Miten saa ihmisen osoitteen selville, jolla on tietojen luovutuskielto?
Perheellämme on ollut tietojen luovutuskielto useamman vuoden, koska jouduimme muuttamaan meitä vainoavan vaarallisen ihmisen takia, eikä hän jättänyt meitä rauhaan. Lähestymiskieltoa en halunnut lähteä hakemaan, koska olin niin väsynyt kaikkeen, mitä tämä ihminen aiheutti.
Kuitenkin, hän on terrorisoinut minua sähköpostitse, joka oli ainoa tapa, jolla pystyi sen tekemään, kunnes sain sähköpostini eston toimimaan. Eilen hain postin ja mikäs muukaan siellä oli, kuin kirje tältä ihmiseltä. Se oli mennyt edelliseen osoitteeseen, mutta Posti oli kääntänyt sen nykyiseen osoitteeseen. Meillä kaikilla on ollut tietojen luovutuskielto jo ennen edelliseen asuntoon muuttoa, joten mistä ihmeestä tämä ihminen on saanut sen osoitteen? Jokaisen muuton aikana olen varmistanut, että kielto on varmasti vielä voimassa, eikä katkennut mistään syystä.
Kommentit (82)
En edes jaksa vastata tälle jankuttajalle, miksi se häiritsee, jos saan kirjeitä ja yhteydenottoja. Kuten joku kirjoittikin, vain toinen vainottu voi tietää, millaista se on ja mitä tunteita se herättää, vaikka ei suoraan uhkailtaisi.
Nykyinen osoite on vain yhden ihmisen tiedossa meidän perheemme lisäksi. Tietysti laskuttajilla on myös osoite, mutta tietääkseni vainoaja ei tunne näistä virastoista ketään. Kaiken mahdollisen hoidan prepaidilla ja näkymättömästi.
Ap
Olin jo unohtanut pahan exän, kun lähes 10 vuotta oli kulunut viimeisestä tapaamisesta. Niin en osannut varoa, kun piru soitti, ja kertoi tietävänsä missä asun. Tiesi osoitteen ja oli kysynyt puhelinnumero tiedustelusta. Vaikka olin tehnyt kiellon. Sain sanottua että älä häiritse enää ikinä, en ole kiinnostunut. Myöhemmin olen lukenut ettei narsisti luovu "lähteistään".
Mitään ei tapahtunut. Kuitenkin se että iljetys kertoo tietävänsä missä toinen asuu, on sitä psykologista vallankäyttöä. En pelkää mutta jotain abstraktia siinä on miten epämiellyttävää on, kun tietää jonkun seuraavan. Sitä ei saa päästää omaan psyykeen. Pelkästään pelon tunnetta ei voi todistaa.
Nämä stalkkaukset ei läheskään aina eskaloidu murhiin vaikka niinkin joskus käy.
Apn tapaus. Jos nykyinen osoite ei ole anopin tiedossa, ei hätää. Tosin, kelassa tai terveydenhuollossa, sähkölaitoksella tai puhelinoperaattorilla voi olla työssä henkilö, joka vuotaa. Puhelimen ja netin käytön voi hoitaa prepaideilla. Niitä voi ladata pankkitililtä, mutta sinne se ei näe.