Naisystävä heitti teema- astiaston laittialle palasiksi ja räki naamalleni- Tässä syy..
Olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Meillä on ollut välillä riitoja, mutta eilen naisystävän käytös meni överiksi.
Minulla on ollut personal- trainerina naispuolinen henkilö, jota vastaan naisystävä on ollut. Hän on muun muassa syyttänyt minua, että meillä olisi suhde, vaikka se ei todellakaan pidä paikkaansa. Naisystävä on myös haukkunut tuon personal trainerini Facebookissa miestennielijäksi, jonka jälkeen tuo personal trainerini katkaisi valmennussuhteeni minuun. Eilen illalla pyysin naisystävää istumaan alas ja keskustelemaan tuosta asiasta. Sanoin hänelle, että tuo hänen käytöksensä ei ole tervettä ja kehotin häntä hakemaan apua mielenterveysongelmiin. Tämän jälkeen naisystävä suuttui, otti kaapista teema-astiastoni ja heitti kolme lautasta ja kolme mukia lattialle palasiksi. Suutuin ja laitoin naisen asunnostani ulos. Nyt naisystävä laittaa viestejä, kuinka haluaa minut takaisin ja rakastaa minua. En ole vastannut mitään muuta kun, että häipyy elämästäni. Sen jälkeen naisystävä laittoi, että haluaa keskustella tänään illalla, mutta sanoin, ettei se käy.
Kommentit (159)
Olet sika. Mitä sitä sen enempää vääntämään.
Kukaan heteromies ei tunnista astiastojen nimiä.
Eli et saanut pt:ltä ja nyt projisoit huoripukkiuttasi ja pettymystäsi naiseesi. Anna hänen olla - tuhoat hänet.
Et sä tajuu hei, naisystäväsi on vain temperamenttinen, ei mikään alistujanössö. Jos otat hänet takaisin, seuraavalla kerralla lentää sakset sinun nahkaani. Onhan se toisaalta yllätyksellistä ja jännittävää.
Voi voi. Mulla ukko heitti Myrna-kannun seinään. Oikeasti hyvä, että heitti niin siitäkin päästiin.
Mitä väliä sillä on mikä astiasto on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mikä astiasto on kyseessä?
Name dropping - yllätys 😁
Niin ja mieti jos olisit itse käyttäytynyt noin?
Ja siinä meni mummon muumimuki ! Poks!
Vierailija kirjoitti:
Et sä tajuu hei, naisystäväsi on vain temperamenttinen, ei mikään alistujanössö. Jos otat hänet takaisin, seuraavalla kerralla lentää sakset sinun nahkaani. Onhan se toisaalta yllätyksellistä ja jännittävää.
Joo,vauhtia ja vaarallisia tilanteita.Sinun ei tarvitse ostaa moottoripyörää:)
Oivatoikan lasilintu lensi (viimeisen lentonsa) suoraan onnellisen hääkuvan kehykseen!
Vau, miten tuli oma äitee mieleen.
Raivostui milloin mistäkin, ja päin seinää lensi kaikki, mitä vaan käsiin sai. Astiat paskaksi, kerran sattui olemaan vain kananmunakenno lähimpänä, joten läiski kananmunat yksitellen päin seinää.
Jo pari ensimmäistä lausetta osoitti, että olet se sama satusetä, joka tarinoi vaimostaan/naisystävästään/tyttöystävästään täällä harvase päivä. Kirjoitustyyli paljastaa. Keksi jo jotain uutta. Nämä on aika huonoja.
Teema on yksi tylsimmistä astiastoista mitä on vähään aikaan tehty. Naisesi teki sinulle palveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Eli et saanut pt:ltä ja nyt projisoit huoripukkiuttasi ja pettymystäsi naiseesi. Anna hänen olla - tuhoat hänet.
Miten voi joku kirjoittaa jotain noin sairasta? Tosin mitä täällä voi muuta odottaa. Ei ap halunnut pt:ltä seksiä, vaan valmennusta. Kumppani oli aiheettomasti ja sairaasti mustasukkainen. Haukkui syyttömän ihmisen, rikkoi toisen omaisuutta. Hyvin huono itsetunto ja vakavia psyykkisiä ongelmia. Miten voit kääntää ap:n syyksi? Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Teema on yksi tylsimmistä astiastoista mitä on vähään aikaan tehty. Naisesi teki sinulle palveluksen.
Kenenkään omaisuutta ei saa rikkoa, vaikka se olisi jonkun mielestä tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Olet sika. Mitä sitä sen enempää vääntämään.
Ai millähän perusteella ap sika? Tuo naisystävä on se sika.
Cool story, bro.