteltu, mutta hän ei vielä varmaan aivan täysin ymmärrä, että minun mieleni ei tule tässä asiassa muuttumaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, klassikkokommentti tuli sieltä.
Vauva-palstan antia vuosien varrelta:
Argumentti: Naiset tienaavat vähemmän kuin miehet keskimäärin.
Vasta-argumentti: SÄ ET IKINÄ MITÄÄ REIKÄÄ SAANU!!!!1
Argumentti: Lapsien tekeminen on suurin ympäristöä kuormittava asia yksilön kohdalla.
Vasta-argumentti: VARMAA PERÄKAMMARISTA HUUTELET ETKÄ IKINÄ EMÄTINTÄ SAISIKAAN MUAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Argumentti: Ehkäisypillereiden syöminen on tyhmää ympäristön ja terveyden näkökulmasta.
Vasta-argumentti: MIKSI PAKOTAT SYÖMÄÄN NIITÄ??????????? ET VASMASTI OLE IKINÄ REIKÄÄ EDES SAANU MENE ULILAUDALLE SIITÄ ITKEMÄÄN!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Naisella on luontainen äidinvaisto. Pyöräytä se mukula niin huomaat. Ja sit ei tarvii erota
Kommenttisi on varmaan ajattelemattomasti kirjoitettu tai jopa vitsi, mutta silti on jotenkin erikoista ja järkyttävääkin, että tuollaista edes ehdotetaan. Olen nähnyt, että ihmisille ehdotetaan lastenhankintaa parisuhteen pelastamiseksi, elämänhallinnan ongelmiin (en tarkoita ap:ta, huom) tai ihan muuten vain, "koska kyllähän asiat aina järjestyvät, ja lapsia vain kuuluu tehdä".
Äidinvaisto? En tiedä, onko sitä kaikilla naisilla. Vaikka olisikin, joku voi pidättäytyä lastenhankinnasta täysin rationaalisin perustein. Ap:lla on omat syynsä, ja ne ovat hänen yksityisasiansa.
Miehet on tommosia. Suurin osa valehtelee alkuhuumassa silmät ja korvat täyteen miten eivät ikinä halua lapsia. Ja kaikki haluavat lopulta kuitenkin.
Mulla on varmaan sama edessä pian. Haistan miehen orastavan vauvakuumeen kauas. Surettaahan se kun tässä on yhteistä elämää rakennettu vuosia, mutta kompromissi ei tässä asiassa ole mahdollinen.
Tsemppiä ap. I feel you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, klassikkokommentti tuli sieltä.
Vauva-palstan antia vuosien varrelta:
Argumentti: Naiset tienaavat vähemmän kuin miehet keskimäärin.
Vasta-argumentti: SÄ ET IKINÄ MITÄÄ REIKÄÄ SAANU!!!!1
Argumentti: Lapsien tekeminen on suurin ympäristöä kuormittava asia yksilön kohdalla.
Vasta-argumentti: VARMAA PERÄKAMMARISTA HUUTELET ETKÄ IKINÄ EMÄTINTÄ SAISIKAAN MUAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Argumentti: Ehkäisypillereiden syöminen on tyhmää ympäristön ja terveyden näkökulmasta.
Vasta-argumentti: MIKSI PAKOTAT SYÖMÄÄN NIITÄ??????????? ET VASMASTI OLE IKINÄ REIKÄÄ EDES SAANU MENE ULILAUDALLE SIITÄ ITKEMÄÄN!!!!!!!!!!!!
Raivokkaat yksinäiset miehet estradilla, olkaa hyvä
Eroa
Mies ansaitsee lapsen terveen naisen kanssa!
Ei ihminen ole muuta kuin primitiivinen vaistojensa orjuuttama elukka, joka tekee väkisin lisää väkeä valmiiksi ylibuukatulle saastuneelle pallolle kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tommosia. Suurin osa valehtelee alkuhuumassa silmät ja korvat täyteen miten eivät ikinä halua lapsia. Ja kaikki haluavat lopulta kuitenkin.
Mulla on varmaan sama edessä pian. Haistan miehen orastavan vauvakuumeen kauas. Surettaahan se kun tässä on yhteistä elämää rakennettu vuosia, mutta kompromissi ei tässä asiassa ole mahdollinen.
Tsemppiä ap. I feel you.
Eroa!
Mies ansaitsee lapsen terveen naisen kanssa!
On luonnotonta olla haluamatta lapsia
Oot sairas! Ehkäisyhormonit saaneet sut sekaisin!
.
Kun lopetat ne lääkkeet vanhana tajuut että kehto tyhjä!!! Et oo valinnut vaan lääkäri valinnut kun antoi sulle hormonit!!! 🤣🤣
.
Sad
Vierailija kirjoitti:
Entä jos haluan kieltää tämän ainakin mielessäni koska haluan itsekin tulla paritelluksi? En halua ajatella että sietää minua vain pumppaamisen takia, mutta minun on kuitenkin saatava jotain lypsäystä. Aika ristiriitaista. Toinen on selitettävä valheeksi että pystyn nauttimaan.
Tosi kurja tilanne, kun alkuun varma vela muuttaakin mielensä. Jos mies lapsia haluaa, niin parasta tehdä se selväksi, että oma mieli ei tule muuttumaan ja kenenkään mieliksi ei lasta tee. Sitten vaan täytyy käydä se surullinen, todennäköisesti eroon johtava keskustelu. Ketään ei pidä painostaa ja manipuloida lastentekoon eikä myöskään luopumaan lapsihaaveestaan. Surullinen tilanne, mutta kompromissia tosiaan ei voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen ole muuta kuin primitiivinen vaistojensa orjuuttama elukka, joka tekee väkisin lisää väkeä valmiiksi ylibuukatulle saastuneelle pallolle kuolemaan.
Lapsia syntyy liian vähän kaikkialla maailmassa! Tosin sua ei kaivata!
.
Pallo ei ole saatunut ja homma paranee kokoajan! 👍
.
Lapsia syntyy liian vähän
Tietenkin jonkun sedän piti tännekin tulla valittamaan.
Jaksamisia aloittajalle, rankka tilanne.
Rakastan miestä yli kaiken ja eroaminen tuntuu raskaalta päätökseltä. En kuitenkaan halua seistä miehen unelmien tiellä, jos hän nyt lapsia haluaa