Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee joka vuosi viikon matkalle yksin.

Vierailija
28.09.2018 |

Mies on aina tykännyt matkailla yksinkin ja edelleen käy ja aikoo käydä kerran vuodessa viikon lomalla. Lapsiakin meillä on jo kaksi. Silti mies pitää normaalina, että matkailla voi yksinkin jos niin haluaa.
Mies säästää palkastaan jotta saa maksettua matkansa ja toisinaan palkatonta vapaata.
Mitä mieltä tämmöisestä ja onko muiden miehet matkaillaan yksin? Mitä tekevät siellä jos ovat?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan aikuisen oikeus. En näe tuossa mitään vikaa, olettaen että sinulla on sama mahdollisuus.

Vierailija
2/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuollaisia miehiä, tosin eivät mitään etelänlomailijoita ole vaan sellaisia luontoseikkailijoita. Patikointia, kiipeilyä, melomista, hiihtämistä, kalastamista jne. Ihan kunnon miehiä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Haavisto: Rakkautta Pariisissa

Vierailija
4/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on reissannut myös yksin yli 20 vuotta. Maailman tärkeimmät nähtävyydet on kiertänyt. Maanosista vain Australia on käymättä ja sinne menemme koko pieni perhe. Aikuinen lapsemme lähtee myös mukaan. Emme elä nilkkapanta-elämää. Itsekin käyn reissuilla, mutta yksin en tykkää matkustaa. Introvertti-mieheni haluaa reissata yksinkin. En saa itkuraivopotku-kohtauksia tästä.

Vierailija
5/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää päästä kunnon panolomalle muutaman kerran vuodessa. Suotakoon tämä heille.

Vierailija
6/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä minä reissaan itsekseni kerran vuodessa. Tilasin juuri lennot tammikuulle, vietän 13pv kaverini luona Kanarialla. En pidä Kanarian saarista noin yleensä mutta ystävän seura on ihanaa. Mies hoitaa kodin ja lapset silläaikaa. Hän ei reissaa yksin, työ- ja perheen lomamatkoissa on tarpeeksi

Vierailija
7/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi kerrankin hengähtää hetkeksi ja vain yksin katsella ympärilleen?

Vierailija
8/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Minä (nainen) käyn monta kertaa vuodessa yksin matkalla. Yhdessä reissataan kerran - pari vuodessa, mies ei pääse useammin. Työmatkoja kyllä joutuu jonkun verran tekemään muttei ne lomaa ole. 

Vierailija
9/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään miehen joka myös matkustaa 'yksin' joka kesä Lappiin. Vaimo jää kotiin, autuaan tietämättömänä, luulee että mies vain kalastelee ja nauttii luonnon rauhasta.

Mistäkö tiedän.? Olen miehen rakastajatar ja matkalla mukana joka vuosi.

Vierailija
10/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkailen yksin tai harvoin ystävieni kanssa. Jos tämä ei sovi, niin ero on välttämättömyys. Minkälainen ihminen kieltää rakkaaltaan jotakin tärkeää?

Vierailija
11/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mies saa mennä meidän perheessä ja minä luonnollisesti myös.

Viime vuosina mies on kyllä ottanut nyt 12 vuotiaan poikamme mukaansa ja yhdessä he ovat vaeltaneet Lapissa, meloneet kajakeillaan jne. Minä olen sitten mennyt yksin ystävieni kanssa tai joskus ottanut perheen tyttöjä mukaani ulkomaan reissuille. Teemme paljon muutenkin reissuja erilaisilla kokoonpanoilla, nyt syyslomalla mies lähtee lasten kanssa reissuun ja minä jään kotiin viikoksi. Kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
12/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaytkö sinä vastaavalla lomalla ap?

Vierailija
13/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erään miehen joka myös matkustaa 'yksin' joka kesä Lappiin. Vaimo jää kotiin, autuaan tietämättömänä, luulee että mies vain kalastelee ja nauttii luonnon rauhasta.

Oho, oletpa aika rautainen nainen, kun toisen naisen miehen kanssa saat leikkiä pariskuntaa kerran vuodessa! :D Wou...

Siinä on sitten vielä ne 51 viikkoa vuodessa, kun istut kotona yksinäsi vai onko sinulla muitakin viikkovuokramiehiä?

Vierailija
14/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, oletpa aika rautainen nainen, kun toisen naisen miehen kanssa saat leikkiä pariskuntaa kerran vuodessa! :D Wou...

Siinä on sitten vielä ne 51 viikkoa vuodessa, kun istut kotona yksinäsi vai onko sinulla muitakin viikkovuokramiehiä?

Kateus, se on paha..

Vierailija
15/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tilan haluamisessa ja nollaamisessa, ei ole mitään pahaa. Päinvastoin. 

Niin meilläkin. 

Arki yhdessä, usea reissu erikseen ystävien kanssa tai yksin.

Vierailija
16/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kerran, pari vuodessa perheen kanssa ranta- ja laskettelulomilla ja yhden lomaviikon säästän aina ns. omaan reissuuni. Tykkään reppureisssata ja olen käynyt näillä matkoillani kiertelemässä Eurooppaa, vähän ”eksoottisemmissa” paikoissa ja eoämukavemmissa oloissa. Ei noita reissuja olisi mitään järkeä tehdä lasten kanssa. Enkä halua miestäkään mukaan, olen saanut aina reissuista enemmän irti kun matkustan yksin.

Muulle perheelle tämä on ok, tietävät saavansa aina paljon iloisemman ja rennomman äidin kotiin. Mies ei pidä yksin matkustamisesta, mutta käy silloin tällöin muutaman päivän reissuilla kavereidensa kanssa Euroopassa bändien keikoilla.

Vierailija
17/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää päästä kunnon panolomalle muutaman kerran vuodessa. Suotakoon tämä heille.

Niin naistenkin kokoon ja ikään ja titteliin katsomatta.

Vierailija
18/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja todennäköisesti trolli. Tai ainakin senoloinen-näköinen.

Vierailija
19/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me reissataan molemmat myös yksin. On ihanaa joskus päästä pois kaikesta, myös siitä omasta puolisosta, olla hiljaa ja tehdä mitä huvittaa, neuvottelematta ja keskustelematta ja tekemättä kompromissejä. Mies käy esim. Lontoossa ja Berliinissä, jotka ei kuulu mun lempikaupunkeihin.

Vierailija
20/27 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähään olet tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän