Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 50kg nainen! Miten syöt päivittäin ja urheilet?

Vierailija
29.09.2018 |

Eli miten pysyt painossasi? Ja mikä on pituutesi ja ikäsi? Käytätkö usein alkoholia?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun painoin 45 kg (165 cm) söin päivän aikana smoothien, omenan ja lohipyörykän.

Oliko sinulla syömishäiriö vai etkö välittänyt ruoasta?

Vierailija
22/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v. 153cm ja 48kg. Syön kun on nälkä, pari, kolme kertaa päivässä. Ruoka pääosin lihaa, kalaa, kananmunia ja voita. Kännit otan jouluna ja juhannuksena, muuten en alkoa juo.

Hämmentävää. että joku haluaa ryypätä jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, juon, nain.

Buliiminen seksiaddikti alkoholisti.

40v ja hoikkana äijän saa valita.

Vierailija
24/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v. 153cm ja 48kg. Syön kun on nälkä, pari, kolme kertaa päivässä. Ruoka pääosin lihaa, kalaa, kananmunia ja voita. Kännit otan jouluna ja juhannuksena, muuten en alkoa juo.

Hämmentävää. että joku haluaa ryypätä jouluna.

Miksi? Päivä se on muiden joukossa.

Vierailija
25/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa painossa viitisentoista vuotta sitten noin 35-vuotiaana. Söin varmaan aika vähän. En muista. Sauvakävelin / rullaluistelin kolmisen kertaa viikossa.

Olin tajuttoman rakastunut - siksi laihduin. En saanut oikein syötyä.

Join kyllä alkoholia runsaastikin.

Minulla ei ollut painon kanssa ongelmia.

Ongelmat alkoivat viidessäkympissä. Kiloja tulee, jos jatkaa ihan normaalia elämään. Täytyy nähdä nälkää ja liikkua ihan törkeesti, mikäli selviää vv:n läpi lihomatta. (miinus muutamat kuikelot ja kuolleen kesän oravanaiset, jotka eivät liho millään. Ovat kuitenkin poikkeusia)

Vierailija
26/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei oikeen osaa edes kuvitella miten hoikka ja pieni on alle 50kg nainen kun oma vaimo on 165/90 mittainen..

Vierailija
27/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuossa painossa viitisentoista vuotta sitten noin 35-vuotiaana. Söin varmaan aika vähän. En muista. Sauvakävelin / rullaluistelin kolmisen kertaa viikossa.

Olin tajuttoman rakastunut - siksi laihduin. En saanut oikein syötyä.

Join kyllä alkoholia runsaastikin.

Minulla ei ollut painon kanssa ongelmia.

Ongelmat alkoivat viidessäkympissä. Kiloja tulee, jos jatkaa ihan normaalia elämään. Täytyy nähdä nälkää ja liikkua ihan törkeesti, mikäli selviää vv:n läpi lihomatta. (miinus muutamat kuikelot ja kuolleen kesän oravanaiset, jotka eivät liho millään. Ovat kuitenkin poikkeusia)

Tyhmähän olet, kun näet nälkää vv:n takia. Muuta ruuan sisältöä, saat syödä ruokaa etkä kärsi nälästä etkä liho. Mutta kukin tyylillään :)

Vierailija
28/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten pysyt painossasi? Ja mikä on pituutesi ja ikäsi? Käytätkö usein alkoholia?

Ikä 47v. , 159cm. ja 49kg. Paino on pysynyt samana viimeiset 30vuotta. Syön ihan normaalia ruokaa, aamupala, lounas, välipala ja illallinen. En harrasta napostelua kuin ns. juhlapyhinä. Liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja hyötyliikuntaa joka päivä eli hissin sijaan portaat jne. Alkoholia noin 3 lasia viiniä viikossa.

Vierailija
29/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

162/49. Syön paljon marjoja ja jukurttia, puuroa, hedelmiä tavallasia kotiruokia. Viikonloppuisin useimmiten jotain vähän epäterveellisempää ja mehuja. Nykyään liikun vähän vähemmän, mutta ennen joka päivä jotain, edes kävelylenkki. Zumbaa/sali/bodybalance. Nykyään kävelylenkkejä, 1 krt viikossa sali ja bodybalance. Alkoholia en käytä ollenkaan enkä juo limuja.

Vierailija
30/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mitä sattuu. Peruna on parasta. Alkoholia menee joka viikko kun viiniä ruoan kanssa. Töissä käveleminen on ainoa liikunta muoto.

Olen 154cm eli ihan normaalipainoinen.

Vierailija
31/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain kun on aivan pakko, en juo, elän kahvilla ja tupakalla. sairastan anoreksiaa ja mittani ovat 170/41.

Aikuinen terve nainen ei paina alle 50kg. Lopettakaa tuo hömpötys ja olkaa tyytyväisiä itseenne ettette yksi päivä herää niinkuin minä ja tajua että on liian myöhäistä pelastaa itseään.

Vierailija
32/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vain kun on aivan pakko, en juo, elän kahvilla ja tupakalla. sairastan anoreksiaa ja mittani ovat 170/41.

Aikuinen terve nainen ei paina alle 50kg. Lopettakaa tuo hömpötys ja olkaa tyytyväisiä itseenne ettette yksi päivä herää niinkuin minä ja tajua että on liian myöhäistä pelastaa itseään.

Aikuinen terve nainen voi painaa alle 50kg, kun pituus on puoltoistametriä.

Vierailija
33/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti otit pointista kopin. Not.

Vierailija
34/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti otit pointista kopin. Not.

Veikkaan, että täällä tätä painoa pohtii n. 150-160 cm pituiset naiset. Sairautesi on tietenkin kaikkien mielestä surullista, ei kukaan mieleltään terve tavoittele alipainoa. -eri

Vierailija
35/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alle 50kiloisia naisia olekaan ellei pituus ole 150cm 🤔

Vierailija
36/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 175 cm ja 49 kg ja koskaan ei ole tarvinnut katsoa, mitä suuhun laitan. Syön aika epäsäännöllisesti, monta kertaa viikossa roskaruokaa ja suklaata. Liikuntaa en juuri harrasta. En vaan liho millään. Ja ikä on 34 v.

Vierailija
37/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko saanut ammattiapua? Psykologi?

Vierailija
38/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ei oikeen osaa edes kuvitella miten hoikka ja pieni on alle 50kg nainen kun oma vaimo on 165/90 mittainen..

Sun pitää kokeilla pientä naista ;)

Vierailija
39/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoja oletuksia tuollaiset, ettei aikuinen voisi painaa alle viittäkymmentä kiloa :D

Olen kylläkin itse aina ollut urheilullinen, ahkerasti liikkuva ihminen ja en ole ikinä oikein välittänyt esimerkiksi pizzasta, hampurilaisista tai vaikkapa suklaasta, ei vaan tule hyvä olo jos niitä syö liikaa. Varsin positiivinen kierre toki, ei ole tottunut syömään jotakin ja sitten harvoin näitä syödessä tulee epämukavan tuhkutäysi olo.

No mutta, olen itse noin 160 cm pitkä ja painan 43 kiloa. Olen aina ollut sirorakenteinen, mutta silti esimerkiksi c-kupin rinnat löytyy ja takamus ei ole ihan lätty, olo on energinen ja jaksava. Näistä siis varmaankin pääteltävissä etten näytä tai ole vaikkapa syömishäiriöinen ja paino on minulle luonnollinen :) Toki massa kerääntyy ihmisillä eri paikkoihin.

Harrastan liikuntaa noin kuutena päivänä viikossa. Käyn juoksemassa (päivästä riippuen intervalleja ja lenkkejä välillä 5-15 km), pyöräilen kotoa löytyvällä kuntopyörällä, käyn salilla kerran viikossa tekemässä muita lajeja tasapainottavaa ja tukevaa treeniä, sekä tanssin balettia kolme kertaa viikossa kahdesta tunnista neljään kerrallaan.

Syön todella paljon marjoja, hedelmiä ja kasviksia eri muodoissa. Smoothiena, höyrytettynä, paistettuna, sellaisenaan, nopeana välipalana tai aterioiden yhteydessä, onhan näitä. Kananmunia menee myös päivittäin. Paljon kanaa, jonkin verran punaista lihaa ja kalaa, välillä erilaisia kasvisruokia. Paljon erilaisia keittoja etenkin nyt ilmojen kylmetessä. Kaikenlaiset kovat imeskeltävät karkit ovat pikkuinen paheeni.

Alkoholia juon punaviinin muodossa varmaankin viikoittain lasillisen tai pari hyvän päivällisen kanssa :) Humalassa olen äärimmäisen harvoin, en pidä siitä olotilasta vaikka hyvää viiniä sitten näin pieninä annoksina arvostankin.

Mukavaa syksyä :)

Vierailija
40/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoja oletuksia tuollaiset, ettei aikuinen voisi painaa alle viittäkymmentä kiloa :D

Olen kylläkin itse aina ollut urheilullinen, ahkerasti liikkuva ihminen ja en ole ikinä oikein välittänyt esimerkiksi pizzasta, hampurilaisista tai vaikkapa suklaasta, ei vaan tule hyvä olo jos niitä syö liikaa. Varsin positiivinen kierre toki, ei ole tottunut syömään jotakin ja sitten harvoin näitä syödessä tulee epämukavan tuhkutäysi olo.

No mutta, olen itse noin 160 cm pitkä ja painan 43 kiloa. Olen aina ollut sirorakenteinen, mutta silti esimerkiksi c-kupin rinnat löytyy ja takamus ei ole ihan lätty, olo on energinen ja jaksava. Näistä siis varmaankin pääteltävissä etten näytä tai ole vaikkapa syömishäiriöinen ja paino on minulle luonnollinen :) Toki massa kerääntyy ihmisillä eri paikkoihin.

Harrastan liikuntaa noin kuutena päivänä viikossa. Käyn juoksemassa (päivästä riippuen intervalleja ja lenkkejä välillä 5-15 km), pyöräilen kotoa löytyvällä kuntopyörällä, käyn salilla kerran viikossa tekemässä muita lajeja tasapainottavaa ja tukevaa treeniä, sekä tanssin balettia kolme kertaa viikossa kahdesta tunnista neljään kerrallaan.

Syön todella paljon marjoja, hedelmiä ja kasviksia eri muodoissa. Smoothiena, höyrytettynä, paistettuna, sellaisenaan, nopeana välipalana tai aterioiden yhteydessä, onhan näitä. Kananmunia menee myös päivittäin. Paljon kanaa, jonkin verran punaista lihaa ja kalaa, välillä erilaisia kasvisruokia. Paljon erilaisia keittoja etenkin nyt ilmojen kylmetessä. Kaikenlaiset kovat imeskeltävät karkit ovat pikkuinen paheeni.

Alkoholia juon punaviinin muodossa varmaankin viikoittain lasillisen tai pari hyvän päivällisen kanssa :) Humalassa olen äärimmäisen harvoin, en pidä siitä olotilasta vaikka hyvää viiniä sitten näin pieninä annoksina arvostankin.

Mukavaa syksyä :)

Syötkö sitten ollenkaan hiilareita? Esim pastaa perunaa riisiä jne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi