Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 50kg nainen! Miten syöt päivittäin ja urheilet?

Vierailija
29.09.2018 |

Eli miten pysyt painossasi? Ja mikä on pituutesi ja ikäsi? Käytätkö usein alkoholia?

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 153 cm ja aina oksennustaudin jälkeen painan himpun verran alle 50 kg. Ikää 35 v.

Vierailija
62/106 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinennainen kirjoitti:

Paistettu fasaani hapanimeläkermakastiikkeella, kokakola sero 1,5l, possunkorvat ja aktiiviajukurtti joka päivä. Harrastan myös sauvvakävelyä, vesijunppaa, skumpaa, fitboxia, sumpaa, sampaa, parinvaihtotanssia, potkupukunyrkkeilyä ja rajua sexua mieheni Martin kanssa joka päivä.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

159 cm ja 49kg. Ikää 31. Syön perus kotiruokaa lautasmallin mukaan. Normaalisti syön aamupalan, lounaan, välipalan, illallisen ja iltapalan. Olen herkkusuu joten sokeria tulee syötyä aivan liikaa. Harrastan kestävyysjuoksua eli se varmaan selittää miksi liiallinen herkuttelu ei ole vielä näkynyt vyötäröllä. Juoksu polttaa kuitenkin tehokkaasti kaloreita ja vaatii paljon energiaa joten en välttele esimerkiksi hiilareita ollenkaan. Juoksen viitenä päivänä viikossa ja kahtena muuna päivänä hyötyliikuntaa eli pyöräilen enkä käytä autoa yms.

Vierailija
64/106 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

159 cm ja 49kg. Ikää 31. Syön perus kotiruokaa lautasmallin mukaan. Normaalisti syön aamupalan, lounaan, välipalan, illallisen ja iltapalan. Olen herkkusuu joten sokeria tulee syötyä aivan liikaa. Harrastan kestävyysjuoksua eli se varmaan selittää miksi liiallinen herkuttelu ei ole vielä näkynyt vyötäröllä. Juoksu polttaa kuitenkin tehokkaasti kaloreita ja vaatii paljon energiaa joten en välttele esimerkiksi hiilareita ollenkaan. Juoksen viitenä päivänä viikossa ja kahtena muuna päivänä hyötyliikuntaa eli pyöräilen enkä käytä autoa yms.

Vierailija
65/106 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lämpimän ruuan kaksi kertaa päivässä, aamupalaksi puuroa ja välipaloina hedelmiä ja pähkinöitä. Jonkun pienen herkun syön melkein joka päivä. Teen ruokaa kiireiden takia ehkä kerran viikossa, muuten syön eineksiä tai puolivalmisteista kasattuja settejä. Dallaspulla on paras herkku, niitä syön koko säkin kerran viikkoon. Kasviksia paljon joka päivä ja lihatuotteita ostan ehkä kerran kuussa. Liikun joka päivä pyörällä tai kävellen yhteensä 7 km työmatkat ja vapaa-ajalla ulkoisen paljon, lähinnä kävelen luonnossa. Pari kolme kertaa viikossa teen lihastreeniä kotona. Olen myös motorisesti aika levoton, siivoilen ja säädän paljon kaikenlaista, en koskaan makaa sohvalla pitkiä aikoja. Mulla on lääkitys joka vähentää ruokahalua ja piristää, mutta laiha ja liikkuvainen olen kyllä ollut ennen sitäkin. Suoli toimii hyvin ja laihuus ja hyvä ruokavalio on kotoa perittyä. Haluaisin olla vähän muodokkaampi mutta fläsä kertyy vain keskivartaloon joten parempi näin.

Vierailija
66/106 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hivenen mielekkäämpää kysyä aloituksen kysymystä painoindeksin kautta. Olen itse yli 50 kiloa ja alipainoinen.

Vierailija
67/106 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa on peruskotiruoka?

Vierailija
68/106 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mahdollisemman omavaraisesti. Eli syön lähinnä kalaa, riistaa, munaa, marjoja ja kasviksia. Kaupasta ostan lähinnä siemeniä, pähkinöitä, olviiviöljyä ja turkkilaista jogurttia. Juomana vesi, enkä käytä alkoholia lainkaan.

Liikunta on lähinnä luontaista liikkumista ulkona.

N43, 155cm/43kg

Vierailija
69/106 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön mahdollisemman omavaraisesti. Eli syön lähinnä kalaa, riistaa, munaa, marjoja ja kasviksia. Kaupasta ostan lähinnä siemeniä, pähkinöitä, olviiviöljyä ja turkkilaista jogurttia. Juomana vesi, enkä käytä alkoholia lainkaan.

Liikunta on lähinnä luontaista liikkumista ulkona.

N43, 155cm/43kg

Hups, olin vastannut tähän vuosi sitten :D

Vierailija
70/106 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa on peruskotiruoka?

Ei ainakaan mäkkäriä tai pizzaa.

Vierailija
71/106 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia, virvoitusjuomia ja mehuja. Olen kasvissyöjä. Syön yleensä kolmesti päivässä. Ruoat on nyt työttömänä epäterveellisiä. Usein leipää, pitsaa ja muita herkkuja jopa päivittäin. Eilisen ruoat: Puolet sipsipussista, 3 palaa suklaakakkua, sämpylä (ihan pelottaa kun syön tuolla tavalla). Pari kertaa viikossa saan aikaiseksi syötyä ns oikeaa itsetehtyä  ruokaa. Kävelen päivittäin 45 minuuttia. Aiemmin en joka päivä liikkunut ja saatoin syödä kerralla neljäkin leipäviipaletta. Silloin paino 52kg, nykyisin 45.

Välillä kun saan töitä muutamaksi viikoksi, syön terveellisemmin ja liikun fyysisen työn vuoksi enemmän. En syö mitään ennen töihin menoa. Evääksi otan usein puolet 250g purkin maitorahkasta. 

Vierailija
72/106 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on 23, pituus 170 cm, paino 47,5 kg

Syön ihan normaalisti, mutta alkoholia en käytä lainkaan.

Harrastan telinevoimistelua, balettia, taitoluistelua ja uintia. Pidän myös rullaluistelusta ja pyöräilystä.

Vierailija
73/106 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt taas aktiivisesti saada lisää painoa, mutta eipä juuri tulosta. Syön siis mitä haluan ja vielä sellaista, mitä en haluaisi. Joka päivä jäätelöä on mennyt nyt kesällä ja muita herkkuja, pitsaa, purilaisia ym. "terveellistä". Mutta jos syön terveellistä ruokaa, ja vaikka söisin tauotta, laihdun :(

Olen siis 40v ja paino noin 45 kg. Pituutta 157-158cm.

Liikuntaa en harrasta.

Vierailija
74/106 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäni ollut hoikka. Viimeksi kun punnitsin itseni näytti 47kg eli sama mikä ollut aina. Syön normaalisti ja nyt olen syönyt jäätelöä päivittäin ja myös suklaata. Olen 49v 170cm. Hyötyliikuntaa päivittäin.

Vierailija
75/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön PALJON kunnon ruokaa, herkkuja 1-3 kertaa viikossa ja määrät vaihtelee mutta yksi herkutteluhetki voi käsittää esim. 200g karkkia tai pari pullaa. Roskaruokaa en juuri syö. Liikun päivittäin mm. pyöräilen paljon, käyn salilla pari kertaa viikossa ja työni on jonkin verran fyysistä. Olen 30-v ja 157cm pitkä.

Ystäväni painaa 200 kiloa ja syö vain kotiruokaa, siis ruokaa ei herkkuja.

Ei tossa sun lainaamassa viestissä puhuttu kotiruuasta.

Vierailija
76/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 50 kg/160 cm ja olen 35-vuotias. En ole koskaan laihduttanut enkä koskaan kontrolloinut mitä syön, paitsi että olen vegaani, mutta en ole sitä painonhallinnan vuoksi.  Syön sekä kotiruokaa että ravintolaruokaa ja syön myös herkkuja viikonloppuna. En käytä alkoholia. Liikun aika vähän: juoksu- tai kävelylenkki kolme kertaa viikossa. Pyöräilen töihin, haravoin yms hyötyliikuntaa. 

Vierailija
77/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia. Syön ihan mitä sattuu raikkaista voileivistä makaronilaatikkoon. Kantelen taaperoa ja vauvaa päivät, joskus käyn lenkillä, venyttelen kun jumituttaa ja käyn tanssitunneilla. Pitää syödä ja liikkua niin, että olo on hyvä.

n25 47-49/159

Vierailija
78/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään tarkkaa, kun syön joka päivä niin erilailla. Syön aina mitä tekee mieli milloinkin tai kun tuntuu että olisi nälkä.

Joinain päivinä en oikein edes muista syödä, ja se on varmaan hoikkuuteni salaisuus. Koska toisina päivinä esim jos vietän aikaa läheisteni kanssa niin syön todella paljon. Käydään esim raxissa tai kiinalaisessa syömässä ja ruokaa menee monta lautasellista ja sellaisina päivinä tekee usein mieli myös makeaa (karkkia, jäätelö). Ravintoloissa käyn 2-3 kertaa viikossa.

Mutta normiarkena en taida paljoa syödä, lähinnä pieniä välipaloja nälkään. Yksi leipä lounaalla tai yksi hedelmä työmatkalla jne. En harrasta kokkaamista, että kotona en koskaan syö ruokaruokaa.

En voi kannustaa ketään ruokavaliolleni, mutta tällainen se nyt on.

Liikuntana on hyötyliikuntaa. Työmatkat kävellen 12km päivässä ja työni on seisoma-/ liikkumatyötä 8-12 h päivässä.

160cm/47kg

Vierailija
79/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

54v 164cm 48kg. Syön itse tehtyjä ruokia. Sianlihaa en syö. Leivon, herkuttelen viikonloppuna esim mustikkapiirakalla. En käytä alkoholia enkä polta. Hyötyliikuntaa noin 8000 askelta päivässä. Pyöritän vannetta kotona vartin päivässä.

Vierailija
80/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön normaalin terveellisen aamupalan, lounaan, välipalan ja päivällisen. Päivällisen jälkeen syön 200 g suklaalevyn tai 1 l jäätelöä, tai sipsejä tai karkkia yleensä. parhaimpina iltoina syön nämä kaikki. Urheilen 4-5 tuntia päivässä. Olen liian laiha, mutta en jaksa syödä terveellistä ruokaa tämän enempää, joten siksi etenkin jäätelö ja suklaa! Sipsistä saan kyllä liika suolaa, jos kerralla syön paljon, mutta ei ole vaikuttanut terveyteeni.

N20 v/47 kg/168 cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän