Mies menee joka vuosi viikon matkalle yksin.
Mies on aina tykännyt matkailla yksinkin ja edelleen käy ja aikoo käydä kerran vuodessa viikon lomalla. Lapsiakin meillä on jo kaksi. Silti mies pitää normaalina, että matkailla voi yksinkin jos niin haluaa.
Mies säästää palkastaan jotta saa maksettua matkansa ja toisinaan palkatonta vapaata.
Mitä mieltä tämmöisestä ja onko muiden miehet matkaillaan yksin? Mitä tekevät siellä jos ovat?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään miehen joka myös matkustaa 'yksin' joka kesä Lappiin. Vaimo jää kotiin, autuaan tietämättömänä, luulee että mies vain kalastelee ja nauttii luonnon rauhasta.
Mistäkö tiedän.? Olen miehen rakastajatar ja matkalla mukana joka vuosi.
Oho, oletpa aika rautainen nainen, kun toisen naisen miehen kanssa saat leikkiä pariskuntaa kerran vuodessa! :D Wou...
Siinä on sitten vielä ne 51 viikkoa vuodessa, kun istut kotona yksinäsi vai onko sinulla muitakin viikkovuokramiehiä?
Mites jo molemmilla on omat perheet ja se 1 viikko vuodessa seikkailupuistossa kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään miehen joka myös matkustaa 'yksin' joka kesä Lappiin. Vaimo jää kotiin, autuaan tietämättömänä, luulee että mies vain kalastelee ja nauttii luonnon rauhasta.
Niin, joillekin riittää ne muruset joita tippuu toisen pöydältä..
Minä teen yksin reissuja ja täytyy sanoa että vaikka puolisoani rakastan ja kavereistani tykkään niin nuo yksin tehdyt matkat ovat parhaita. Ei tarvitse kysellä tai neuvotella yhtään mistään, menee vain minne haluaa ja mihin aikaan itselle sopii.
Sitten kun tulee takaisin kotiin niin on ihanaa nähdä oma mies ja arvostaa yhdessäolemista taas paljon enemmän.
Olin kerran koiramme kanssa kahdestaan lähes viikon reissaamassa Suomessa ja mies jäi lasten kanssa kotiin. Oli tosi hyvä reissu, parempaa kaveria ei reissuille olekaan kuin saksanpaimenkoira, joka oli aina hyvin hyvin innoissaan. Kävimme kahden kansallispuiston alueella vaeltelemassa päiväretkiä, nukuimme teltassa ja lähtisin uudelleen varmasti, mutta koira alkaa olla jo sen verran iäkäs, että se on liian rasittava reissu. Mökillä voimme kyllä hyvin olla.
Mies tekee niin paljon ulkomaan työreissuja, että hän ei halua lähteä kotoa kovin kauaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, oletpa aika rautainen nainen, kun toisen naisen miehen kanssa saat leikkiä pariskuntaa kerran vuodessa! :D Wou...
Siinä on sitten vielä ne 51 viikkoa vuodessa, kun istut kotona yksinäsi vai onko sinulla muitakin viikkovuokramiehiä?
Kateus, se on paha..
Kateus? Oikeastiko sanot, että joku olisi kateellinen tuollaisesta? :D No ei ikinä...
Pattayan paratiisissa 😁