Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 50kg nainen! Miten syöt päivittäin ja urheilet?

Vierailija
29.09.2018 |

Eli miten pysyt painossasi? Ja mikä on pituutesi ja ikäsi? Käytätkö usein alkoholia?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten pysyt painossasi? Ja mikä on pituutesi ja ikäsi? Käytätkö usein alkoholia?

Vierailija
2/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön neljä kertaa päivässä vaihtelevaa, itsetehtyä ruokaa. En välttele mitään ruoka-aineita, paitsi sokeria syön mahdollisimman vähän. En juo alkoholia. En syö mitään prosessoitua enkä juo virvoitusjuomia. Urheilen viitenä päivänä viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalioni ei ole kummoinen, mutta painossa pysymisessä on auttanut yksinkertainen kaloreiden laskeminen. Vain 1000-1300 kaloria päivä. 

Vierailija
4/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

200g pussin baby porkkanoita, omena ja 2 näkkäriä kurkkuviipaleilla. 1,5l vettä.

Vierailija
5/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 23, pituus 161, paino 48-49 kg. Syön vähän miten sattuu, ruokarytmi ainakin tosi hukassa eikä se ruoka yleensä monipuolisuudellaankaa loista. Mutta siis ihan perus ruokaa, pastoja, laatikkoruokia, välillä salaatteja yms. Eineksiä myös liian paljon. Herkkuja syön myös monta kertaa viikossa, etenki limsat on mun pahe mutta oon sentää siirtyny niissä nyt sokerittomiin versioihin. Liikun myös aika epäsäännöllisesti mut salilla pyrin käymään 1-2 kertaa viikossa ja lisäks tykkään kävelyillä käydä. Sillon tällön vetelen myös porrastreeniä tai yksinkertasia lihaskuntojuttuja kotosalla.

Vierailija
6/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy tunnustaa, että syön huonosti ja liikun vähän. Siksi en paljon painakaan.

Vierailija
7/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v/155cm/43kg. Säännöllinen ruokarytmi madollisemman omataloudellisesti riistaa, kalaa ja kasviksia, jne. Liikuntaa 3-4 kertaa viikossa.

Vierailija
8/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kun on nälkä, en muuten. En urheile, mutta liikun jokaiseen paikkaan omin jaloin jos vaan voin.

Vierailija
9/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En urheile pahemmin, mutta kävelen paikasta toiseen. Nyt yritän aloittaa liikunnan terveyden takia (olematon kunto vaikka olenkin hoikka).

Syön herkkuja mutta olen nirso, olen myös ruuan suhteen nirso ja kasvissyöjä. Syön ehkä 3-6 kertaa päivässä.

En juo mitään muuta kuin vettä, kahvia tai teetä. Alkoholiin en koske koska humallun liin helposti.

163/47

Vierailija
10/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen, paino 47 kg. Syön aamupalan (leipää, hedelmä, tuoremehu), toisinaan välipalan, päivällisen (lämmin ruoka+salaatti), iltateen + pullan ja yhdeksän jälkeen illalla vielä pari voileipää. En urheile kummoisesti, ehkä kerran viikossa, mutta kävelen tai pyöräilen mahdollisuuksien mukaan.

Paino ja ruokatottumukset ovat pysyneet vuosikaudet samana, enkä ole koskaan juonut alkoholia tai virvoitusjuomia muualla kuin juhlissa. Pullaa tai kakkua tulee syötyä kerran päivässä, mutta karkinsyönti on lähinnä satunnaisia suklaapalasia. Lihansyönti rajoittuu enimmäkseen kalaan ja kanaan, punaista lihaa syön harvoin.

Vierailija
11/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskauksia lukuun ottamatta ollut aina tämän painoinen. Olen kaikkiruokainen, syön paljon aamulla. Sokeria välttelen, alkoholia kohtuudella. Arkiliikun paljon, en esim käytä hissiä. Pari kertaa viikossa 5-10 km juoksulenkki, kerran vkossa pump tms. Kotona päivittäin kyykyt, vatsalihakset, punnerrukset.

En koe yhtään vaikeana pysyä tässä painossa. Herkuttelen silloin kun siltä tuntuu. Perusruokavalio kuitenkin aika kevyt. Paljon kasviksia, marjoja jne.

Vierailija
12/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön PALJON kunnon ruokaa, herkkuja 1-3 kertaa viikossa ja määrät vaihtelee mutta yksi herkutteluhetki voi käsittää esim. 200g karkkia tai pari pullaa. Roskaruokaa en juuri syö. Liikun päivittäin mm. pyöräilen paljon, käyn salilla pari kertaa viikossa ja työni on jonkin verran fyysistä. Olen 30-v ja 157cm pitkä.

Vierailija
13/106 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun painoin 45 kg (165 cm) söin päivän aikana smoothien, omenan ja lohipyörykän.

Vierailija
14/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, että joku syömishäiriöinen kalastelee täällä laihdutusneuvoja, mutta toivon, että olet lyhyt nainen ja ehkä vaihdevuosien myötä painonhallinta alkaa olla vaikeampaa.

Olen 47-50/161, 24 v ja syön tunteen mukaan, joskus enemmän joskus vähemmän, sillälailla, ettei tule ähky olo. Pääasiassa syön aika kevyttä ruokaa, mutta kyllä usein herkuttelenkin.

Syön aina tukevan aamupalan, muuten olen heti miettimässä, että mitähän seuraavaksi. Yleensä kauralesepuuron marjoilla ja pähkinöillä. Jos se tympii niin rahka/jogurttiannoksen, voileipiä tai smoothieta + iso muki kahvia kermalla, nam!

Lounaaksi syön yleensä salaattia tai keittoa, joskus jos miehen kanssa ehditään käydä yhdessä lounaalla niin esim. aasialaista tai jotain speciaalia. Tykkään todella paljon myös Välimeren ruoista. :)

Välipala on kevyt ja pikainen koska ei ole silloin nälkä. Joku hedelmä tai suklaapatukka.

N. viiden-kuuden maissa syömme kotiruoan. Se on jotain mitä pienet lapset syövät = vähämausteista/mautonta. Esim. perunamuusia ja kalaa ja perus kurkkutomaattisalaattia, porkkanaraastetta tms.

Iltapalaksi yleensä aamupalaruokia, mutta ei niin isosti.

Mitä liikuntaan tulee niin lasten kanssa tulee ulkoiltua eli ns. hyötyliikuntaa, lenkillä käyn kerra-pari viikossa. Lisäksi joogailen joskus aamuisin ja harrastan tanssia kerran viikossa.

Iän myötä aineenvaihdunta varmaankin hidastuu, mutta sitten on aikaa harrastaa liikuntaakin enemmän. Ainiin, juon alkoholia ehkä pari annosta vuodessa.

Vierailija
15/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 153 cm ja aina oksennustaudin jälkeen painan himpun verran alle 50 kg. Ikää 35 v.

Vierailija
16/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60v. 153cm ja 48kg. Syön kun on nälkä, pari, kolme kertaa päivässä. Ruoka pääosin lihaa, kalaa, kananmunia ja voita. Kännit otan jouluna ja juhannuksena, muuten en alkoa juo.

Vierailija
17/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön PALJON kunnon ruokaa, herkkuja 1-3 kertaa viikossa ja määrät vaihtelee mutta yksi herkutteluhetki voi käsittää esim. 200g karkkia tai pari pullaa. Roskaruokaa en juuri syö. Liikun päivittäin mm. pyöräilen paljon, käyn salilla pari kertaa viikossa ja työni on jonkin verran fyysistä. Olen 30-v ja 157cm pitkä.

Ystäväni painaa 200 kiloa ja syö vain kotiruokaa, siis ruokaa ei herkkuja.

Vierailija
18/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni painaa 200 kiloa ja syö vain kotiruokaa, siis ruokaa ei herkkuja.

Ei tossa sun lainaamassa viestissä puhuttu kotiruuasta.

Vierailija
19/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuat aina samoihin aikoihin, syön mahan täyteen mutten ähkyyn asti ja ruokailujen välillä ei napostella. Lisäksi en tykkää mistään rasvaisesta tai sokerisesta niin ei tule perinteisiä mättöruokiakaan syötyä vaan kokkaan kaiken itse. 167cm ja 25v

Vierailija
20/106 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalaksi puuroa, jugurttia, hedelmän tms. Kunnon lounaan (yksi lautasellinen), illalla leipää, hedelmiä, jugurttia tms. Lisäksi herkkuja menee aika paljon. Pysyn hoikkana varmaan siksi, että lopetan AINA syömisen heti, kun vatsani on täyttynyt. En siis ikinä syö ähkyyn asti, sillä siitä tulee minulle tosi huono olo. Lisäksi syön vain, kun minulla on nälän tunnetta, en "muuten vaan" tai kellonaikojen mukaisesti.

En harrasta mitään liikuntaa, mutta teen päivittäin puutarhatöitä alkukeväästä myöhäiseen syksyyn ja talvella remonttia/lumitöitä tms. Arkiliikuntaa siis on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi