Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 50kg nainen! Miten syöt päivittäin ja urheilet?

Vierailija
29.09.2018 |

Eli miten pysyt painossasi? Ja mikä on pituutesi ja ikäsi? Käytätkö usein alkoholia?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön normaalin terveellisen aamupalan, lounaan, välipalan ja päivällisen. Päivällisen jälkeen syön 200 g suklaalevyn tai 1 l jäätelöä, tai sipsejä tai karkkia yleensä. parhaimpina iltoina syön nämä kaikki. Urheilen 4-5 tuntia päivässä. Olen liian laiha, mutta en jaksa syödä terveellistä ruokaa tämän enempää, joten siksi etenkin jäätelö ja suklaa! Sipsistä saan kyllä liika suolaa, jos kerralla syön paljon, mutta ei ole vaikuttanut terveyteeni.

N20 v/47 kg/168 cm

4-5 tuntia PÄIVÄSSÄ?!

Vierailija
82/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan just ja just alle 50kg. Olen 168cm pitkä ja juon alkoholia lähes päivittäin, syön mitä milloinkin mieleni tekee, aina kaalista pizzaan ja porkkanasta friteerattuihin mozzarellatikkuihin. Croissantitkin maistuvat päivittäin. En voi sanoa urheilevani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm, käytän alkoholia ehkä 2krt vuodessa,

En harrasta mitään liikuntaan, mutta kuljen jokapaikkaan kävellen 5-10km/pv.

Syön miten sattuu, huonosti ja epäterveellisesti. :/

Syön yleensä 3krt päivässä, saatan napostella välillä. En vahdi syömisiäni mitenkään, roska ruokaa menee usein ja herkkuja. :/

Pitäs parantaa tapoja...

Vierailija
84/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan just ja just alle 50kg. Olen 168cm pitkä ja juon alkoholia lähes päivittäin, syön mitä milloinkin mieleni tekee, aina kaalista pizzaan ja porkkanasta friteerattuihin mozzarellatikkuihin. Croissantitkin maistuvat päivittäin. En voi sanoa urheilevani.

Et taida sitten syödä kovin isoja määriä?

Vierailija
85/106 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46V, 46 kg, 158cm

Pari ruisleipää, hedelmän tai kasviksia. Maitokahvi.

Lähinnä lenkkeilen 6-10km 5x vko. Ratsastus ja tallihommia saman verran.

Ei ole ruokahalya,syöminen on vaan pakollista, en tykkää mistään.

Mä olen sun ikäinen ja olin täsmälleen samoissa mitoissa lukioikäisenä. Olin silloin kouluterveydenhoitajan hampaissa pari vuotta, koska hän epäili minulla syömishäiriötä. Söin kuitenkin kuin hevonen, sillä liikuin ja kulutin paljon. Pari ruisleipää ja hedelmä olivat minulle iltapäivän välipala, jotta jaksoin pyöräillä koulusta kotiin syömään! Nykyisin painan 10 - 12 kg enemmän ja se on just hyvä keski-ikäiselle.

Sulla ei ole kyllä ihan kaikki kunnossa. 

Vierailija
86/106 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit, ne geenit...

Vierailija
87/106 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla juon mukillisen teetä täysmaidolla, lounaalla jotain kevyttä ja illalla ronskimmin

Vierailija
88/106 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v/168cm/48kg

Arkisin syön aamupalaksi leipää ja jogurttia, lounaaksi töissä joku valmisateria, joskus käyn ulkona lounaalla. Iltapäivällä taas pala leipää ja yleensä iltaisin karkkia tulee syötyä jos katson telkkaria. Viikonloppuisin saatan käydä ulkona syömässä ja illalla syön aina jotain suklaata! Olen sokerikoussa, myönnän. Liikun myös liian vähän. Nuorena urheilin tavoitteellisesti, silloin painoakin oli muutama kilo enemmän. Myös e-pillerit nostivat painoa. Joten ilman urheilua ja pillereitä painoni pysyy jopa liian alhaisena.

Vierailija
89/106 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin pituudesta riippuva asia, ettei kannata pelkkiä kiloja tuijottaa. Itse 168cm, painan nykyisin jotain 53kg eli vähän tuon mainitsemasi yli. Olen 40 v ja istumatyö tuonut muutaman kilon vyötärölle viime vuosina, aikaisemmin painoin tuon 50 kg.

Syön kaikkea, suklaatakin lähes päivittäin. Muuten syön kunnon ruokaa, joka täyttää. Hyötyliikuntaa päivittäin. Ei lainkaan alkoholia ja vain vähän valmisruokia. Näillä menty jo 20 vuotta ja paino pysynyt suht samana. 

Vierailija
90/106 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin pituudesta riippuva asia, ettei kannata pelkkiä kiloja tuijottaa. Itse 168cm, painan nykyisin jotain 53kg eli vähän tuon mainitsemasi yli. Olen 40 v ja istumatyö tuonut muutaman kilon vyötärölle viime vuosina, aikaisemmin painoin tuon 50 kg.

Syön kaikkea, suklaatakin lähes päivittäin. Muuten syön kunnon ruokaa, joka täyttää. Hyötyliikuntaa päivittäin. Ei lainkaan alkoholia ja vain vähän valmisruokia. Näillä menty jo 20 vuotta ja paino pysynyt suht samana. 

Tässä ne hyvät pointit

Vierailija
91/106 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ne hyvät pointit

Vierailija
92/106 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 175 cm ja 49 kg ja koskaan ei ole tarvinnut katsoa, mitä suuhun laitan. Syön aika epäsäännöllisesti, monta kertaa viikossa roskaruokaa ja suklaata. Liikuntaa en juuri harrasta. En vaan liho millään. Ja ikä on 34 v.

Tekee niin pahaa, miten epäterveellisiä tapoja ihmisillä on. Miten voit vielä väittää, ettei ole tarvinnut katsoa, mitä suuhusi laitat? Sinun kun todella tarvitsisi. Se että syöt ravinneköyhää roskaruokaa ja sokerista suklaata monta kertaa viikossa osoittaa, että olet sokea sille, mikä on terveellistä ja mikä ei. Ja se että et juuri liikuntaa harrasta, tiedätkö, mitä liikkumattomuus ja köyhä ravinti terveydellesi aivoja myöden tekee?

Vierailija
93/106 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkkujack kirjoitti:

Itse olen yrittänyt taas aktiivisesti saada lisää painoa, mutta eipä juuri tulosta. Syön siis mitä haluan ja vielä sellaista, mitä en haluaisi. Joka päivä jäätelöä on mennyt nyt kesällä ja muita herkkuja, pitsaa, purilaisia ym. "terveellistä". Mutta jos syön terveellistä ruokaa, ja vaikka söisin tauotta, laihdun :(

Olen siis 40v ja paino noin 45 kg. Pituutta 157-158cm.

Liikuntaa en harrasta.

Voi voi... Kuulostaa epäterveellisiltä elämäntavoilta. Liikunta on yksi asia, joka pitäisi ensin saada kuntoon. Ei eineenvaihduntasikaan toimi normaalisti, jos et liiku. Kyllä terveellisesti voi syödä isoillakin kaloreilla, ei se vaadi roskaruokaa, jota täällä kaikki suosivat. Aloitapa alussa käymään vaikka kaksikin kertaa kuntosalilla aivan tosissaan ja ala syödä normaalia ruokaa, aivan taatusti saat tervettä rakennetta runkoosi.

Vierailija
94/106 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi seisomaan aivan älyttömästi kun luin tämän ketjun urheilullisten ja itsestään huolta pitävien naisten kommentteja.

Vierailija
95/106 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuat aina samoihin aikoihin, syön mahan täyteen mutten ähkyyn asti ja ruokailujen välillä ei napostella. Lisäksi en tykkää mistään rasvaisesta tai sokerisesta niin ei tule perinteisiä mättöruokiakaan syötyä vaan kokkaan kaiken itse. 167cm ja 25v

167 cm, painaa alle 50 kg  ja "syö aina ähkyyn asti"? Niinpä niin. Tässä joku anorektikko taas ilmeisesti näännyttää itseään ja sitten pikkumäärä ruokaa riittää saamaan ähky olon. 

Vierailija
96/106 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruth kirjoitti:

28v/168cm/48kg

Arkisin syön aamupalaksi leipää ja jogurttia, lounaaksi töissä joku valmisateria, joskus käyn ulkona lounaalla. Iltapäivällä taas pala leipää ja yleensä iltaisin karkkia tulee syötyä jos katson telkkaria. Viikonloppuisin saatan käydä ulkona syömässä ja illalla syön aina jotain suklaata! Olen sokerikoussa, myönnän. Liikun myös liian vähän. Nuorena urheilin tavoitteellisesti, silloin painoakin oli muutama kilo enemmän. Myös e-pillerit nostivat painoa. Joten ilman urheilua ja pillereitä painoni pysyy jopa liian alhaisena.

Aamupala: leipää ja jogurttia

Lounas: valmisateria

Välipala: leipä

Iltapala: karkkia

No ei ihme, että olet alipainoinen. Kamala ruokavalio. Varmaan keho voi todella huonosti ja tulee olemaan ongelmia myöhemmin.

Vierailija
97/106 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan enemmän, 57 kg, olen vähän pidempi, 168 cm.

Syön aamulla puuroa marjojen kera, lounaaksi ja päivälliseksi syön tummaa riisiä ja siinä tomaattipohjainen kastike, iltapalana ja välipalana syön jogurttia 2 dl, siihen sekaan jotain, esim teen tuorepuuroa ja hedelmän sekä ruisleivän. Juon vettä, jossa on kuivattuja marjojen lehtiä.

Joka aamu jumppaan 45 min ja paljon fillaroin.

En käytännössä koskaan osta karkkia tai keksejä. Äitienpäivänä oli kakku ja ahmin sitä.

Mutta normiarkena en tee herkkuja. Olen maaliskuun etätyön alkaessa syönyt 2 pääsiäismunaa, jotka sain ja tätä äitienpäiväkakkua.

Vkonloppuisin herkutellaan. Eilen tein leipäkoneella vehnäpitoisen leivän ja lounaaksi teen jauhelihapizzaa.

Esim jos mennään vanhemmilleni viikoksi, on siellä ruoka paljon energiapitoisempaa. Painoa tulee nopeasti. Mutta se myös häviää arjen alettua.

Vierailija
98/106 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

159 cm ja 49kg. Ikää 31. Syön perus kotiruokaa lautasmallin mukaan. Normaalisti syön aamupalan, lounaan, välipalan, illallisen ja iltapalan. Olen herkkusuu joten sokeria tulee syötyä aivan liikaa. Harrastan kestävyysjuoksua eli se varmaan selittää miksi liiallinen herkuttelu ei ole vielä näkynyt vyötäröllä. Juoksu polttaa kuitenkin tehokkaasti kaloreita ja vaatii paljon energiaa joten en välttele esimerkiksi hiilareita ollenkaan. Juoksen viitenä päivänä viikossa ja kahtena muuna päivänä hyötyliikuntaa eli pyöräilen enkä käytä autoa yms.

Mitä hittoa on peruskotiruoka?

No mitäpä luulet? Millaisia kotiruokia Suomessa tehdään paljon? 

Vierailija
99/106 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin 42 Kg 28 vuotiaaksi saakka. Se miten paino pysyi, niin aktiivinen elämänasenne. Kävelin koulumatkat, kauppareissut jne. En syönyt karkkia oikeastaan koskaan. Söin normaalia ruokaa ja myös pizzaa, hamppareita, ranskiksia noin kerran viikossa. Kävin bilettämässä ja join alkoholia. Se kalorimäärä kului ihan varmasti tanssilattialla. Yksinkertaisesti: liiku ja syö, mutta älä mässytä joka välissä herkkuja.

Vierailija
100/106 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön normaalin terveellisen aamupalan, lounaan, välipalan ja päivällisen. Päivällisen jälkeen syön 200 g suklaalevyn tai 1 l jäätelöä, tai sipsejä tai karkkia yleensä. parhaimpina iltoina syön nämä kaikki. Urheilen 4-5 tuntia päivässä. Olen liian laiha, mutta en jaksa syödä terveellistä ruokaa tämän enempää, joten siksi etenkin jäätelö ja suklaa! Sipsistä saan kyllä liika suolaa, jos kerralla syön paljon, mutta ei ole vaikuttanut terveyteeni.

N20 v/47 kg/168 cm

oot selkeesti vaimomateriaalia, eri maata

kuin muut. Sulla on varmasti aina ollu monta

mies-ehdokasta josta valita itelle sopivin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän